Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί στην Ελλάδα την ηλεκτρική BMW i4 M50 των 544 ίππων!

Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 M50 με την τετρακίνηση και τους 544 ίππους και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW i4 Μ50

Πριν από μερικούς μήνες η BMW παρουσίασε στην χώρα μας στατικά, την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 σε μία εκδήλωση που έλαβε χώρα στο “Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος”. Πλέον, κατά την διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης του αυτοκινήτου στην χώρα μας είχα την ευκαιρία να πάρω μια πρώτη οδηγική γεύση από αυτό, σε μία διαδρομή από τον Διόνυσο προς τη Νέα Μάκρη και πίσω. Πριν σας μεταφέρω όμως τις εντυπώσεις που μου άφησε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, να σας αναφέρω μερικά από τα βασικά του τεχνικά χαρακτηριστικά και τα επίσημα νούμερα επιδόσεων.

Η BMW i4, στη στάνταρ έκδοση eDrive40 χρησιμοποιεί για την κίνηση της έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα με απόδοση που φτάνει στους 340 ίππους και τα 430 Nm ροπής. Το μεσαίο σεντάν μήκους 4.783 χλστ. χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα., ενώ η αυτονομία κατά το πρότυπο WLTP μπορεί να φτάσει έως και τα 590 χλμ.

Η σαφώς ισχυρότερη i4 M50 προσθέτει έναν ακόμη ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα και συνδυάζει έτσι την 4κίνηση με 544 ίππους αλλά και 795 Nm ροπής που “προσφέρουν” 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα της τάξης των 225 χλμ./ώρα. Εδώ, η αυτονομία που προσφέρει η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία είναι ελαφρώς μικρότερη και φτάνει έως και τα 510 χλμ./ώρα πάντα σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP.


Στην πράξη τώρα και στην σύντομη επαφή μου με το αυτοκίνητο, με εντυπωσίασε η διαχείριση του βάρους του. Οι μηχανικοί της βαυαρικής μάρκας έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά ώστε το αυτοκίνητο οδηγικά να μην θυμίζει σε τίποτα ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά οι αντιδράσεις του να παραπέμπουν σε συμβατικό αυτοκίνητο. Φοβερή ιπποδύναμη με επιτάχυνση που σε καθηλώνει και άμεσες αντιδράσεις του πλαισίου ακόμη και στα κλειστά κομμάτια του Διονύσου, πραγματικά το χαρακτηρίζουν. Ειλικρινά, η BMW i4 στην έκδοση M50 που οδήγησα δεν θυμίζει σε τίποτα αποστειρωμένο οδηγικό περιβάλλον. Περισσότερα φυσικά θα μπορούμε να πούμε στο μέλλον, όταν και θα οδηγήσουμε περισσότερο το αυτοκίνητο.

Όσον αφορά στις τιμές των δύο εκδόσεων που είναι διαθέσιμες στην χώρα μας, η BMW i4 eDrive40 κοστίζει προ φόρων 44.234 ευρώ και μετά φόρων 54.850 ευρώ, ενώ με την επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά” η τιμή της είναι 48.850 ευρώ. Από την άλλη η BMW i4 M50 κοστίζει προ φόρων 56.250 ευρώ και μετά φόρων 69.750 ευρώ (δεν περιλαμβάνεται στην επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά”).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]