Οδηγούμε στην Τοσκάνη το πρώτο ηλεκτρικό Skoda της οικογένειας RS

Οδηγούμε το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο Skoda Enyaq Coupé iV, που σηματοδοτεί και το ντεμπούτο του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μέλους της μάρκας της σπορ οικογένειας RS.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Skoda Enyaq Coupé iV με τη δυναμική του σχεδιαστική εμφάνιση και την σπορ γραμμή του, συμπληρώνει το ήδη εμπορικά επιτυχημένο μοντέλο Enyaq iV, προσθέτοντας μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα παραλλαγή στην γκάμα.

Το Enyaq Coupé RS iV σηματοδοτεί επίσης το ντεμπούτο του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μέλους της μάρκας της σπορ οικογένειας RS. Ενώ η γραμμή οροφής κλίνει απαλά προς τα πίσω από την μεσαία κολώνα και μετά, το νέο κουπέ προσφέρει άφθονο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 570 λίτρα. Υπάρχει μια επιλογή από δύο μεγέθη μπαταριών, κίνηση στους πίσω τροχούς ή σε όλους τους τροχούς και τέσσερις παραλλαγές ισχύος με αποδόσεις που κυμαίνονται από 177 έως 299 ίππους. Ο εξαιρετικός συντελεστής οπισθέλκουσας cd 0,234 είναι ακόμη καλύτερος από αυτόν του Enyaq iV και, ανάλογα με τις προδιαγραφές των μπαταριών, δίνει αυτονομία άνω των 540 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Στο Λιμάνι του Ηρακλή!
Εκεί βρεθήκαμε για την επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Skoda Enyaq Coupé iV. Και η επιλογή της Skoda, δεν ήταν διόλου τυχαία. Το μέρος επιλέχτηκε για να μπορέσουμε να δούμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάθε είδους δρόμο που χρησιμοποιείται ένα αυτοκίνητο: ανοιχτοί αυτοκινητόδρομοι, επαρχιακοί δρόμοι, στενοί δασικοί δρόμοι και πολλές στροφές και σε μεγάλα κομμάτια, δύσκολα οδοστρώματα (λακκούβες, ανωμαλίες στο έδαφος, κλπ.) που σε μεγάλο βαθμό θύμιζαν άνετα ελληνικό επαρχιακό δίκτυο.


Το Porto Ercole είναι μια ιταλική πόλη που βρίσκεται στον δήμο Monte Argentario, στην επαρχία του Grosseto της Τοσκάνης, περίπου 150 χλμ. Βόρεια της Ρώμης. Είναι μία από τις δύο μεγάλες πόλεις που αποτελούν τον δήμο, μαζί με το Porto Santo Stefano. Το όνομά του σημαίνει «Λιμάνι του Ηρακλή». Το Porto Ercole αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 1296, όταν η Margherita Aldobrandeschi, κόμισσα της Sovana, διέταξε την κατασκευή ενός πύργου με το όνομα Torre di Terra, που υπήρξε ο πρώτος και παλαιότερος πυρήνας της πόλης. Το 1610, ο διάσημος Ιταλός ζωγράφος του μπαρόκ Caravaggio, εξόριστος από τον Πάπα, πέθανε στο Porto Ercole στο δρόμο της επιστροφής του προς την Ρώμη και θάφτηκε σε μια τοπική εκκλησία.

Τα βλέμματα στο λογότυπο RS
Tο νέο ηλεκτρικό κουπέ με το οποίο συμβιώσαμε επί διήμερο στους ιδιαίτερους, στενούς, και «ελληνικών» προδιαγραφών δρόμους της δυτικής, παραθαλάσσιας πλευράς της Τοσκάνης, είναι επίσης διαθέσιμο ως μοντέλο RS, γεγονός που το καθιστά το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μέλος της οικογένειας RS από την Skoda. Αυτή η παραλλαγή χαρακτηρίζει την κρυστάλλινη μάσκα ως πρότυπο της μάρκας, την οποία φωτίζουν 131 LED. Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, δύο ηλεκτροκινητήρες παρέχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς και ισχύ συστήματος 299 ίππων, επιτρέποντας μια ιδιαίτερα δυναμική οδηγική εμπειρία.

Σχεδιασμός
Εκ πρώτης όψεως, το δυναμικά σχεδιασμένο τετράθυρο κουπέ χαρακτηρίζεται από την γραμμή της οροφής που κλίνει απαλά προς τα πίσω ενώ αποτελεί σύνολο με την πίσω πόρτα. Οι γραμμές του αυτοκινήτου τονίζονται περαιτέρω από μια σκοτεινή φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία είναι η μεγαλύτερη στο τρέχον χαρτοφυλάκιο μοντέλων της Skoda. Από την πλευρά, οι ζάντες αλουμινίου διαστάσεων μεταξύ 19 και 21 ιντσών και οι πλαϊνές «ποδιές» σε χρώμα αμαξώματος τονίζουν την κομψή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Επίσης η σπορ μπροστινή ποδιά κάτω από την μάσκα προσφέρει μια άλλη σχεδιαστική πινελιά. Εκτός από την έκδοση Sportline, το νέο κουπέ είναι επίσης διαθέσιμο ως μοντέλο RS, γεγονός που το καθιστά το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μέλος της οικογένειας RS από την τσέχικη μάρκα. Αυτή η έκδοση χαρακτηρίζει το «κρυστάλλινο πρόσωπο» (Crystal Face) ως πρότυπο, με συνολικά 131 LED να φωτίζουν τα κάθετα στοιχεία της μάσκας όπως και την οριζόντια ελαφριά λωρίδα.

Στο εσωτερικό η παράλληλη επιλογή διάταξης των λειτουργικών στοιχείων με βάση το απλοποιημένο και σε χαμηλή θέση ταμπλό, δίνει την αίσθηση του «μεγάλου», αλλά και του καθόλου αποπνικτικού εσωτερικού, αφού όλα τα στοιχεία είναι κάτω από την οπτική δέσμη των ματιών του οδηγού αλλά και του συνοδηγού.

Λόγω της σχεδίασής του και του μεγάλου μεταξονίου, η πλατφόρμα MEB ανοίγει νέες δυνατότητες όσον αφορά τις αναλογίες και το σχεδιασμό του αμαξώματος. Δεδομένου ότι η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο κάτω μέρος και τα ηλεκτρικά οχήματα δεν διαθέτουν σήραγγα μετάδοσης, ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων είναι επίσης ιδιαίτερα γενναιόδωρος. Το πορτμπαγκάζ του Enyaq Coupé iV μετράει 570 απόλυτα χρηστικά λίτρα στο διαμέρισμα των αποσκευών, μόλις 15 λίτρα μικρότερο από το «συμβατικό» Enyaq, άρα οι Τσέχοι έκαναν έξυπνη σχεδιαστική επιλογή με την coupe γραμμή. Να σημειώσουμε εδώ ότι στο εσωτερικό χρησιμοποιήθηκαν φυσικά, βιώσιμα επεξεργασμένα και ανακυκλωμένα υλικά.

Τεχνολογία
Συνεπής με την επιλογή της παράλληλης σχεδιαστικής προσέγγισης του ταμπλό αποτελεί και η έξυπνη τοποθέτηση της τεράστιας παραλληλόγραμμης ψηφιακής οθόνης infotainment των 13’’ που δεν εξέχει ως ένα άσχετο ογκώδες στοιχείο. Ο οδηγός έχει μπροστά του ψηφιακή οθόνη 5,3’’ για να βλέπει ότι χρηστικό χρειάζεται για την οδήγησή του, ενώ κρίνουμε ευκρινές, αποδοτικό και πρακτικό το Head Up Display επαυξημένης πραγματικότητας που προβάλλει χρήσιμα στοιχεία για την πληροφόρηση του οδηγού.

Στον ιδιαίτερα σημαντικό τομέα της ασφάλειας, το Enyaq Coupé iV είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης. Αναφέρουμε το Travel Assist επόμενης γενιάς που χρησιμοποιεί τρέχοντα δεδομένα που υποστηρίζονται από το διαδίκτυο, τα υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας με έως και εννέα αερόσακους, όπως και την λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος, στοιχείο που συνολικά αυξάνει την άνεση και την ασφάλεια. Με το οικοσύστημα Powerpass, οι ιδιοκτήτες ενός Enyaq Coupé iV είναι πάντα «σε κίνηση» αφού μια ενιαία κάρτα επιτρέπει την εύκολη και βολική φόρτιση του οχήματος σε σημεία σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου ταχείας φόρτισης Ionity.

Eco World
Η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τη χρήση πρώτων υλών από μη ανανεώσιμες πηγές, μειώνοντας το βάρος των οχημάτων και την κατανάλωση ενέργειας. Έτσι χρησιμοποιεί 13,1 κιλά ανακυκλωμένων πλαστικών στο Enyaq Coupé iV, για παράδειγμα για τα καλύμματα κάτω μέρους του αμαξώματος. Το υλικό που απαιτείται για αυτό ανακτάται από παλιά περιβλήματα μπαταριών και προφυλακτήρες. Το ποσοστό ανακύκλωσης των μετάλλων που χρησιμοποιούνται στο αμάξωμα είναι 40% για το χάλυβα και μέχρι 60% για το αλουμίνιο. Τα πλευρικά παράθυρα του Enyaq Coupé iV είναι κατασκευασμένα από 20% ανακυκλωμένο γυαλί απορριμμάτων. Επίσης, στην ανάπτυξη βιώσιμων στοιχείων, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον, ανακυκλωμένων υλικών με φυσικά συστατικά και χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα. Τέτοια φυσικά συστατικά περιλαμβάνουν ίνες ζαχαρότευτλων, οι οποίες αποτελούν προϊόν αποβλήτων από διυλιστήριο ζάχαρης λίγα χιλιόμετρα από την έδρα της Skoda στο Mlada Boleslav.

Τα πατάκια δαπέδου του Enyaq Coupé iV είναι κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά, ενώ ανακυκλωμένα υφάσματα χρησιμοποιούνται για ηχομόνωση. Στην επιλογή σχεδιασμού «Lodge», τα καλύμματα των καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από 40% φυσικό νέο μαλλί και φέρουν την ετικέτα Woolmark Company’s Wool Blend Performance, που προορίζεται για προϊόντα που περιέχουν από 30 μέχρι 49,9% νέο μαλλί. Το μαλλί απορροφά περισσότερη υγρασία από οποιαδήποτε άλλη ίνα. Έχει ψυκτικό αποτέλεσμα, αναπνέει και φιλτράρει επίσης τους ρύπους και τις οσμές από τον περιβάλλοντα αέρα. Ο πολυεστέρας για τα υφάσματα ταπετσαρίας προέρχεται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET.

Ολοκληρώνοντας να αναφέρουμε ότι τα καλύμματα των καθισμάτων και άλλα μέρη του εσωτερικού χώρου είναι επίσης ιδιαίτερα βιώσιμα στην επιλογή σχεδιασμού «ecoSuite». Είναι κατασκευασμένα από δέρμα κονιάκ με λεία κοκκώδη υφή και παράγονται χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών με βάση το θειικό χρώμιο. Τα εκχυλίσματα φύλλων ελιάς διατηρούν το περιβάλλον κατά τη διάρκεια του μαυρίσματος.

Κάτω από το καπό
Επιγραμματικά για να γνωρίζουμε, το Enyaq Coupe iV διατίθεται με τέσσερις παραλλαγές ισχύος, δύο μεγέθη μπαταριών και μεγάλα επίπεδα απόδοσης. Αρχικά έχουμε την έκδοση με την μπαταρία 62 kWh, Enyaq Coupé iV 60 με ισχύ 180 ίππους, ροπή 310 Nm και πίσω κίνηση, ακολουθεί το Enyaq Coupé iV 80 με επίσης κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 204 ίππων και ροπή 310 Nm, ενώ απομένουν άλλες δύο εκδόσεις που είναι τετρακίνητες! Αναφερόμαστε στην Enyaq Coupé iV 80x με ισχύ συστήματος 265 ίππους, ροπή 425 Nm, καθώς και το Enyaq Coupé RS iV των 299 ίππων με ίδια ροπή στα 460 Nm! Οι δύο αυτές τελευταίες εκδόσεις, εκτός από τη μεγαλύτερη σε χωρητικότητα μπαταρία των 82 kWh, χρησιμοποιούν έναν δεύτερο κινητήρα στον εμπρός άξονα για την παροχή κίνησης σε όλους τους τροχούς. Χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική του και τον συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,234, το νέο κουπέ είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό από το «συμβατικό» Enyaq iV. Τέλος να σημειώσουμε ότι ανάλογα με τις προδιαγραφές, το Enyaq Coupé iV 80 διαθέτει αυτονομία άνω των 540 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Για να κλείσουμε με τους αριθμούς, να αναφέρουμε ότι η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση RS, η Enyaq Coupé RS iV επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Για τα άλλα μοντέλα της σειράς Enyaq Coupé, η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις τετρακίνησης να σημειώσουμε επίσης ότι μπορούν να έλκουν ρυμουλκούμενο φορτίο βάρους έως 1.400 κιλά σε κλίσεις έως 8%, ενώ η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης για τις δύο πισωκίνητες εκδόσεις είναι 1.200 kg.

Σε επίπεδο φόρτισης, χάρη στο πιο πρόσφατο λογισμικό της μάρκας, όλες οι μπαταρίες του μοντέλου είναι σε θέση να φορτίζουν γρήγορα έως και 120 kW για τα πισωκίνητα Enyaq Coupé iV 60 και έως 135 kW για τα τετρακίνητα μοντέλα.

Μία επιπρόσθετη πληροφορία, για να μπαίνουμε και στα ενδότερα των γνώσεων για τους ηλεκτροκινητήρες γενικότερα (βλ. Σχετικές φωτογραφίες τους), ο εμπρός ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας του Enyaq Coupé iV κατασκευάζεται από τη Magna και έχει μέγιστη ισχύ 111 ίππους και μέγιστη ροπή 162 Nm, περιστρέφεται ως με βάρος 59,8 κιλά, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας κατασκευάζεται από τον Όμιλο VAG και χρησιμοποιείται σε όλα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του. Είναι σύγχρονος με μέγιστη ισχύ 208 ίππους, μέγιστη ροπή 310 Nm,  και ζυγίζει 89,4 κιλά.

Λίγη ιστορία και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό RS

Με την κυκλοφορία του Enyaq Coupé RS iV, η Skoda γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της γκάμας RS. Μετά την plug-in υβριδική Octavia RS iV, το SUV coupé είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της σπορ σειράς RS της μάρκας. Το κουπέ σχήμα έχει σχεδιαστικές συνάφειες με αυτό των πρωτοτύπων ράλι 180 RS και 200 ​​RS, για τα οποία η Skoda εισήγαγε τη συντομογραφία RS (Rally Sport) το 1974. Το 1975, η SKODA παρουσίασε το 130 RS, το οποίο πέτυχε ένα εντυπωσιακό 1-2 στο θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο, το 1977. Από το 2000, το έμβλημα RS χαρακτηρίζει επίσης τα πιο σπορ μοντέλα παραγωγής της Skoda.

Η συντομογραφία είναι συνώνυμη με τις διεθνείς νίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό για 47 χρόνια και με τα πιο σπορ μοντέλα παραγωγής του κατασκευαστή από την Τσεχία, για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Η Skoda χρησιμοποίησε την ονομασία RS – τη συντομογραφία του «Rally Sport» – για πρώτη φορά το 1974, για τα πρωτότυπα ράλλυ Skoda 180 RS και 200 ​​RS. Ένα χρόνο αργότερα, το θρυλικό SKODA 130 RS έκανε το ντεμπούτο του. Το κουπέ, με βάρος μόλις 720 κιλά, εξασφάλισε πολλές νίκες σε διεθνείς αγώνες ράλλυ καθώς και σε πίστες, μέχρι το 1983. Το 1977, το Skoda 130 RS τερμάτισε πρώτο και δεύτερο στην κατηγορία του στο «Monte» και κέρδισε την κατηγορία του στο Ράλλυ Ακρόπολις (βλ. σχετική φωτό από την κλασσική πλέον μινιατούρα που η Skoda είχε σε ειδική προθήκη στον χώρο της εκδήλωσης του Enyaq coupe iV). Στους αγώνες ταχύτητας η Skoda πήρε νίκη γενικής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού το 1981.

Από το 2000 και μετά, η Skoda συνέχισε την ιστορία επιτυχίας των μοντέλων ράλι της, προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της αυτοκίνητα παραγωγής RS, με γνώμονα τις επιδόσεις. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής RS – που κυκλοφόρησε το 2000 μαζί με την Octavia WRC, το μοντέλο που σηματοδότησε την είσοδο της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ η πρώτη Octavia Combi RS ακολούθησε μόλις ένα χρόνο αργότερα.

Το 2003, η Skoda πρόσθεσε τη Fabia στη γκάμα RS, με ευθείες παραπομπές στην αγωνιστική Fabia WRC, που παρουσιάστηκε την ίδια περίοδο. Τέλος, το πρώτο SUV που εισήλθε στις τάξεις των μοντέλων RS ήταν το Kodiaq RS, που κυκλοφόρησε το 2018.

Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου το πιο ισχυρό μοντέλο της σειράς Enyaq iV διαθέτει επίσης τη μεγαλύτερη μπαταρία των 82 kWh, καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες και είναι επομένως τετρακίνητο. Αναφερόμαστε στο Enyaq Coupé RS iV έχει ισχύ 299 ίππους με μέγιστη ροπή 460 Nm. Ως αποτέλεσμα, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο RS της SKODA επιταχύνει 0 – 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ είναι η μόνη έκδοση στη γκάμα coupé που έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Παραγωγή
Κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης στο Porto Ercole, ενημερωθήκαμε από τους υπεύθυνους της Skoda, ότι η μάρκα είναι μία από εκείνες που επλήγησαν σε μέγιστο βαθμό από τον πόλεμο στην Ουκρανία, μια και σταμάτησαν την παραγωγής τους δύο εργοστάσια που προμήθευαν την Skoda με καλώδια υψηλής τάσης για την σύνδεση των μπαταριών με τους ηλεκτροκινητήρες, δηλαδή τα γνωστά μας πορτοκαλί και μαύρα χοντρά καλώδια. Ως αποτέλεσμα αυτού και ενώ η τσέχικη εταιρεία αναζητεί νέους προμηθευτές, ήταν αδύνατο να μας οριστικοποιήσουν ακριβή ημερομηνία παραγωγής του Enyaq Coupe iV, κάτι για το οποίο θα ενημερωθεί η διεθνής αγορά το αμέσως προσεχώς διάστημα. Ως εκ τούτου δεν ανακοινώθηκε ακόμα με σαφήνεια η ημερομηνία παράδοσης των μοντέλων στις κατά τόπους αντιπροσωπείες, όπως φυσικά και το εύρος των τιμών του μοντέλου.

Σε κάθε περίπτωση, στην Ελλάδα αναμένεται το Φθινόπωρο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]