Nissan GT-R: Με υβριδικό σύστημα κίνησης η επόμενη γενιά

Το υβριδικό σύστημα κίνησης φαίνεται τελικά να βρίσκεται εντός των πλάνων για τη δημιουργία της επόμενης γενιάς του Nissan GT-R.

Βρείτε μας στο
nissan gt-r 2020 υβριδική επόμενη γενιά

Η στιγμή για τη διαδοχή του διάσημου coupe της Nissan φαίνεται να πλησιάζει και όλο και περισσότερες πληροφορίες που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια το γύρο του διαδικτύου δείχνουν να βρίσκονται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Μια από αυτές που αφορούν την επόμενη γενιά του GT-R είναι και το σύστημα που θα το κινεί το οποίο αναμένεται να είναι υβριδικό.

Σύμφωνα με άρθρο του Automotive News, η επόμενη γενιά του GT-R, που μετρά ήδη 13 χρόνια στην παγκόσμια αγορά, αναμένεται να έχει κάνει το ντεμπούτο της εντός των επόμενων τριών ετών με το 2023 να μοιάζει ωστόσο και ως η πιο πιθανή χρονιά.

Διαβάστε επίσης: Αυτό το Nissan NISMO R34 GT-R Z είναι μοναδικό στον κόσμο (+video)

Το άρθρο, όπως και τα προηγούμενα, κάνει λόγο για υβριδικό σύστημα κίνησης στα πρότυπα του KERS που χρησιμοποιούν και τα μονοθέσια της Formula 1, ενώ από τη μεριά της η Nissan δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συγκεκριμένη πληροφορία. Ωστόσο στις επίσημες δηλώσεις των Ιαπώνων, που εξελίσσουν ήδη το επόμενη GT-R, αναφέρεται πως η υβριδική κίνηση βρίσκεται υπό εξέταση χωρίς ακόμη να έχουν καταλήξει στον τύπο που θα έχει αυτή.

Διαβάστε επίσης: Κατασκοπεία: Έρχεται νέο Nissan GT-R;

Όπως και να έχει, για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων όπως είναι το ιαπωνικό coupe οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος δεν θα μπορούν να έχουν και πολύ μεγάλη χωρητικότητα ώστε το βάρος να διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αποκλείεται η νέα γενιά να μην έχει καθόλου μπαταρίες, εφόσον είναι υβριδική, με τη συστοιχία να δίνει τη θέση της σε έναν σαφώς μικρότερο σε διαστάσεις υπερπυκνωτή. Να θυμίσουμε ότι αυτή τη λύση την έχει υιοθετήσει και η Lamborghini στις υβριδικές Sian, για τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr