Τo Toyota Hilux παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα του κόσμου. Μάλιστα, τη χρονιά που μας πέρασε κατάφερε να τερματίσει 9ο στην παγκόσμια κατάταξη (εδώ ο πίνακας). Τώρα, έφτασε η ώρα να αποκτήσει μία νέα έκδοση που ονομάζεται GR SPORT II, πάμε να δούμε που διαφοροποιείται!
Ξεκινάμε από την αύξηση του πλάτους, με τον εμπρός άξονα να είναι διευρυμένος κατά 140 χλστ. και τον πίσω κατά 155 χλστ. συγκριτικά με την “στάνταρ” έκδοση. Όπως αναφέρει η Toyota, κάτι τέτοιο δημιουργεί καλύτερο χειρισμό στις πλέον ακραίες συνθήκες. Αλλαγές υπάρχουν και στην εμφάνιση, με μαύρες “πινελιές” σε ζάντες, καθρέφτες και σκαλοπάτι, ενώ δεν απουσιάζουν και τα σχετικά σηματάκια “GR Sport” εμπρός και πίσω.
Με ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλά
Επιπλέον, η Toyota αναφέρει ότι έχουν γίνει βελτιώσεις τόσο στο σύστημα διεύθυνσης, όσο στα φρένα και την ανάρτηση. Εκτός των άλλων, βελτίωση υπάρχει στην ικανότητα ρυμούλκησης, η οποία έχει φτάσει πλέον στα 3.500 κιλά, αλλά του ωφέλιμου φορτίου που αγγίζει τα 1.000 κιλά.
204 ίπποι και 500 Nm ροπής
Ασφαλώς δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στον κινητήρα του Toyota Hilux GR SPORT II. Κάτω από το καπό του κρύβεται ένας πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 2,8 λτ., ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν έξι σχέσεων.