Οδήγηση με… λαμπάκι! Δημιουργεί βλάβη;

Ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία οδηγών που το αναμμένο λαμπάκι καυσίμου έχει γίνει «τρόπος ζωής»; Καιρός να μάθετε αν αυτή η συνήθεια προκαλεί βλάβη...

Γύρω από το αυτοκίνητο και τη λειτουργία του έχουν ειπωθεί κατά καιρούς αρκετές σωστές απόψεις, αλλά και μύθοι που δεν έχουν καμία βάση. Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές θεωρίες σχετικά με την οδήγηση όταν η στάθμη του καυσίμου βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο. Δημιουργείται, άραγε, κάποια βλάβη όταν οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι καυσίμου;

Διαβάστε επίσης: Οι τρεις λόγοι που κάνουν τη νέα Mercedes GLA να ξεχωρίζει

Μόλις ανάψει το λαμπάκι, σημαίνει ότι στο ρεζερβουάρ έχουν μείνει ελάχιστα λίτρα. Στα περισσότερα αυτοκίνητα θα δούμε τη λυχνία όταν απομένουν περίπου 5 με 8 λίτρα. Το σημείο στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε για να εξετάσουμε αν δημιουργείται βλάβη είναι το σύστημα τροφοδοσίας και, πιο συγκεκριμένα, η αντλία καυσίμου.

Σου άναψαν τα λαμπάκια; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Βρίσκεται τοποθετημένη μέσα στο ντεπόζιτο. Αναρροφά καύσιμο από χαμηλό σημείο, ώστε να υπάρχει παροχή ακόμα και με λίγη ποσότητα, και στη συνέχεια το μεταφέρει προς τον κινητήρα. Αν υπάρχει ένα εξάρτημα που «ταλαιπωρείται» σε περίπτωση που κινούμαστε συνεχώς με αναμμένο λαμπάκι καυσίμου, αυτό είναι η συγκεκριμένη αντλία.

Κατά τη λειτουργία της, το καύσιμο στο οποίο είναι εμβαπτισμένη της προσφέρει ψύξη. Αρκεί βέβαια να υπάρχει μία επαρκής ποσότητα, η οποία είναι αρκετά λίτρα πάνω από το λαμπάκι. Σε περίπτωση που η χαμηλή στάθμη καυσίμου γίνεται «τρόπος ζωής» του οδηγού, είναι φυσικό και επόμενο να μειωθεί η διάρκεια ζωής της αντλίας. Αυτό συμβαίνει διότι το μοτέρ της λειτουργεί με υψηλότερη θερμοκρασία.

Άλλο ένα στοιχείο που την καταπονεί ιδιαίτερα όταν η στάθμη είναι χαμηλά, σχετίζεται με την ποιότητα του καυσίμου. Διάφορα ξένα σώματα και κατάλοιπα έχουν την τάση να αναρροφώνται όταν η στάθμη είναι πολύ χαμηλά. Μάλιστα, στα παλιά αυτοκίνητα εμφανίζονται και φαινόμενα οξείδωσης που αλλοιώνουν ακόμα περισσότερο την ποιότητα του καυσίμου.

Top 10: Τα αυτοκίνητα που πάνε πιο μακριά με… λαμπάκι

Σίγουρα μερικά χιλιόμετρα με αναμμένο λαμπάκι δεν πρόκειται να μεταβάλλουν τη διάρκεια ζωής της αντλίας. Αλλά αν κάτι τέτοιο έχει γίνει συνήθεια, το πρόβλημα δεν θα αργήσει να εμφανιστεί. Η αντλία καυσίμου είναι ένα εξάρτημα που μπορεί να λειτουργεί απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια. Αρκεί να φροντίζετε η στάθμη να μην πέφτει κάτω από το 1/4 της συνολικής ποσότητας.

Δεν έχετε να χάσετε τίποτα πηγαίνοντας στο πρατήριο εγκαίρως. Εκτός των άλλων, θα γλιτώσετε και το άγχος της μικρής αυτονομίας όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι καυσίμου. Ακολουθεί ένα πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό video, ώστε να κατανοήσετε πως λειτουργεί το συγκεκριμένο εξάρτημα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να δείτε αν σας ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά ή αν ένα σετ αλυσίδων είναι αρκετό!...
Είναι μία από τις κυριότερες αιτίες που δημιουργούν μεγάλη κατανάλωση λιπαντικού. Ώρα να γνωρίσουμε τα ελατήρια πιστονιού!...
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Στην χώρα μας, το aircondition είναι συνώνυμο της δροσιάς και στο αυτοκίνητο. Τι γίνεται όμως τον χειμώνα; To χρησιμοποιούμε;...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα