Opel Elektro GT: Μισός αιώνας από όταν η Opel έκανε ρεκόρ με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Πέρασε μισός αιώνας από όταν η Opel παρουσίασε το Elektro GT, ένα πρωτότυπο που πειραματιζόταν με την ηλεκτρική ενέργεια και τις μπαταρίες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν 1971 όταν ένα μοναδικό Opel GT απέδειξε ότι οι ηλεκτροκινητήρες δεν ήταν μόνο για τα… αμαξίδια του γκολφ. Γιατί τον Μάιο εκείνης της χρονιάς, στην πίστα του “Hockenheimring” στη Γερμανία, ο Georg von Opel πέτυχε νέα ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ένα ειδικά διαμορφωμένο και τροποποιημένο σπορ αυτοκίνητο – το Opel “Elektro GT”. Τελικά, το αυτοκίνητο σημείωσε έξι παγκόσμια ρεκόρ.

Στόχος του Georg von Opel, εγγονού του ιδρυτή της Opel, επιτυχημένου επιχειρηματία και παγκόσμιας κλάσης αθλητή, με το “Elektro GT” δεν ήταν απλώς η “επαλήθευση της ιδέας” για το μέλλον των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), αλλά παράλληλα και η συνέχεια μιας οικογενειακής παράδοσης.

Το “Elektro GT” ήταν εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες Bosch DC που μαζί παρήγαγαν 88 kW (120 PS) συνεχούς ισχύος και μέγιστη ισχύ που έφτανε ακόμα και τα 118 kW (160 PS).

Η Varta ήταν ο προμηθευτής των τεσσάρων μπαταριών νικελίου καδμίου που ήταν εγκατεστημένες δίπλα και πίσω από τον οδηγό. Με 280 κυψέλες, οι μπαταρίες πρόσθεσαν 590 κιλά στα 960 κιλά του GT παραγωγής, ανεβάζοντας το συνολικό βάρος του στα 1.550 κιλά.

Το εγχείρημα κατάρριψης του ρεκόρ μεγάλων αποστάσεων απαιτούσε 360 κυψέλες, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο το επιπλέον συνολικό βάρος στα 740 κιλά. Κάνοντας την πλάστιγγα να ισορροπήσει στα 1.700 κιλά – το βάρος του GT ήταν πλέον παρόμοιο με ενός Opel Blitz truck με κοντό μεταξόνιο. Το πρόσθετο βάρος απαιτούσε σκληρότερα ελατήρια και ειδικά ελαστικά υψηλής πίεσης της Continental που ελαχιστοποιούσαν την τριβή κύλισης.

Ανάμεσα στις τροποποιήσεις του αμαξώματος ήταν το κλείσιμο όλων των εισαγωγών και εξαγωγών αέρα μπροστά, ένα επίπεδο καπό χωρίς το χαρακτηριστικό εξόγκωμα του GT παραγωγής για το καρμπυρατέρ, η αφαίρεση των προφυλακτήρων, καθρεπτών και λαβών θυρών καθώς και η απομάκρυνση κάθε τι περιττού από το διαμέρισμα του κινητήρα και την καμπίνα επιβατών.

Χώρος μόνο για τον οδηγό: Μπαταρίες μαχητικού αεροσκάφους γεμίζουν το χώρο επιβατών
Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης καταλάμβανε το χώρο του πορτμπαγκάζ και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπήρχε μία μεγάλη αεροτομή. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αφαιρέθηκαν και οι οπές που έμειναν απλά καλύφθηκαν. Ένας μεγάλος εναλλάκτης θερμότητας αντικατέστησε το σιλανσιέ του συστήματος εξαγωγής.

Μία συμβατική μπαταρία αυτοκινήτου για την τροφοδοσία των ηλεκτρονικών συστημάτων τοποθετήθηκε στο εμπρός τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα, όπου ηλεκτροκινητήρες αντικατέστησαν το βενζινοκινητήρα. Οι μπαταρίες κίνησης (περισσότερο συνηθισμένες σε μαχητικά αεροσκάφη), τοποθετήθηκαν σε ειδικές βάσεις, καταλαμβάνοντας όλο το χώρο δίπλα και πίσω από τον οδηγό, αφήνοντας χώρο μόνο για ένα κανονικό κάθισμα.

Πίσω από το τιμόνι του “Elektro GT”, ο Georg von Opel κατέρριψε τέσσερα νέα παγκόσμια ρεκόρ για ηλεκτροκίνητα οχήματα στις 17 Μαΐου, 1971:

Απόσταση Χρόνος Ταχύτητα
1,0 km 19.061s 188,86 km/h
1,0 km εκκίνηση από στάση 31.066s 115,88 km/h
0,5 km εκκίνηση από στάση 19.358s 92,98 km/h
0,25 mile εκκίνηση από στάση 16.869s 85,87 km/h
Δύο ακόμα ρεκόρ προστέθηκαν στις 18 Μαΐου, και τα δύο με εκκίνηση από στάση:
10 km 4 min 43.69s 126,89 km/h
10 miles 7 min 35.63s 127,15 km/h
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr