Οδήγηση μοτοσυκλέτας μετά από καιρό. Τι προσέχουμε

Τα περιοριστικά μέτρα ελέω κορωνοϊού μας έχουν κρατήσει μακριά από το αγαπημένο μας δίκυκλο. Ιδού τι προσέχουμε όταν το οδηγήσουμε ξανά μετά από καιρό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Kawasaki W800

Η πανδημία του κορωνοϊού μας έχει ουσιαστικά επιβάλλει το “μένουμε σπίτι” ώστε να μειώσουμε την εξάπλωση του και να προστατέψουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, ειδικά εκείνα που είναι μεγαλύτερης ηλικίας. Οι επιπτώσεις της πανδημίας είναι πλέον παντού εμφανείς και σίγουρα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους στον τρόπο που οδηγούμε αλλά και στο αγαπημένο μας δίκυκλο.

Αν είστε από αυτούς που τηρούν τα μέτρα ευλαβικά και με υπευθυνότητα τότε ανήκετε σίγουρα στους αναβάτες που απέχουν από την οδήγηση, εκτός και αν το επιβάλλει η ανάγκη. Το παραπάνω σημαίνει με λίγα λόγια ότι μια σειρά από παραμέτρους που έχει να κάνει με εμάς αλλά και με το δίκυκλο μας παίρνει την κατιούσα και οι πρώτες μας βόλτες μετά από καιρό πρέπει να γίνονται με σύνεση και προσοχή.

Ας δούμε λοιπόν τα απλά και μη τεχνικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε όταν βρισκόμαστε στη σέλα του δικύκλου μας έπειτα από αποχή μερικών εβδομάδων και έχοντας ως βάση τα βήματα που ακολουθούμε στην περίπτωση της “χειμερινής” αποχής από την οδήγηση δικύκλου.


Διαβάστε επίσης: Αυτοκίνητο σε… καραντίνα: Τι προσέχουμε για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεων

Πριν από όλα ο έλεγχος και η συντήρηση
Με το χρονικό διάστημα των μέτρων από την εφαρμογή τους να είναι σχετικά μικρό και την κυκλοφορία των οχημάτων να επιτρέπεται υπό συνθήκες, το δίκυκλο μας δεν απαιτεί επί της ουσίας μακροχρόνια αποθήκευση, όπως θα κάναμε στην περίπτωση που δεν επιθυμούμε να οδηγούμε τον χειμώνα.

Το παραπάνω όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να το ελέγχουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να επιβεβαιώνουμε ότι κάποια από τα αναλώσιμα του, όπως είναι τα ελαστικά του για παράδειγμα, εξακολουθούν να βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Πριν από όλα φυσικά συμβουλευόμαστε σχετικά και το εγχειρίδιο του κατασκευαστή που μπορεί να μας δώσει απλές και πολύτιμες πολύτιμες πληροφορίες για την συντήρηση του δικύκλου μας.

Αν έχουμε αποφασίσει λοιπόν ότι δεν θα κινούμαστε με το δίκυκλο μας την περίοδο των περιοριστικών μέτρων καλό θα ήταν να το έχουμε κουκουλώσει, ειδικά αν βρίσκεται εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης. Αν δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα ή κλειστό γκαράζ, τότε φροντίζουμε να το πλένουμε τουλάχιστον μια φορά ανά δύο εβδομάδες ώστε οι ρύποι από την ατμόσφαιρα και τα όποια περιττώματα από πτηνά να μην προκαλέσουν ζημιά στη βαφή των μεταλλικών και πλαστικών επιφανειών.

Καλό θα ήταν επίσης να εκκινούμε το μοτέρ δύο φορές την εβδομάδα για μερικά λεπτά έως ότου ζεσταθεί ο κινητήρας. Έτσι εξασφαλίζουμε μια ελάχιστη επαναφόρτιση της μπαταρίας αλλά πιο σημαντικά επιτρέπουμε στο λάδι να κυκλοφορήσει στην αντλία και το κύκλωμα, κάτι που ισχύει και για το ψυκτικό υγρό -αν είναι υγρόψυκτος ο κινητήρας. Δίνουμε παράλληλα χρόνο λειτουργίας και στην αντλία της βενζίνης και τη βοηθάμε να μείνει καθαρή κυρίως από τυχόν σκουριές, ενώ “ανανεώνουμε” το καύσιμο μίγμα αλλά και το λάδι που βρίσκεται ήδη στον κύλινδρο.

Όσο λειτουργεί το μοτέρ έχουμε αρκετό χρόνο για να τσεκάρουμε τα ελαστικά μας και την πίεση τους που πρέπει να βρίσκεται στα όρια που προτείνει ο κατασκευαστής για να διατηρήσει το ελαστικό την καμπυλότητα του και να μην παρουσιαστούν επίπεδες επιφάνειες.

Αφού ελέγξουμε τα ελαστικά μας, προχωράμε στην έλεγχο των ηλεκτρικών και συγκεκριμένα των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Μια καμμένη λάμπα, ειδικά στα πίσω φωτιστικά σώματα, μπορεί να μας βάλει σε μεγάλο κίνδυνο όταν βγούμε ξανά στο δρόμο. Είναι ένας από τους ελέγχους που πρέπει να κάνουμε ούτως ή άλλως κάθε φορά που ανεβαίνουμε στο δίκυκλο μας και η αποχή λόγω της πανδημίας είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να το εντάξουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα.

Ξανά στους δρόμους
Η επιστροφή στους δρόμους με το δίκυκλο μας έπειτα από καιρό δεν κρύβει ιδιαίτερες εκπλήξεις αφού η οδήγηση του είναι “σαν το ποδήλατο” που λέει και ο σοφός λαός. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε αμέσως να οδηγούμε όπως κάναμε πριν και στα ίδια επίπεδα ασφάλειας με τότε. Επιτρέπουμε λοιπόν στον εαυτό μας ένα διάστημα εξοικείωσης με το δίκυκλο μας όπου κινούμαστε με χαμηλότερη ταχύτητα προσέχοντας παράλληλα οι κινήσεις μας να είναι απαλές και αρμονικές. Απαλό και προοδευτικό άνοιγμα του γκαζιού, το ίδιο για το τράβηγμα της μανέτας του εμπρός φρένου, το ίδιο για το πάτημα του ποδόφρενου.

Με την παραπάνω τακτική δίνουμε χρόνο στον εαυτό μας να συνηθίσει ξανά το βάρος και τον “χαρακτήρα” του δικύκλου μας που προκύπτει από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του πλαισίου, το σχήμα των ελαστικών και τον τρόπου που αποδίδουν ο κινητήρας, τα φρένα και οι αναρτήσεις του.

Δίνουμε παράλληλα τον απαραίτητο χρόνο και στο σώμα μας να “ξυπνήσει” από το λήθαργο, να “συντονίσει” τα άκρα του και να αρχίσει να εντάσσεται και αυτό πιο ενεργά στην οδήγηση, κάτι που δεν είναι χρειάζεται όταν οδηγούμε αυτοκίνητο αλλά είναι απαραίτητο στη σέλα ενός δικύκλου.

Η προσοχή που δίνουμε στις πρώτες μας βόλτες μετά από καιρό λειτουργεί ευεργετικά και για τα μάτια μας που βρίσκουν το χρόνο για να εστιάζουν ξανά γρήγορα σε κοντινές και μακρινές αποστάσεις χωρίς να τα νιώθουμε να κουράζονται, ενώ κάθε φορά μπορούμε να βλέπουμε και να “αποθηκεύουμε” όλο και περισσότερα πράγματα.

Τον ίδιο απαραίτητο χρόνο χρειάζεται φυσικά και ο εγκέφαλος μας που συνηθίζει ξανά να επεξεργάζεται και να αξιολογεί ταυτόχρονα μια σειρά από κρίσιμα δεδομένα με τον όγκο των πληροφοριών να μεγαλώνει όλο και περισσότερο και να αντιστοιχεί φυσικά και στην ταχύτητα με την οποία κινούμαστε.

Μην ξεχνάτε ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν ως ένα βαθμό για εμάς αλλά ισχύουν όμως και για την πλειοψηφία των οδηγών που θα βρεθούν ξανά στους δρόμους, είτε είναι δίτροχοι είτε είναι τετράτροχοι. Οπότε η προσοχή και η εγρήγορση μας θα πρέπει βρίσκεται σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα από ό,τι ήταν πριν από τα μέτρα, ειδικά όταν χαλαρώσουν οι περιορισμοί και όλο και περισσότερα οχήματα και οδηγοί αρχίσουν να κινούνται.

Τα παραπάνω απλά βήματα θα μας βοηθήσουν να βρούμε ξανά στη φόρμα μας σε σύντομο χρονικό διάστημα και να χαιρόμαστε πάλι το δίκυκλο μας και τις ελευθερίες που μας προσφέρει απολαμβάνοντας τα ίδια επίπεδα ασφάλειας. Για άλλους θα πάρει λιγότερο χρόνο και για άλλους περισσότερο. Όλοι όμως πρέπει να επιδείξουμε την ίδια σύνεση και φυσικά να θυμηθούμε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει αναφορικά με την τήρηση του ΚΟΚ. Καλές και ασφαλείς βόλτες!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]