Σε τροχιά ανάπτυξης, έστω και οριακής, παραμένουν οι πωλήσεις του BMW Group το πρώτο τρίμηνο του έτους με τους Βαυαρούς να ξεπερνούν παράλληλα το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τους που ξεκίνησαν με τη διάθεση της BMW i3 to 2013.
Διαβάστε επίσης: Η μία και μοναδική BMW των 6.646 κυβικών που δεν γνωρίσαμε ποτέ
Ειδικότερα το BMW Group παρέδωσε συνολικά σε όλο τον κόσμο 594.671 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2024 με την αύξηση να βρίσκεται στο 1,1% σε σχέση με τις παραδόσεις το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.
Η αύξηση των πωλήσεων ήταν μεγαλύτερη επί ευρωπαϊκού εδάφους με τις παραδόσεις να φτάνουν τα 227.784 μοντέλα BMW και MINI, και το ποσοστό να ανέρχεται στο 5,5% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Διαβάστε επίσης: Τα BMW θα αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια και για το σπίτι
Εκτός από τη σημαντική αύξηση των BEV, το BMW Group κατέγραψε επίσης αξιοσημείωτη άνοδο στις πωλήσεις μοντέλων της υπερπολυτελούς κατηγορίας σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κατά το πρώτο τρίμηνο (+21,6%). Πιο συγκεκριμένα, η BMW Σειρά 7 σημείωσε διψήφια αύξηση παγκοσμίως την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, έναντι τις περσινής χρονιάς.
Η Ευρώπη παραμένει η μεγαλύτερη αγορά για τον όμιλο της BMW με 227.784 πωλήσεις για τις μάρκες BMW και MINI τους τρεις πρώτους μήνες του έτους και αύξηση 5,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Ακολουθεί η Κίνα με 187.452 οχήματα και μείωση της τάξης του 3,8% και οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με αύξηση στις πωλήσεις 1,1% και 90.844 οχήματα.