Νέα Suzuki GSX-S950, η… φιλική χιλιάρα

Με επιθετική σχεδίαση αλλά... φιλική διάθεση, η Suzuki παρουσίασε τη νέα της εκπρόσωπο στα μεσαία γυμνά, στο "πρόσωπο" της GSX-S950.
Νέα Suzuki GSX-S 950 2021

“Η πιο φιλική χιλιάρα”, θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν της Suzuki για τη νέα GSX-S950, η οποία φέρει εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., αλλά, με τους 95 ίππους της μέγιστης απόδοσης του, τοποθετείται στις μεσαίου κυβισμού γυμνές μοτοσυκλέτες. Μάλιστα, η εν λόγω ιπποδύναμη επιτρέπει στην ιαπωνική εταιρία να προσφέρει τη νέα της δημιουργία και σε έκδοση με περιορισμένη ισχύ, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος οδήγησης A2 και μέγιστη ιπποδύναμη τους 47 ίππους (35 KW).

Διαβάστε επίσης: Suzuki Jimny και σε υβριδική “ευρωπαϊκή” έκδοση;

Η νέα GSX-S950 φέρει τον κινητήρα της σαφώς ισχυρότερης GSX-S1000, με τροποποιήσεις ωστόσο που ρίχνουν την απόδοση του στους 95 ίππους με τη μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται στα 92 Nm. Η μοτοσυκλέτα έρχεται για να αντικαταστήσει στη γκάμα των Ιαπώνων την GSX-S750 προσφέροντας σαφώς πλουσιότερη ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα της.

Σε γενικές γραμμές η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να προσφέρει φιλικότητα στην καθημερινή μετακίνηση, έχοντας παράλληλα την αύρα της “χιλιάρας γυμνής”, ένα στοιχείο που αποζητούν οι αναβάτες και της μεσαίας κατηγορίας.

H νέα GSX-S950 “δανείζεται” παράλληλα τόσο το πλαίσιο όσο και το αμορτισέρ από τον ισχυρότερο συγγενή της, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. που προέρχεται από την KYB είναι νέο. το βάρος ανέρχεται στα 214 “γεμάτα” κιλά και αυτό, σε συνδυασμό με τις προδιαγραφές του πλαισίου, σημαίνει πως η ιαπωνική μοτοσυκλέτα αναμένεται να “σκοράρει” δυνατά και στον τομέα της δυναμικής οδήγησης.

Διαβάστε επίσης: Ελληνική Αστυνομία. Οι νέες μοτοσυκλέτες της για τη Διεύθυνση Θεσσαλίας

Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τη νέα GSX-S950, οι οποίες αναμένεται να γίνουν γνωστές τις επόμενες εβδομάδες, πέρα από το γεγονός ότι στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ο μόνοδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση στη μανέτα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που ρυθμίζεται σε τρία στάδια αλλά και το σύστημα Low RPM Assist που υποβοηθά τον αναβάτη στις εκκινήσει ανεβάζοντας ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα όταν αφήνετε τη μανέτα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ducati ανακοίνωσε την Power Deals, την προωθητική ενέργεια που προσφέρει όφελος έως 4.000 ευρώ για επιλεγμένα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας....
Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+....
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ