Νέο Honda Jazz με πρωτοποριακό για την κατηγορία αερόσακο

Με μια πρωτιά για την κατηγορία αλλά και για μοντέλο της επί ευρωπαϊκού εδάφους η Honda εφοδιάζει το ολοκαίνουριο Jazz με νέου τύπου αερόσακο για οδηγό και συνοδηγό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda Jazz με νέο αερόσακο οδηγού συνοδηγού

Η ιαπωνική εταιρία ανταποκρίνεται στις νέες και πιο απαιτητικές δοκιμές του Euro NCAP και φέρνει στην Ευρώπη ένα νέου τύπου αερόσακο για τον οδηγό και τον συνοδηγό που μειώνει δραστικά τις επιπτώσεις που έχει μια πλευρική σύγκρουση για τον κορμό και το κεφάλι τους. Και όχι μόνο.

Ο νέος αερόσακος της Honda βρίσκεται στο πίσω μέρος του καθίσματος του οδηγού και είναι μόλις ένας από τους δέκα συνολικά που φέρει το νέο Jazz. Με την ανάπτυξη του καλύπτει το κενό που βρίσκεται ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα, προς τα μπροστά, βελτιώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την προσφερόμενη παθητική ασφάλεια για τον οδηγό και το συνοδηγό σε περίπτωση πρόσκρουσης. Για την σωστή του ανάπτυξη ανάμεσα στα καθίσματα η Honda έχει χρησιμοποιήσει τρεις ιμάντες “οδηγούς” που κατευθύνουν επί της ουσίας τον αερόσακο όταν φουσκώνει.

Σύμφωνα με τη Honda, η συμβολή του νέου αερόσακου στην ασφάλεια οδηγού και συνοδηγού είναι καταλυτική αφού αποτρέπει ουσιαστικά την άμεση μεταξύ τους επαφή. Οι εσωτερικές δοκιμές των Ιαπώνων έδειξαν χαμηλότερα επίπεδα τραυματισμού στο κεφάλι έως 85% για εκείνον που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης και 98% (!) για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά. Η μείωση επιτυγχάνεται σε συνδυασμό φυσικά με τη λειτουργία των προεντατήρων στις ζώνες ασφάλειας που περιορίζουν την κίνηση του σώματος αλλά και του ανασχεδιασμένου υποβραχιονίου που βρίσκεται ψηλότερα σε σχέση με εκείνο του προηγούμενου Jazz.


Ο οδηγός επωφελείται και από τον αερόσακο για τα γόνατά και τα κάτω άκρα του, ο οποίος συνεισφέρει με τη σειρά του στο συνολικό περιορισμό της κίνησης του σώματος και μειώνει έτσι περαιτέρω τους τραυματισμούς σε κεφάλι και στήθος.

Το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων του νέου Jazz περιλαμβάνει και πλευρικό αερόσακο τεχνολογίας i-side στα πίσω καθίσματα. Τοποθετημένοι στην επένδυση των πίσω θυρών, οι αερόσακοι ενεργοποιούνται σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης στην πόρτα και την τρίτη κολόνα του αμαξώματος.

Διαβάστε επίσης: Νέο υβριδικό Honda Jazz: Επίσημες επιδόσεις και κατανάλωση

“Η ασφάλεια των επιβαινόντων είναι ύψιστης σημασίας για τους σχεδιαστές μας όταν εξελίσσουμε ένα νέο αυτοκίνητο. Ανασχεδιάσαμε πλήρως τη νέα γενιά του Jazz και για αυτό μπορέσαμε να ενσωματώσουμε νέες προηγμένες τεχνολογίες στη δομή του αλλά και τις πιο σύγχρονες λύσεις στην παθητική ασφάλεια για να προσφέρουμε εξαιρετική προστασία σε κάθε είδος ατυχήματος. Με την προσθήκη αναβαθμισμένων και προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού στον στάνταρ εξοπλισμό, είμαστε σίγουροι ότι το ολοκαίνουριο Jazz παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.”, δήλωσε σχετικά ο Takeki Tanaka, Επικεφαλής Μεγάλων Project της ιαπωνικής εταιρίας.

Το νέο Jazz υιοθετεί την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελεί πατέντα της ιαπωνικής εταιρίας και τη βάση για τα υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας του μοντέλου της. Σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης οι δυνάμεις κατανέμονται πολύ πιο ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα, μειώνοντας έτσι εκείνες που φτάνουν τελικά στην καμπίνα. Η δομή ACE δεν προστατεύει μόνο τους επιβαίνοντες του Jazz αλλά μειώνει τις δυνάμεις που ασκούνται και στο άλλο όχημα.

Αναβαθμισμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, στάνταρ
Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz πλαισιώνονται από τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING. Μία νέα, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα καταργεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα του City-Brake Active System (CTBA) της προηγούμενης γενιάς. Η κάμερα αναγνωρίζει περισσότερους τύπους οδοστρώματος και κυκλοφορίας, μεταξύ άλλων, εάν το αυτοκίνητο πλησιάζει στην άκρη του δρόμου, ένα αντίθετα ερχόμενο όχημα, ή παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς χρήση φλας.

Το αναβαθμισμένο πακέτο Honda SENSING περιλαμβάνει επίσης σύστημα αυτόματους φρεναρίσματος Collision Mitigation Braking System με αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης σε συνθήκες με λίγο φως ή τη νύχτα, ενεργό Cruise Control με αναγνώριση πινακίδων ταχύτητας και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης (Low Speed Follow) και συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας αλλά και αποφυγής παρέκκλισης από την σωστή πορεία -Road Departure Mitigation System.

Το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων και σημάτων, η αυτόματη λειτουργία της μεγάλης σκάλας, το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείο και το Cross Traffic Monitor αποτελούν επίσης μέρος του εξοπλισμού του νέου Jazz, για ένα πραγματικά ολοκληρωμένο πακέτο για τα στάνταρ της κατηγορίας και όχι μόνο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]