Η Opel είχε προχωρήσει στην διαδικτυακή παρουσίαση του ανανεωμένου Opel Insignia δίνοντας τα πρώτα στοιχεία για το μεσαίο μοντέλο τον περασμένο Δεκέμβριο.
Τώρα με την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στο Σαλόνι των Βρυξελλών η γερμανική εταιρία μας παρουσιάζει και την νέα κορυφαία έκδοση GSi που φέρει νέο δίλιτρο turbo κινητήρα 230 ίππων και 350 Nm στις 4.500 και 1.500-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Το νέο μοτέρ έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο και ισχυρότερο κινητήριο σύνολο των 260 ίππων 400 Nm. Είναι επίσης το πρώτο που παρουσιάζει η Opel, το οποίο απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του, όταν οι απαιτήσεις για δύναμη το επιτρέπουν, μειώνοντας έτσι δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.
Ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο εννιά σχέσεων που προσφέρει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω paddles πίσω από το τιμόνι. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 8,5-8,3 λίτρα ανά 100 χλμ./ώρα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό το κορυφαίο Insignia GSi φέρει την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση FlexRide που προσαρμόζει τη λειτουργία των αμορτισέρ αλλά και το βάρος του τιμονιού σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπρόσθετα το σύστημα διαφοροποιεί και την απόκριση στο γκάζι όπως και τις στροφές που αλλάζει σχέσεις το αυτόματο 9άρι κιβώτιο. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας ως επιλογές, τα Standard, Tour, Sport (όπως και για τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου) και αποκλειστικά για την έκδοση GSi το πρόγραμμα Competition.
Με την εξέλιξη της ναυαρχίδας να έχει πραγματοποιηθεί και στην θρυλική πίστα του Nürburgring, η βελτιωμένη ανάρτηση προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ τα φρένα της Brembo με 4πίστονες δαγκάνες προσφέρουν την απαραίτητη δύναμη και διάρκεια στην απόδοση και στην γρήγορη οδήγηση. Την απόδοση των φρένων υποβοηθά και το ηλεκτρονικό σύστημα “eBoost”. Το σύστημα ενσωματώνει τα συστήματα ABS και ESP σε μία μονάδα, με τις ηλεκτρικές αντλίες που χρησιμοποιεί να μειώνουν παράλληλα τον φόρτο “εργασίας” του κινητήρα και τις παράπλευρες απώλειες ισχύος. Πλέον όταν το ABS ενεργοποιείται αυτό γίνεται πιο ήσυχα σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα πέδησης, ενώ το σύστημα θα αξιοποιηθεί και μελλοντικά στην αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Το 4κίνητο Insignia GSi φέρει το μοναδικό για την κατηγορία σύστημα Twinster της Opel, όπου το μοίρασμα της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών αναλαμβάνουν δύο συμπλέκτες και αντικαθιστούν έτσι το παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η Opel αναφέρει ότι η 4κίνηση της προσφέρει αυξημένη ταχύτητα αντίδρασης στις στροφές κάνοντας το μοντέλο της πιο ευέλικτο.