Νέο ηλεκτρικό MG Marvel R. 288 ίπποι, 400 χλμ. αυτονομία

To Marvel R είναι η τελευταία αμιγώς ηλεκτρική προσθήκη στην ευρωπαϊκή γκάμα της MG και έρχεται στις ευρωπαϊκές αγορές τον Μάϊο του 2021.
MG Marvel R 2021

Με μοντέρνα εμφάνιση, 288 ίππους από τους τρεις συνολικά ηλεκτρικούς κινητήρες της κορυφαίας εκ των δύο εκδόσεων και μπαταρία που προσφέρει 400 χλμ. αυτονομίας κατά το πρότυπο WLTP, το νέο MG Marvel R θέλει να διεκδικήσει το δικό το μερίδιο στα αμιγώς ηλεκτρικά SUVs και δείχνει να έχει τα φόντα για να το καταφέρει.

Σύμφωνα με την MG, θυγατρική της κινέζικης SAIC, το Marvel R (το όνομα του σημαίνει “θαύμα” στα αγγλικά) τοποθετείται στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική μικρομεσαία κατηγορία των SUVs και έρχεται να προσφέρει επιδόσεις και πρακτικότητα.

Διαβάστε επίσης: Η πραγματική αυτονομία 29 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Το μήκος του φτάνει στα 4.764 χλστ., το πλάτος στα 1.919 χλστ. και το ύψος στα 1.618, ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.800 χλστ. υπονοεί και άπλετους χώρους στην καμπίνα για τους επιβάτες, χώροι που έχουν κερδηθεί με θυσίες στο πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο παρά τις γενναιόδωρες για την κατηγορία διαστάσεις του Marvel R, περιορίζεται στα 357 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.396 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Για την πισωκίνητη έκδοση, που “ξεφορτώνεται” το τρίτο μοτέρ που κινεί τους εμπρός τροχούς (δύο μοτέρ στον πίσω άξονα) οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεση τους άλλα 150 λίτρα αποθήκευσης που φέρνουν το σύνολο στα σαφώς πιο αποδεκτά 507 λίτρα.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, η ισχυρότερη 4κίνητη έκδοση με τους τρεις κινητήρες χρειάζεται 4,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με την τελική της να φτάνει στα 200 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Ποιο σύστημα πολυμέσων αποσπά λιγότερο τον οδηγό;

Η συστοιχία των μπαταριών, η χωρητικότητα της οποίας δεν ανακοινώνεται προς το παρόν μπορεί να φορτίσει στο 80% σε ταχυφορτιστή σε μισή ώρα, ενώ το σύστημα διαχείρισης της ενέργειας της επιτρέπει στο Marvel R να συνδέεται και να παρέχει ρεύμα σε ηλεκτρική συσκευή ισχύος έως 2.500 Watts.

Η μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος συμπληρώνεται από μία καμπίνα που βρίσκεται επίσης “μέσα στα πράγματα” με την κεντρική κονσόλα του ταμπλό να καταλαμβάνεται σχεδόν πλήρως από μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής με διαγώνιο στις 19,4 ίντσες, ενώ ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού είναι 12,3 ιντσών.

Με την MG να μην έχει ακόμη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα δεν ξέρουμε πότε και αν θα δούμε το Marvel R επί ελληνικού εδάφους, είναι όμως σίγουρα μια πρόταση που θα είχε το δικό της ενδιαφέρον και τη χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά το 2025 – 313 ίπποι και 43.990 ευρώ στην Ελλάδα

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ