Nissan Ambition 2030: Το όραμα των Ιαπώνων πέρα από την κινητικότητα

Το Ambition 2030 είναι το νέο μακροπρόθεσμο πλάνο που παρουσίασε η Nissan με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται φυσικά στο επίκεντρο της στρατηγικής της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Ambition 2030

Ανταποκρινόμενη στις τεράστιες αλλαγές που γίνονται στον κλάδο, η Nissan στοχεύει στη βιωσιμότητα της, οδεύοντας προς έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς.

Διαβάστε επίσης: Πεντάστερο το Nissan LEAF e+ από τον Green NCAP

Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, η Nissan θα προσφέρει, ηλεκτροκίνητα οχήματα και τεχνολογικές καινοτομίες ενώ θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της παγκοσμίως. Το όραμα υποστηρίζει τον στόχο της Nissan για ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το οικονομικό έτος 2050.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Ο ρόλος των εταιρειών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών αναγκών αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Με το Nissan Ambition 2030, θα οδηγήσουμε τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, θα προωθήσουμε τεχνολογίες για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και θα επιδιώξουμε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.”

Ως πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs), η Nissan έχει βάλει την ηλεκτροκίνηση στον πυρήνα της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της. Με το Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να επιταχύνει τον “εξηλεκτρισμό” της γκάμας της και το ποσοστό της τεχνολογικής καινοτομίας με επενδύσεις 15,6 δισ. ευρώ, τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η Nissan θα παρουσιάσει 23 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 15 νέων αμιγώς ηλεκτρικών έως το 2030, με στόχο να επιτύχει ένα μείγμα ηλεκτροκίνησης άνω του 50% παγκοσμίως, στις μάρκες Nissan και Infiniti.

Παράλληλα, με το λανσάρισμα 20 νέων μοντέλων τύπου EV και e-Power τα επόμενα πέντε χρόνια, η Nissan σκοπεύει να αυξήσει το ποσοστό πωλήσεων “εξηλεκτρισμένων” μοντέλων στις μεγάλες αγορές έως το 2026, συμπεριλαμβανομένων:

-Της Ευρώπης κατά περισσότερο από το 75% των πωλήσεων
-Της Ιαπωνίας κατά περισσότερο από το 55% των πωλήσεων
-Της Κίνας κατά περισσότερο από το 40% των πωλήσεων
-Των Ηνωμένων Πολιτειών κατά 40% των πωλήσεων EVs, το οικονομικό έτος 2030

Διαβάστε επίσης: To supermini που κοστίζει 14.590 ευρώ και δεν πληρώνει τέλη

“Είμαστε περήφανοι για το μακροχρόνιο ιστορικό μας στην καινοτομία και για τον ρόλο μας στην υλοποίηση της επανάστασης των EVs. Με τη νέα μας φιλοδοξία, συνεχίζουμε να πρωταγωνιστούμε στην επιτάχυνση της φυσικής μετάβασης προς τα EVs, ελκύοντας τους αγοραστές μέσω μιας δελεαστικής πρότασης που προάγει τον ενθουσιασμό και επιτρέπει την υιοθέτηση της καθαρής κινητικότητας”, δήλωσε ο COO της Nissan, Ashwani Gupta.

Αντιπροσωπεύοντας το επόμενο στάδιο του “εξηλεκτρισμένου” μέλλοντος της Nissan, η εταιρεία αποκάλυψε τρία νέα πρωτότυπα αυτοκίνητα που προσφέρουν βελτιωμένες εμπειρίες μέσω ενός πακέτου προηγμένης τεχνολογίας που η Nissan επιδιώκει να προσφέρει σε μια μεγάλη γκάμα νέων προηγμένων οχημάτων και οικοσυστημάτων.

Παράλληλα, η Nissan θα συνεχίσει να εξελίσσει τις τεχνολογίες της για μπαταρίες ιόντων λιθίου και να εισάγει τεχνολογία χωρίς κοβάλτιο για να μειώσει το κόστος κατά 65%, έως το 2028. Οι Ιαπωνες σκοπεύουν να λανσάρουν ηλεκτρικά μοντέλα με δικές τους μπαταρίες στερεάς κατάστασης (ASSB) μέχρι το 2028 και να ετοιμάσουν ένα πιλοτικό εργοστάσιο στη Γιοκοχάμα από το 2024. Με την εισαγωγή των πρωτοποριακών ASSB, η Nissan θα είναι σε θέση να επεκτείνει την προσφορά EV σε όλες τις κατηγορίες με ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις.

Μειώνοντας το χρόνο φόρτισης στο ένα τρίτο, οι ASSBs θα κάνουν τα EVs πιο αποτελεσματικά και πιο προσβάσιμα. Επιπλέον, η Nissan αναμένει από τις ASSBs να μειώσει το κόστος των πακέτων μπαταριών στα 75 δολ. Αμερικής ανά kWh έως το 2028 και στοχεύει να το μειώσει περαιτέρω στα 65 δολ. Αμερικής ανά kWh για να επιτύχει ισοτιμία κόστους μεταξύ ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων οχημάτων στο μέλλον.

Η Nissan επιδιώκει να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο σύστημα τροφοδοσίας μπαταριών για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση οχημάτων και να υποστηρίξει τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται. Σε συνεργασία με τους εταίρους της, η Nissan σκοπεύει να αυξήσει την παγκόσμια ικανότητα παραγωγής μπαταριών σε 52 GWh έως το 2026 και 130 GWh έως το 2030.

Εκτός από το Nissan Ambition 2030, η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να επεκτείνει τα πλεονεκτήματα της κινητικότητας παρέχοντας προηγμένες ευφυείς τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού σε περισσότερους αγοραστές. Αυτές οι συνδυασμένες ενέργειες θα υποστηρίξουν επίσης τις συνεχείς προσπάθειες της Nissan για τη δημιουργία νέων υπηρεσιών κινητικότητας και συναφών συνεργασιών.

Η Nissan στοχεύει να επεκτείνει την τεχνολογία ProPILOT σε περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα Nissan και Infiniti έως το οικονομικό έτος 2026. Επίσης θα αναπτύξει περαιτέρω τις τεχνολογίες αυτόνομων οχημάτων της, με στόχο την ενσωμάτωση συστημάτων LiDAR επόμενης γενιάς σχεδόν σε κάθε νέο μοντέλο, έως το οικονομικό έτος 2030.

Για να καλύψει τις ποικίλες μεταφορικές ανάγκες των διαφόρων χωρών, η Nissan θα συνεργαστεί με τους καταλληλότερους εταίρους για την υλοποίηση νέων υπηρεσιών κινητικότητας για πιο αποτελεσματική αστική κινητικότητα, καθώς και πιο βιώσιμη κινητικότητα στις επαρχιακές περιοχές.

Παγκόσμιο οικοσύστημα πέρα από την κινητικότητα
Εκτός από την τεχνολογική αναβάθμιση, η Nissan θα προσαρμόσει κατά τόπους την κατασκευή και τις προμήθειες υλικών, προκειμένου να κάνει τα ηλεκτρικά της πιο ανταγωνιστικά. Η Nissan θα επεκτείνει τη μοναδική φιλοσοφία του EV Hub, όπως αυτής του EV36Zero που λανσαρίστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες βασικές αγορές, όπως η Ιαπωνία, η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Το EV36Zero είναι ένα πλήρως ενσωματωμένο οικοσύστημα παραγωγής και υπηρεσιών που συνδέει την κινητικότητα και τη διαχείριση ενέργειας, με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα.

Η διασφάλιση της βιωσιμότητας των μπαταριών των οχημάτων θα συνεχίσει επίσης να αποτελεί προτεραιότητα για τη Nissan με βάση τη δεκαετή τεχνογνωσία της στον επαναπροσδιορισμό και την ανακύκλωση, σε συνεργασία με την 4R Energy.

Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις ανακατασκευής μπαταριών της πέρα από την Ιαπωνία με νέες τοποθεσίες στην Ευρώπη κατά το 2022 και στις ΗΠΑ το 2025. Οι υποδομές ανακατασκευής μπαταριών της Nissan
θα υποστηρίξουν μια κυκλική οικονομία στη διαχείριση ενέργειας και η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει στην πλήρη εμπορευματοποίηση των συστημάτων μπαταριών vehicle-to-everything, που προορίζονται και για οικιακή χρήση, στα μέσα της δεκαετίας του 2020. Επιπλέον, θα επενδύσει έως και 20 δισεκατομμύρια γιεν μέχρι το 2026 για υποδομές φόρτισης.

Καθώς η Nissan αυξάνει τον ρυθμό της καινοτομίας στην κινητικότητα, σκοπεύει να προσλάβει περισσότερα από 3.000 στελέχη παγκοσμίως στον τομέα της προηγμένης έρευνας και ανάπτυξης, ενώ συνεχίζει να αναβαθμίζει τις ικανότητες του τωρινού εργατικού δυναμικού της. Επιπλέον, η Nissan θα βασιστεί στη συνεργασία με τη Συμμαχία για να επιτρέψει την εξοικονόμηση κόστους και την κοινή τεχνογνωσία σε τομείς όπως οι τεχνολογίες ουδέτερων εκπομπών άνθρακα, η ηλεκτροκίνηση, το λογισμικό και οι υπηρεσίες.

Πέρα από το σχέδιο μετασχηματισμού Nissan NEXT, η αυτοκινητοβιομηχανία θα διατηρήσει τις δραστηριότητές της μακροπρόθεσμα, με ενοποιημένο λειτουργικό περιθώριο κέρδους άνω του 5%.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.