“Η πιο φιλική χιλιάρα”, θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν της Suzuki για τη νέα GSX-S950, η οποία φέρει εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., αλλά, με τους 95 ίππους της μέγιστης απόδοσης του, τοποθετείται στις μεσαίου κυβισμού γυμνές μοτοσυκλέτες. Μάλιστα, η εν λόγω ιπποδύναμη επιτρέπει στην ιαπωνική εταιρία να προσφέρει τη νέα της δημιουργία και σε έκδοση με περιορισμένη ισχύ, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος οδήγησης A2 και μέγιστη ιπποδύναμη τους 47 ίππους (35 KW).
Διαβάστε επίσης: Suzuki Jimny και σε υβριδική “ευρωπαϊκή” έκδοση;
Η νέα GSX-S950 φέρει τον κινητήρα της σαφώς ισχυρότερης GSX-S1000, με τροποποιήσεις ωστόσο που ρίχνουν την απόδοση του στους 95 ίππους με τη μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται στα 92 Nm. Η μοτοσυκλέτα έρχεται για να αντικαταστήσει στη γκάμα των Ιαπώνων την GSX-S750 προσφέροντας σαφώς πλουσιότερη ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα της.
Σε γενικές γραμμές η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να προσφέρει φιλικότητα στην καθημερινή μετακίνηση, έχοντας παράλληλα την αύρα της “χιλιάρας γυμνής”, ένα στοιχείο που αποζητούν οι αναβάτες και της μεσαίας κατηγορίας.
H νέα GSX-S950 “δανείζεται” παράλληλα τόσο το πλαίσιο όσο και το αμορτισέρ από τον ισχυρότερο συγγενή της, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. που προέρχεται από την KYB είναι νέο. το βάρος ανέρχεται στα 214 “γεμάτα” κιλά και αυτό, σε συνδυασμό με τις προδιαγραφές του πλαισίου, σημαίνει πως η ιαπωνική μοτοσυκλέτα αναμένεται να “σκοράρει” δυνατά και στον τομέα της δυναμικής οδήγησης.
Διαβάστε επίσης: Ελληνική Αστυνομία. Οι νέες μοτοσυκλέτες της για τη Διεύθυνση Θεσσαλίας
Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τη νέα GSX-S950, οι οποίες αναμένεται να γίνουν γνωστές τις επόμενες εβδομάδες, πέρα από το γεγονός ότι στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ο μόνοδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση στη μανέτα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που ρυθμίζεται σε τρία στάδια αλλά και το σύστημα Low RPM Assist που υποβοηθά τον αναβάτη στις εκκινήσει ανεβάζοντας ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα όταν αφήνετε τη μανέτα.