Ο Tanak άφησε την Toyota για την Hyundai! Πως θα απαντήσουν οι Ιάπωνες;

Ο άρτι στεφθείς Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι 2019, Οtt Tanak, άφησε την Toyota και υπέγραψε στην κορεατική ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο άρτι στεφθείς Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι 2019, Οtt Tanak, άφησε την Toyota και υπέγραψε στην κορεατική ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια. Την θέση του, σύμφωνα με ασφαλείς μας πληροφορίες, θα πάρει στην Toyota, ο Ogier, του οποίου οι σχέσεις με την Citroen, δοκιμάστηκαν όλη την σεζόν.

Η υπόθεση Tanak
Ήταν σχετικά αναμενόμενο. Αναφερόμαστε στην μεταγραφή του Εσθονού Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ott Tanak στην Hyundai, όπου μαζί με τον Thierry Neuville και τους Dani Sordo και Sebastien Loeb, δημιουργούν μία υπερομάδα, προκειμένου να γίνει η Hyundai Motorsport η κυρίαρχος στον θεσμό τα επόμενα χρόνια.

Και θα πρέπει να εξηγήσουμε το γιατί «ήταν αναμενόμενο»… Πάμε λοιπόν: Όλα ξεκίνησαν από το καλοκαίρι, όταν ο Tanak αρνήθηκε να υπογράψει την επέκταση του συμβολαίου του. Μάλιστα. Γιατί όμως να μην υπογράφεις σε μία ομάδα που έχει πίσω της ένα παγκόσμιο κολοσσό της αυτοκίνησης; Την στιγμή που μάλιστα διέθετε και ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, όντας το πλέον ανταγωνιστικό δίδυμο εδώ και δύο χρόνια.


Ωστόσο, πίσω από τις κλειστές πόρτες των ομάδων, συμβαίνουν διάφορα. Και τα οποία σπάνια περνάνε σε αδιάκριτα αυτιά και στόματα…

Διάβαζα χθες τις ανακοινώσεις του συνόλου σχεδόν των media, ότι η μεταγραφή του Tanak στην Hyundai, προκάλεσε σοκ. Ναι. Σοκ. Αλλά σε ποιους; Γιατί όσοι τα ψάχνουν λίγο παραπάνω, ήξεραν πολύ πριν το βρετανικό Autosport βγάλει την φήμη περί μετακίνησής του, ότι οι σχέσεις του Εσθονού με τον Tommi Makinen, το supremo της Toyota Gazoo Racing, φέτος ειδικά, δεν ήταν οι καλύτερες…

Πέρυσι, στο ράλι Καταλονίας, έκανα την ερώτηση στον «τσάρο Tommi»: «Γιατί φεύγει από την ομάδα ο Lappi»; Είναι Φινλανδός και εκείνος, υποσχόμενος οδηγός, η TGR μια κορυφαία ομάδα, γιατί να φύγει; Η απάντηση που μου έδωσε «ρώτα τον ίδιο», προφανώς και δεν μας έπεισε. Βλέποντας στο εγγύς παρελθόν ότι ένα πρωί έφυγε από την ομάδα ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, ο Μιχάλης Ζώτος (επιλογή του ίδιου του Makinen), αργότερα αποχώρησαν και άλλα στελέχη, ενώ τελευταίος ήταν ο πρώην συνοδηγός του Hirvonen, ο Jarmo Lehtinen, που επέστρεψε στην ενεργό δράση ως συνοδηγός του Suninen.

Τι συμβαίνει όμως με την Toyota και «τρώει τα παιδιά της»; Και γιατί τα στέλνει στα χέρια του ανταγωνισμού; Πως γίνεται να αφήνει την ομάδα που κέρδισε παγκόσμιο πρωτάθλημα ένας οδηγός της; Οι πληροφορίες που συλλέξαμε κατά την διάρκεια του ράλι Καταλονίας, που βρεθήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα, μιλάνε για μεγάλη κόντρα του Tanak με μέλος της οικογένειας του Makinen. Δείτε κάτι: Ο Makinen υπήρξε και παραμένει ένας σκληρός, απόλυτος και γιατί όχι ιδιόρρυθμος επικεφαλής ομάδας. Γνωρίζει ότι ο πρόεδρος της Toyota, ο Akio Toyoda, τον επέλεξε προσωπικά για να στήσει από την αρχή μία ομάδα, μακριά από τις εγκαταστάσεις της Toyota Motorsport GMBH στην Κολωνία. Αυτό, προκειμένου να ελέγχει ακόμα και το παραμικρό, τον κατέστησε προφανώς αγχωτικά συγκεντρωτικό. Άλλοι το αντέχουν αυτό, άλλοι όχι. Ο Tanak, από ότι καταλάβαμε, ανήκει στους δεύτερους…

Και κάπου εδώ, μπαίνει στο προσκήνιο, ο Andrea Adamo, που μέσα σε μία νύχτα του περασμένου Ιανουαρίου πήρε την θέση του καθαιρεθέντος Michele Nandan ως «δόγμα του σοκ» προκειμένου να ανεβάσει ρυθμό η ομάδα της Hyundai. Ο Ιταλός, από customer director της Hyundai Motorsport, έπιασε την ευκαιρία από τα μαλλιά και εξελίχτηκε σε έναν πειστικό και μεθοδικό μάνατζερ. Οι χαμηλοί τόνοι, οι κοφτές τοποθετήσεις του και η φειδωλότητα στους διαλόγους, τον έχουν καταστήσει κυρίαρχο στην ομάδα, ενώ πλέον πιστώνεται και με το ότι έπεισε τον Tanak να έρθει στην Hyundai

O αμήχανος Ogier
O εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, έφυγε από την MSport, επειδή δεν πείστηκε ότι η Ford θα μπει ενεργά στον θεσμό, καταβάλλοντας ικανό αριθμό χρημάτων, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό το Fiesta WRC. Πήγε λοιπόν στην Citroen, επιθυμώντας να κατακτήσει τον έβδομο παγκόσμιο τίτλο του με ομάδα της χώρας του. Αλλά τίποτα δεν λειτούργησε σωστά. Το αυτοκίνητο δεν ήρθε ποτέ στα μέτρα του –οι τοποθετήσεις ότι ήταν στημένο στα μέτρα του Loeb και ο ίδιος δεν μπορούσε να βρει μετρήσεις ώστε να το κάνει ανταγωνιστικό, δεν ευσταθούν, αφού ο Ogier ήταν αυτός που αντέγραψε τον τρόπο οδήγησης του Loeb, εξ ου και τα πρωταθλήματα, αλλά και το γεγονός ότι επί εποχής C4 και DS3, πάλι αυτοκίνητο στημένο από τον Loeb οδηγούσε…- και η γκρίνια άρχισε νωρίς… Το αποκορύφωμα ήταν στην Γερμανία, όταν ο Ogier δήλωσε φόρα παρτίδα στις κάμερες ότι «δεν μπορώ να οδηγήσω αυτό το αυτοκίνητο»… Η ομάδα αντέδρασε, κατάπιε ωστόσο την προσβολή και βρέθηκαν στην Ελλάδα για αυστηρές δοκιμές εξέλιξης που εξαργύρωσαν με νίκη στην Τουρκία κάνοντας μάλιστα το 1-2. Και φτάσαμε στην Καταλονία πριν λίγες ημέρες. Και στο camp της Citroen είδαμε έναν Ogier-ξένο σώμα. Απόμακρος, αμήχανος, αγέλαστος, αγχωμένος. Βλέπετε εκεί έπαιζε το τελευταίο του χαρτί ώστε να διεκδικήσει τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία. Μάλιστα η Citroen ήταν τόσο σίγουρη ότι δεν θα βγει πρωταθλητής στην Ισπανία, πού ανακοίνωσε ότι θα οδηγήσει τρίτο αυτοκίνητο στην Αυστραλία ο Ostberg, προκειμένου να τον βοηθήσει με ένα καλό πλασάρισμα για να κερδίσει τον τίτλο ο Γάλλος. Το σχέδιο λειτούργησε μόλις μία Ειδική διαδρομή. Την κέρδισε ο ogier, αλλά στην αμέσως επόμενη, επισκέφτηκε την νότια Καταλονία ο εφιάλτης… Αυτή την φορά, το σωληνάκι του υδραυλικού έκανε τα δικά του, το πρόβλημα επεκτάθηκε, ο χρόνος που χάθηκε ήταν πολύς, ενώ έπεσε στην 28η θέση χάνοντας μαζί κάθε ευκαιρία για τον τίτλο. Ο ίδιος χλωμός και εκνευρισμένος έσφιγγε τα δόντια και δεν έβγαλε καμία χοντράδα και κακία. Τον ρόλο αυτόν όμως ανέλαβε η συμβία του, η εκ Γερμανίας κα Andrea KaiserOgier, η οποία κριτίκαρε άσχημα την Citroen και την αποκάλεσε «Shitroen»… Ένας μικρός χαμούλης έγινε, το post κατέβηκε, αλλά τα πάντα είχαν κριθεί… Η δήλωση του επικεφαλής της Citroen Racing, Pierre Budar, ότι «ο Ogier έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο», αποτελεί μνημείο τυπικότητας… Τι έφταιξε και το C3 WRC δεν δούλεψε φέτος; Εσωτερικά στην Citroen το γνωρίζουν όλοι. Όλοι. Μάλιστα μετά την Ελλάδα, το γνωρίζουν ακόμα καλύτερα.

Σε κάθε περίπτωση, η μετακίνηση του Ogier στην Toyota, δημιουργεί ένα ευχάριστο ανακάτεμα στην τράπουλα με σίγουρους κερδισμένους όλους εμάς που αγαπάμε τα ράλι.

Το παζάρι
Η μετακίνηση στην κορυφή των ομάδων, ανακατεύει την τράπουλα για τα πληρώματα που θα έχει η κάθε μία την επόμενη σεζόν. Η αποχώρηση του Tanak, ισχυροποιεί την θέση των Latvala και Meeke στην Toyota, στην οποία ανήκει ήδη ο 18χρονος πρωταθλητής WRC 2 Pro, Kalle Rovanpera. Η παρουσία του Ogier εκεί (είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε πως μπορούν να συνεργαστούν δύο τόσο έντονες προσωπικότητες) θα «βγάλει» εκτός ομάδας κάποιον, προφανώς τον Meeke. Και οι άλλες ομάδες; Citroen και MSport Ford; Η πρώτη λογικά θα κρατήσει τον lappi που το παιδί βαριέται να πεί και καλημέρα και θα έχει στα υπόψη της τον Mikkelsen ή τον Breen. Για αυτούς τους δύο και η Hyundai ανακοίνωσε δια στόματος Adamo, ότι ψάχνει να βρει τρόπο να συνεργαστούν, αλλά κανένας τους δεν βολεύεται με R5 αυτοκίνητα. Ο Ostberg είναι μία καλή λύση για back up, ενώ στην MSport Ford, όλα εξαρτώνται από το αν οι Evans και Suninen έχουν κάποια πρόταση από Citroen ή Toyota, αλλιώς μη έχοντας που να πάνε, θα παραμείνουν στην ομάδα του Malcolm Wilson. Και ο Meeke; Όντας βρετανός, που σημαίνει τεράστια προβολή από την μονοκρατορία των motorsport media παγκοσμίως, κάπου θα βρει στέγη. Παίζει, για όλες τις ομάδες…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]