Κατασκευασμένο στη Γαλλία, το νέο XP400 είναι η νέα πρόταση της Peugeot στα μεσαίου κυβισμού GT scooters και συνδυάζει χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να κινείται με άνεση στο αστικό περιβάλλον και στον αυτοκινητόδρομο, αλλά ακόμη και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.
Διαβάστε επίσης: Η νέα ελληνική ιστοσελίδα της Peugeot Motocycles
Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι αναμφίβολα η χαρακτηριστική, φωτεινή υπογραφή Peugeot: με τα DRL φώτα ημέρας σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ πίσω, το DNA της μάρκας με σήμα το λιοντάρι αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED και οι “αθλητικές” αναλογίες του XP400 αποπνέουν δυναμισμό και το πνεύμα της περιπέτειας, σύμφωνα με την Peugeot Motocycles.
Το πλαίσιο έχει τις κατάλληλες διαστάσεις ώστε να ανταποκρίνεται σε ισχυρή καταπόνηση, αλλά και να παρέχει την απαραίτητη στιβαρότητα για υποδειγματικό κράτημα στον δρόμο. Το XP400 είναι, σύμφωνα με την Peugeot, το πρώτο μεσαίου κυβισμού scooter με πλαίσιο από μικτό σωληνωτό δικτύωμα ισοδύναμο, σε χαρακτηριστικά, με περιμετρικό πλαίσιο μοτοσικλέτας.
Διαβάστε επίσης: Vespa GTS με νέο άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ή δώρα αξίας έως 760 ευρώ
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών. Στο σύστημα ανάρτησης τοποθετήθηκε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYΒ με διαδρομή 140 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένα μονό οριζόντιο αμορτισέρ με μοχλικό.
Οι παραπάνω λύσεις της Peugeot εγγυώνται μεγαλύτερη διαδρομή και προοδευτικότητα από μια τυπική ανάρτηση με δύο κάθετα αμορτισέρ που φέρουν τα περισσότερα scooters. Το στιβαρό πλαίσιο συνδυάζεται με εμπρός τροχό 17 ιντσών που φέρνει ακόμη πιο κοντά τη συμπεριφορά του XP400 σε εκείνη μιας μοτοσικλέτας.
Για την κίνηση του scooter φροντίζει ένας σύγχρονος υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 400 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 36,7 ίππους στις 8.150 σ.α.λ. και 38,1 Nm ροπής στις 5.400 σ.α.λ. Για την επιβράδυνση φροντίζει το ισχυρό σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά, οι οποίοι συνεργάζονται με δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών.
Το XP400 διαθέτει επίσης πίνακα οργάνων με συνδεόμενη οθόνη TFT πέντε ιντσών που παρέχει αναλυτικές οδηγίες πλοήγησης. Με τη χρήση του έξυπνου κλειδιού, το κλειδί ανάφλεξης είναι περιττό. Τέλος, η θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση ή την επαναφόρτιση του smartphone σας. Κάτω από τη διθέσια σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος full-face.
Το XP400 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις την Allure και την GT, με διαφορετικά χαρακτηριστικά για την καθεμιά. Η Allure “κοιτάζει” προς την ασφάλτινη χρήση με διάφανη ζελατίνα προστασίας για τον αναβάτη και χυτές ζάντες αλουμινίου.
Από την άλλη, η έκδοση GT του XP400 είναι και η πιο περιπετειώδης από τις δύο και βάζει στο μενού και την κίνηση σε χωματόδρομο. Φέρει φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, ενώ τα ελαστικά είναι και σε αυτή την περίπτωση χωμάτινων προδιαγραφών και προέρχονται από την Pirelli.
Το Peugeot XP400 Allure είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 8.500 ευρώ, ενώ το XP400 GT διατίθεται στην τιμή των 8.850 ευρώ. Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από μια σειρά γνήσιων προαιρετικών αξεσουάρ, τα οποία διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις δυνατότητές τους.