Νέο Honda Civic Prototype, η επόμενη γενιά Civic! (+video)

Ξεκινώντας με το 4θυρο sedan Civic Prototype, οι Ιάπωνες μας αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους για την επόμενη 11η γενιά του δημοφιλούς Honda Civic.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2022 Honda Civic Prototype

Με το 4θυρο Honda Civic Prototype που παρουσίασε στις Η.Π.Α., η ιαπωνική εταιρία μας δίνει μια πολύ καλή εικόνα για τη μορφή που θα έχει η sedan έκδοση του επόμενης γενιάς μικρομεσαίου της.

Το Civic Prototype έρχεται σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα έπειτα και από την μικρής έκτασης ανανέωση που έκαναν οι Ιάπωνες στο δημοφιλές μοντέλο τους και η Honda αναφέρει πως στην 11η γενιά θα περιλαμβάνονται και οι εκδόσεις Hatchback, Si and Type R.

Το πρωτότυπο sedan που αποκάλυψε η Honda φαίνεται να βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και οι διαφορές του μοντέλου παραγωγής, που θα κάνει το ντεμπούτο του περί τα μέσα του 2021, αναμένεται να είναι πολύ περιορισμένες ή και ανύπαρκτες. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και τις διαφορές που θα έχει η ευρωπαϊκή έκδοση, καθώς το Civic Prototype που βλέπετε στις οθόνες σας αφορά την αγορά της Β. Αμερικής.


Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του ανανεωμένου Honda Civic στην Ελλάδα

Μετά την παρουσίαση του sedan στο χρονοδιάγραμμα του 2021 μπαίνει η αποκάλυψη της έκδοσης hatchback και έπειτα θα ακολουθήσει η έκδοση Si αλλά και το σκληροπυρηνικό Type R.

Με το νέο Civic η Honda θέλει να παρουσιάσει ένα μοντέλο με ακόμη πιο έντονα σπορ στοιχεία και στη δυναμική του συμπεριφορά. Προς το παρόν αναφέρει ότι το πλαίσιο είναι νέο, το μοντέλο θα έχει δεχτεί και τονωτική τεχνολογική “ένεση”, ενώ ισχυρότερα και πιο αποδοτικά θα είναι και τα κινητήρα σύνολα με τους Ιάπωνες να μην μπαίνουν αυτή τη στιγμή σε λεπτομέρειες.

Σχεδιαστικά το 4θυρο Civic Prototype, αν και διατηρεί τη γνώριμη σχεδιαστική ταυτότητα του στο εμπρός μέρος, παρουσιάζεται σε μεγάλο βαθμό διαφορετικό από το υπάρχον μοντέλο. Οι διαφορές γίνονται άμεσα αντιληπτές στο εμπρός μέρος, ενώ είναι ακόμη πιο έντονες τόσο στο πλάι όσο φυσικά και στο πίσω μέρος όπου όλα έχουν αλλάξει. Το νέο Civic αποπνέει στιβαρότητα και παρουσιάζεται πιο προσγειωμένο και ώριμο αισθητικά χωρίς να χάνει τον δυναμισμό του.

Παράλληλα, οι αλλαγές στη σχεδίαση έγιναν με στόχο να βελτιωθεί η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η “μεταφορά” πιο πίσω για τις εμπρός κολόνες -ολόκληρης της οροφής- ώστε να βελτιωθεί η περιφερειακή όραση του οδηγού, ενώ δουλειά έχει γίνει και για τη βελτίωση της ευρυχωρίας στην καμπίνα.

Για το εσωτερικό η Honda θα περιμένει λίγο περισσότερο μέχρι να μας το παρουσιάσει δίνοντας προς το παρόν στη δημοσιότητα μόνο ένα σχέδιο του ταμπλό. Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και χαρακτηρίζεται από τις μίνιμαλ γραμμές του και τον σημαντικό περιορισμό κουμπιών και χειριστηρίων. H 11η γενιά του Civic θα φέρει για πρώτη φορά πλήρως ψηφιακό πίνακα πληροφοριών για τον οδηγό (αγνώστων λοιπών στοιχείων σε αυτό το σημείο), ενώ η οθόνη αφής του συστήματα πολυμέσων θα είναι “full HD” και θα έχει διαγώνιο στις 9 ίντσες.

Στην τεχνολογική φαρέτρα του νέου Civic θα συμπεριληφθούν και νέα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και υποβοήθησης με τη σουίτα συστημάτων Honda Sensing να δέχεται σημαντική αναβάθμιση και τους Ιάπωνες να κάνουν παράλληλα λόγο για νέας σχεδίασης αερόσακους. Αναβαθμισμένη θα είναι και η δομή Advanced Compatibility Engineering (ACE) του αμαξώματος με στόχο να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η προστασία που προσφέρεται στους επιβαίνοντες αλλά και τους πεζούς, σε περίπτωση σύγκρουσης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]