Νέο Opel Insignia GSi, η κορυφαία 4κίνητη έκδοση με 230 ίππους

Το ανανεωμένο Opel Insignia έκανε και επίσημα το ντεμπούτο του στις Βρυξέλλες όπως και η κορυφαία 4κίνητη έκδοση GSi των 230 ίππων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Opel Insignia GSi

Η Opel είχε προχωρήσει στην διαδικτυακή παρουσίαση του ανανεωμένου Opel Insignia δίνοντας τα πρώτα στοιχεία για το μεσαίο μοντέλο τον περασμένο Δεκέμβριο.

Τώρα με την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στο Σαλόνι των Βρυξελλών η γερμανική εταιρία μας παρουσιάζει και την νέα κορυφαία έκδοση GSi που φέρει νέο δίλιτρο turbo κινητήρα 230 ίππων και 350 Nm στις 4.500 και 1.500-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Το νέο μοτέρ έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο και ισχυρότερο κινητήριο σύνολο των 260 ίππων 400 Nm. Είναι επίσης το πρώτο που παρουσιάζει η Opel, το οποίο απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του, όταν οι απαιτήσεις για δύναμη το επιτρέπουν, μειώνοντας έτσι δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.


Ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο εννιά σχέσεων που προσφέρει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω paddles πίσω από το τιμόνι. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 8,5-8,3 λίτρα ανά 100 χλμ./ώρα.

2020 Opel Insignia GSi

Στον στάνταρ εξοπλισμό το κορυφαίο Insignia GSi φέρει την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση FlexRide που προσαρμόζει τη λειτουργία των αμορτισέρ αλλά και το βάρος του τιμονιού σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπρόσθετα το σύστημα διαφοροποιεί και την απόκριση στο γκάζι όπως και τις στροφές που αλλάζει σχέσεις το αυτόματο 9άρι κιβώτιο. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας ως επιλογές, τα Standard, Tour, Sport (όπως και για τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου) και αποκλειστικά για την έκδοση GSi το πρόγραμμα Competition.

Με την εξέλιξη της ναυαρχίδας να έχει πραγματοποιηθεί και στην θρυλική πίστα του Nürburgring, η βελτιωμένη ανάρτηση προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ τα φρένα της Brembo με 4πίστονες δαγκάνες προσφέρουν την απαραίτητη δύναμη και διάρκεια στην απόδοση και στην γρήγορη οδήγηση. Την απόδοση των φρένων υποβοηθά και το ηλεκτρονικό σύστημα “eBoost”. Το σύστημα ενσωματώνει τα συστήματα ABS και ESP σε μία μονάδα, με τις ηλεκτρικές αντλίες που χρησιμοποιεί να μειώνουν παράλληλα τον φόρτο “εργασίας” του κινητήρα και τις παράπλευρες απώλειες ισχύος. Πλέον όταν το ABS ενεργοποιείται αυτό γίνεται πιο ήσυχα σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα πέδησης, ενώ το σύστημα θα αξιοποιηθεί και μελλοντικά στην αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Το 4κίνητο Insignia GSi φέρει το μοναδικό για την κατηγορία σύστημα Twinster της Opel, όπου το μοίρασμα της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών αναλαμβάνουν δύο συμπλέκτες και αντικαθιστούν έτσι το παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η Opel αναφέρει ότι η 4κίνηση της προσφέρει αυξημένη ταχύτητα αντίδρασης στις στροφές κάνοντας το μοντέλο της πιο ευέλικτο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]