Νέο Peugeot Pulsion 125, το αστικό GT scooter

Η Peugeot Pulsion είναι το νέο mini GT scooter της γαλλικής εταιρίας και έρχεται το 2020 για να δώσει λύσεις στην καθημερινή αστική μετακίνηση και στην χώρα μας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot Pulsion

Το Pulsion έκανε την εμφάνισή του την άνοιξη του 2019 και ήρθε για να ολοκληρώσει την υπάρχουσα γκάμα των 125 κ.εκ. της Peugeot Motocycles. Φέρει όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν δημοφιλή τα mini GT scooters, όπως είναι τα υψηλά επίπεδα προσφερόμενης άνεσης για δύο επιβαίνοντες, η εξαιρετική ευελιξία που προκύπτει από τους μικρής διαμέτρου τροχούς αλλά και η επιπλέον προστασία από το καιρό και τον αέρα που προκύπτει από την σχεδίαση του.

Ένας πανίσχυρος σχεδιασμός

Οι μοντέρνες και ρέουσες γραμμές του Pulsion αναδεικνύουν αμέσως την πλήρη ένταξή του στην οικογένεια Peugeot. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη λεπτομέρεια με το μοντέλο να ξεχωρίζει για την σύγχρονη σπορ σιλουέτα και το κομψό στυλ του.


Κινητήρας Peugeot

Το Pulsion αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Mandeure στη Γαλλία, στο ιστορικό σπίτι της Peugeot Motorcycles O υγρόψυκτος κινητήρας άμεσου ψεκασμού Peugeot PowerMotion 125 κ.εκ. αποδίδει 14,4 ίππους και ροπή που φτάνει τα 11,9 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Παρέχει ισχυρή επιτάχυνση και αποδοτικές εκκινήσεις.

Το ABS, σε συνδυασμό με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης, προσφέρει παράλληλα υψηλά επίεπδα ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες. Μια ακόμη καινοτομία της Peugeot Motocycles για το Peugeot Pulsion, είναι τα προειδοποιητικά φώτα κινδύνου που ανάβουν αυτόματα σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο Peugeot Metropolis το 2017.

Παράλληλα, η τεχνολογία i-Connect καθιστά την οδήγηση του Peugeot Pulsion πιο διαδραστική, πιο ενστικτώδη και ασφαλέστερη. Ο αναβάτης αισθάνεται απόλυτη σύνδεση με το Peugeot Pulsion, με τον εργονομικό σχεδιασμό να είναι προσαρμοσμένος σε αυτόν, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η εφαρμογή και το ενσωματωμένο GPS επιτρέπουν στον αναβάτη, να σχεδιάζει τις διαδρομές του και να διευκολύνει την καθημερινή του μετακίνηση.

Η συνδεσιμότητα του Peugeot Pulsion προσφέρει επίσης, τη δυνατότητα λήψης κλήσεων, μηνυμάτων SMS και άλλων ειδοποιήσεων κοινωνικών μέσων δικτύωσης σε πραγματικό χρόνο από το smartphone του αναβάτη, απευθείας στην άψογα σχεδιασμένη οθόνη TFT του Peugeot Pulsion.

Το Pulsion φέρει επίσης μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να χωρέσει ένα full face κράνος ή ένα jet κράνος με ζελατίνα. Χωρίς να χρειαστεί να αναζητήσετε τα κλειδιά σας, το σκούτερ μπορεί να ανάψει απομακρυσμένα με το έξυπνο κλειδί (SmartKey) από απόσταση 1,5 μέτρου, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην εκκίνηση.

Η γκάμα Peugeot Pulsion διατίθεται σε 3 εκδόσεις: την ALLURE και την RS, με δυνατότητα συνδεσιμότητας, και την ACTIVE.

Η έκδοση Allure προσφέρει ότι το καλύτερο σε άνεση και στυλ. Διαθέτει ψηλό ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, στάνταρ σχάρα για κεντρική βαλίτσα και ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα i-Connect. Διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, Red Ultimate και Shining Titanium.

Η σπορ πλευρά του Peugeot Pulsion ωθείται στα όριά της, με την έκδοση RS. Διατίθεται σε δύο δίχρωμους χρωματισμούς, Mat Black με Vanish Technium και Midnight Blue με Snow White

Η έκδοση Active, είναι το μοντέλο εισόδου στην γκάμα του Pulsion, δεν παρέχει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας, αλλά παραμένει μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση, με την κατάμαυρη εμφάνισή του και είναι διαθέσιμη μόνο σε μαύρο χρώμα.

Τα Peugeot Pulsion αναμένονται στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2020 σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]