Χρειάστηκαν 55 ολόκληρα χρόνια ώστε η Ford Mustang να αποκτήσει τη δική της, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Πλέον, η νέα Ford Mustang Mach-E είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις με κίνηση είτε στον πίσω άξονα, είτε και στους τέσσερις τροχούς. Ταυτόχρονα, η ισχύς της θα αγγίζει έως και τους 351 ίππους, ενώ η αυτονομία θα φτάνει τα 610 χλμ. και εμείς είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε κατά την διάρκεια της παρουσίασής της στην χώρα μας.
Διαβάστε επίσης: Τα 10 «μυστικά» της ηλεκτροκίνητης Ford Mustang Mach-E
Η σχεδίασή της είναι επιβλητική και… εμβληματική καθώς διαθέτει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στο θρυλικό αμερικάνικο muscle car. Διαθέτει μακρύ καπό, σήμα κατατεθέν διαχρονικά του μοντέλου, ενώ τα έντονα «νεύρα» διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του, με την απουσία λαβών για τις πόρτες να συμβάλλουν στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή και κατ’ επέκταση στην αύξηση της αυτονομίας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα LED με τον σχεδιασμό τους, ο οποίος με την σειρά του παραπέμπει στην Mustang! Ουσιαστικά μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός gadget με το μοναδικό DNA της κληρονομιάς Mustang.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί μία μεγάλη οθόνη μεγέθους 15,5 ιντσών, ενώ μία δεύτερη ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών αναλαμβάνει το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο ηχοσύστημα, με την Ford να επιλέγει Bang & Olufsen ισχύος 560 Watt με κάποια από τα δέκα ηχεία να είναι αρμονικά ενσωματωμένα επάνω στο ταμπλό.
Όπως ήδη αναφέραμε, υπάρχουν εκδόσεις με κίνηση είτε στον πίσω άξονα, είτε και στους τέσσερις τροχούς και η ισχύς κυμαίνεται από τους 269 μέχρι τους 361 ίππους. Ταυτόχρονα υπάρχουν και δύο επιλογές για την χωρητικότητα των μπαταριών, με την πρώτη να φτάνει τις 75 kWh και την δεύτερη τις 98. Κάτι τέτοιο έχει σαν αποτέλεσμα η αυτονομία να αγγίζει έως και τα 610 χλμ. Η φόρτιση γίνεται ταχύτατα με πηγές ισχύος έως 150 kW και σε φορτιστές ταχείας φόρτισης μέσα σε μόλις 10 λεπτά η αυτονομία αυξάνεται κατά 120 χλμ.
Πρώτες εντυπώσεις
Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μέσω του μπουτόν στη μεσαία κολόνα, καταλαβαίνεις πως πρόκειται για μια… εισαγωγή στη νέα εποχή της Mustang. Η λειτουργία one pedal κάνει σχεδόν αχρείαστο το πεντάλ του φρένου, καθώς μπορεί έως και να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο απλά αφήνοντας το γκάζι. Με αυτό τον τρόπο σε αστική και περιαστική χρήση ο οδηγός μπορεί να πλησιάσει ακόμη και να ξεπεράσει την αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Το σύστημα B&O είναι πραγματικά κορυφαίο, ενώ τα ηχεία είναι απολύτως εναρμονισμένα με το υπόλοιπο εσωτερικό. Για τους νοσταλγούς των παραδοσιακών Mustang και του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να έχει ήχο στο εσωτερικό με το πάτημα του πεντάλ γκαζιού, επιλέγοντας τη ρύθμιση “propulsion sound”. Επίσης για τους… γκατζετάκιδες υπάρχει δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με Apple Car Play και Android Auto, ενώ αυτό που διαπιστώσαμε κατά την διάρκεια της οδήγησης είναι πως όταν επιλέγεις κάποια διαδρομή, το navigation σου εμφανίζει απευθείας τα προτεινόμενα σημεία φόρτισης και τον αντίστοιχο χρόνο επαναφόρτισης. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο αναλαμβάνει τον προγραμματισμό του ταξιδιού και της φόρτισης. Οδηγικά, το άμεσο σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει στον οδηγό τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ οι αναρτήσεις δουλεύουν ιδανικά με το πλαίσιο, τιμώντας την παράδοση του μοντέλου, φέρνοντάς την ταυτόχρονα στις επιταγές της νέας ηλεκτρικής εποχής.
Η νέα Ford Mustang Mach-E είναι διαθέσιμη στο Ford Marketplace, όπου με λίγα μόνο κλικ και απλά, μπορείτε να την αποκτήσετε on-line. Ακολουθούν αναλυτικά οι εκδόσεις με τις αντίστοιχες τιμές της για την ελληνική αγορά.
Έκδοση | Αυτονομία (Μικτός κύκλος) | Ανώτατη Λιανική Τιμή με ΦΠA
|
RWD, 75kWh, 269PS, 430Νm | 470 km | 57.587€ (51.587€ με επιδότηση) |
RWD, 98kWh, 294PS, 430Nm | 610 km | 62.959 € |
AWD, 75kWh, 269PS, 580Nm | 410 km | 63.474 € |
AWD, 98kWh, 351PS, 580Nm | 540 km | 68.712 € |