Νέο παγκόσμιο ρεκόρ για ιαπωνική μοτοσικλέτα σε δημοπρασία

H RC213V-S, η MotoGP μοτοσικλέτα της Honda για το δρόμο, έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ τιμής για ιαπωνική μοτοσικλέτα και έγινε η πιο πολύτιμη όλων των εποχών.
Honda RC213V-S δημοπρασία ρεκόρ 2022

Η Honda RC213V-S είναι μια πραγματικά μοναδική μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε το 2015 σε κάτι παραπάνω από 200 μονάδες. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα -εκτός της Ducati Desmosedici RR του 2007- είναι το γεγονός ότι δεν πρόκειται για ρέπλικα των αγωνιστικών μοτοσικλετών με τις οποίες η Honda συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP: είναι η αγωνιστική MotoGP μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας με την οποία κέρδισε τα πρωταθλήματα το 2013 και 2014 και έχει δεχτεί όλες τις αλλαγές που απαιτούνται για να κυκλοφορήσει νόμιμα στον δρόμο…

Διαβάστε επίσης: Ο κινητήρας παραγωγής που στροφάρει ψηλότερα από ένα μοτέρ F1

Οι χειροποίητες Honda RC213V-S που κατασκευάζονται από την θρυλική αγωνιστική εταιρεία του ιαπωνικού κολοσσού HRC (Honda Racing Corporation) δεν είχαν κάνει την εμφάνιση τους σε δημοπρασία από τότε που πωλήθηκαν με τους λίγους και τυχερούς ιδιοκτήτες τους να τις κρατούν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητα.

Το έκανε όμως αυτή εδώ η Honda RC213V-S και σκαρφάλωσε μονομιάς στην κορυφή του πίνακα των πιο πολύτιμων ιαπωνικών μοτοσικλετών όλων των εποχών. Η υπερμοτοσικλέτα των Ιαπώνων απέσπασε το ποσό των 212.288 ευρώ σε διαδικτυακή δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε από την Collecting Cars, μια τιμή μόλις λίγο υψηλότερη από την αρχική τιμή πώλησης της το 2015 που έφτανε στα 188.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: BMW και TVS διευρύνουν τη συνεργασία τους και στα ηλεκτρικά

Η συγκεκριμένη Honda RC213V-S δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ έξω από το εργοστάσιο, έχει λιγότερα από δύο χιλιόμετρα στο κοντέρ της ενώ παραδόθηκε στο νέο ιδιοκτήτη της μέσα στην κούτα μεταφοράς της, για μία πραγματικά μοναδική εμπειρία unboxing. Συνοδεύεται επίσης από το αγωνιστικό κιτ που εξέλιξε η HRC για χρήση μόνο σε πίστα. Το αχρησιμοποίητο κιτ που βρίσκεται στο δικό του κιβώτιο μεταφοράς απελευθερώνει ένα μεγάλο μέρος της δύναμης του V4 του λίτρου και ανεβάσει τη μέγιστη αποδιδόμενη ισχύ από τους 159 στους 215 ίππους, ενώ ρίχνει το βάρος από τα ήδη χαμηλά 170 στα 160 κιλά.

Ο νέος ιδιοκτήτης της αψεγάδιαστης Honda RC213V-S μάλλον την αγόρασε σε τιμή ευκαιρίας, αν υπολογίσει κανείς και τα 12.000 ευρώ που κόστιζε το προαιρετικό κιτ, αν και κάτι μας λέει ότι η αξία της θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια κάνοντας τη μια γνήσια επένδυση για κάθε ενδιαφερόμενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ