Στις Η.Π.Α. τα pick ups είναι κάτι πολύ πολύ περισσότερο από ένα επαγγελματικό “εργαλείο” αφού είναι πλήρως ενσωματωμένα στην αμερικάνικη κουλτούρα κίνησης. Έχοντας στο “βιογραφικό” τους τον τίτλο του best seller pick up όλων των εποχών η σειρά F της Ford είναι ίσως ο απόλυτος εκφραστής του πώς πρέπει να είναι ένα μεγάλο pick up με τη Ford να μας παρουσιάζει τώρα τη νέα γενιά του super δημοφιλούς μοντέλου της.
Το νέο Ford F-150, έρχεται με προηγμένες τεχνολογίες και πρακτικές λύσεις που κάνουν ευκολότερη τη ζωή μόνο του επαγγελματία αλλά και των Αμερικανών fans της κατηγορίας, ενώ για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του αποκτά και υβριδική έκδοση.
Πολλά από τα στοιχεία που βλέπουμε στο νέο F-150 εκπλήσσουν ευχάριστα εμάς τους Ευρωπαίους και είναι στοιχεία που θα μπορούσαν ίσως να έχουν εφαρμογή και στα μοντέλα που πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως και να έχει με το νέο F-150 η Ford θέλει να θέσει για μία ακόμη φορά τα στάνταρ στην κατηγορία προσφέροντας ένα μοντέλο που απλά δεν μπορείς να αγνοήσεις, αν κατοικείς στην άλλη μεριά του Ατλαντικού.
Ποια είναι λοιπόν αυτά τα πράγματα που ανάγουν το νέο F-150 σε ένα hi-tech μοντέλο και ποια είναι εκείνα που μας κάνουν εντύπωση; Ξεκινάμε αναφέροντας τις 11 παρακαλώ διαφορετικές γρίλιες για τη μάσκα του νέου pick up του που υπάρχουν διαθέσιμες. Μην ξεχνάμε ό,τι στις Η.Π.Α. αυτά τα ελαφριά φορτηγά είναι και “εργαλεία” lifestyle. Παράλληλα πάνω στο πλαίσιο τύπου σκάλας, κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής, έχει τοποθετηθεί ένα αμάξωμα εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο με τους Αμερικάνους να αναφέρουν ότι το κράμα του είναι στρατιωτικών προδιαγραφών, κάτι που ίσχυε και για την προηγούμενη γενιά…
Αυτό είναι το πιο αεροδυναμικό F-150 που έχει κατασκευαστεί μέχρι στιγμής. Η εμπρός γρίλια είναι ενεργή, που σημαίνει ότι κλείνει αυτόματα στις υψηλότερες ταχύτητες, ενώ υπάρχει και ενεργό σπόιλερ που αναπτύσσεται για να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση, σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση τόσο της καμπίνας όσο και της καρότσας.
Το πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό του νέου F-150 εντυπωσιάζει με τις λύσεις πρακτικότητας που προσφέρει, για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, με την καμπίνα του να έρχεται πιο κοντά στα… πολυμορφικά. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται και δημιουργούν έναν τεράστιο χώρο φόρτωσης εντός του F-150, αφού αφαιρείται και το κάτω μέρος του πάγκου, το οποίο είναι παράλληλα ένα μεγάλο κρυφό μπαούλο. Παράλληλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να τοποθετήσει προαιρετικά έναν αναδιπλούμενο… πάγκο εργασίας που μπορεί να δεχτεί με άνεση ακόμη και ένα laptop 15 ιντσών. Επίσης τα νέα για την κατηγορία καθίσματα “Max Recline” αναδιπλώνονται και αυξάνουν ακόμη περισσότερο τον ωφέλιμο χώρο φόρτωσης εντός του F-150.
Διαβάστε επίσης: Τα απίστευτα ρεκόρ της Ford στην Αμερική
Οι τεχνολογίες του νέου F-150 δεν σταματούν εδώ. Είναι το μόνο στην κατηγορία του που φέρει κάμερα οπισθοπορείας με σύστημα καθοδήγησης του οδηγού όταν κάνει όπισθεν με τρέιλερ, το Pro Trailer Backup Assist. Στο στάνταρ εξοπλισμό του βλέπουμε παράλληλα και το νέο σύστημα συνδεσιμότητα/πολυμέσων της Ford, SYNC 4, το οποίο προσφέρει μεταξύ άλλων over the air ενημερώσεις για το λογισμικό του, δυνατότητα φωνητικών εντολών και δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων, με την Ford να αναφέρει ότι η επεξεργαστική του ισχύς είναι διπλάσια έναντι του SYNC 3. Συμβατό φυσικά με Apple CarPlay, Android Auto το νέο σύστημα φέρει επίσης SYNC AppLink το οποίο του επιτρέπει να συγχρονίζεται με εφαρμογές όπως η Waze (χάρτες) and και Ford+ Alexa, ενώ δίνει πρόσβαση και σε διαδικυακά κανάλια.
Στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης το F-150 πρωτοπορεί για μία ακόμη φορά. Φέροντας στον εξοπλισμό του το Ford Co-Pilot360 2.0., γίνεται το πρώτο Pick up στην κατηγορία του που προσφέρει τη δυνατότητα αυτόνομης, χωρίς χέρια οδήγησης! Σύμφωνα με τους Αμερικανούς το νέο F-150 μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα σε περισσότερα από 160.000 χλμ. αυτοκινητόδρομων στις Η.Π.Α., σε αυτοκινητόδρομους δηλαδή που πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές, και στις 50 πολιτείες αλλά και στον Καναδά. Το σύτημα θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά και θα ενεργοποιηθεί στα νέα F-150 τον Φεβρουάριο του 2021 όταν θα γίνει εμπορικά διαθέσιμο το λογισμικό του, με το υλισμικό να είναι ήδη εγκατεστημένο στο pick up.
Το F-150 παρουσιάζεται για πρώτη φορά και σε υβριδική έκδοση, φέρνοντας μία ακόμη πρωτιά στην κατηγορία. Συνδυάζει ηλεκτρικό κινητήρα με V6 μοτέρ βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων. Η αυτονομία, σύμφωνα με το αμερικάνικο πρότυπο μέτρησης EPA υπολογίζεται σε 1.126 χλμ. με ένα μόνο ρεζερβουάρ. Η δυνατότητα ρυμούλκησης της υβριδικής έκδοσης ανέρχεται στους 5,45 τόνους, με τη Ford να στοχεύει παράλληλα και στην κορυφή της κατηγορίας από πλευράς απόδοσης και στις συμβατικές εκδόσεις, χωρίς να ανακοινώνει νούμερα αυτή τη στιγμή.
Τελευταίο στοιχείο που εντυπωσιάζει στο νέο pick up της Ford είναι η παροχή ρεύματος από την καρότσα του με το προαιρετικό Pro Power Onboard. Το σύστημα του επιτρέπει να λειτουργεί σαν γεννήτρια. Παρέχει ισχύ 2.000 Watt στα μοντέλα που έχουν μόνο μοτέρ εσωτερικής καύσης, ενώ σε εκείνα που φέρουν το PowerBoost η ισχύς ξεκινά από τα 2,5 KW και μπορεί να φτάσει έως τα 7.200 Watt!