Οι “κρυμμένοι” αεραγωγοί στον πίσω προφυλακτήρα – Για ποιον λόγο υπάρχουν

Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων...

Κάτω από τα πάνελ και τους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα εξαρτήματα που οι περισσότεροι δεν έχουμε παρατηρήσει ποτέ! Αυτή τη φορά, θα δούμε τους αεραγωγούς που βρίσκονται πίσω από τον πίσω προφυλακτήρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν βρίσκονται τυχαία εκεί.

Δείτε επίσης: Ένας απλός έλεγχος για να καταλάβεις αν ο συμπλέκτης χρειάζεται αλλαγή!

Όπως βλέπετε, λοιπόν στις εικόνες, αλλά και στο video που ακολουθεί, μόλις αφαιρεθεί ο πίσω προφυλακτήρας εμφανίζονται δύο αεραγωγοί στα άκρα του αμαξώματος. Αυτοί οι αεραγωγοί θα μπορούσαν να περιγραφούν και ως βαλβίδες εκτόνωσης μονής κατεύθυνσης. Δηλαδή επιτρέπουν την έξοδο του αέρα από τον χώρο αποσκευών προς το περιβάλλον, αλλά όχι το αντίθετο.

Διευκολύνουν το κλείσιμο του πορτμπαγκάζ
Στην πράξη, μόλις ο οδηγός κλείσει την πόρτα του χώρου αποσκευών, από αυτούς του αεραγωγούς απελευθερώνεται αέρας που βρισκόταν στο εσωτερικό του πορτμπαγκάζ. Με αυτόν τον τρόπο, η πόρτα κλείνει πιο εύκολα, μιας και μηδενίζεται η αντίσταση που θα προκαλούσε η πίεση του αέρα.

Παρόμοιοι αεραγωγοί υπάρχουν για τον ίδιο λόγο και στην καμπίνα (συνήθως πίσω από το ταμπλό ή κάτω από τα πάνελ των θυρών), ώστε οι επιβάτες να κλείνουν χωρίς αντίσταση τις πόρτες. Επίσης, συμβάλλουν και στην καλύτερη λειτουργία του κλιματισμού. Σκεφτείτε πως όταν ανοίγουμε το aircondition εισέρχεται φρέσκος αέρα στην καμπίνα. Ταυτόχρονα, αέρας της καμπίνας πρέπει με κάποιο τρόπο να βγαίνει στο περιβάλλον, ώστε να γίνεται πιο αποτελεσματικά η ροή του αέρα από το σύστημα κλιματισμού.

Ακολουθεί ένα άκρως ενδιαφέρον video που δείχνει τον τρόπο λειτουργίας των αεραγωγών που βρίσκονται πίσω από τον προφυλακτήρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να δείτε αν σας ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά ή αν ένα σετ αλυσίδων είναι αρκετό!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ