Όταν οι Έλληνες πρωτοπορούσαν στον ουρανό του WRC

Η ραγδαία αύξηση του παγκόσμιου ενδιαφέροντος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι δεν είναι τυχαία. Από πίσω κρύβεται τεράστιος επαγγελματισμός, αλλά και μια «επουράνια ματιά»: η κάλυψη των αγώνων από αέρος!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι αγώνες του WRC προσέλκυσαν, για δεύτερη συνεχή χρονιά, και πάλι περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια άτομα το 2018 στις Ειδικές Διαδρομές, ενώ το πρωτάθλημα καταγράφει αξιοσημείωτη αύξηση των θεατών κατά 30% σε έξι χρόνια, αποδεικνύοντας ότι ο θεσμός παραμένει τεράστιος μαγνήτης για τους θεατές.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από μεμονωμένους αγώνες από τις πωλήσεις των εισιτηρίων και τις πληροφορίες των τοπικών αρχών αποκαλύπτουν συμμετοχή περισσότερων από 4,1 εκατομμυρίων θεατών στους 13 γύρους, αριθμός που δίνει έναν αξιόλογο μέσο όρο 315.000 θεατών για κάθε Σαββατοκύριακο του WRC.

Δεδομένου ότι η WRC Promoter (η υπεύθυνη εταιρεία διαχείρισης των εμπορικών δικαιωμάτων του WRC) ανέλαβε την κυριότητα των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος στις αρχές του 2013, οι παρακολουθήσεις αγώνων από κοντά αυξήθηκαν από 3,1 εκατομμύρια στον ίδιο αριθμό γύρων σε 4,1 εκατ. θεατές, ήτοι αύξηση άνω του 30%.


Όπως και το 2017, οι αγώνες στην Αργεντινή, την Πορτογαλία και το Μεξικό ήταν και πάλι οι καλύτεροι σε παρακολούθηση, ενώ το παραδοσιακό Rallye Monte-Carlo που ανοίγει τη σεζόν έχει υπερδιπλασιάσει το πλήθος του αριθμού των θεατών σε περίπου 200.000 από το 2013.

Και όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της WRC Promoter Oliver Ciesla: «Ο αριθμός των θεατών του WRC συγκρίνεται εξαιρετικά θετικά με άλλα μηχανοκίνητα αθλήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Πράγματι, σε ορισμένες χώρες, τα ράλι μας αποδείχτηκαν το μεγαλύτερο ετήσιο γεγονός ψυχαγωγίας, μεγαλύτερο από άλλους αθλητικούς αγώνες και αξιοθέατα, όπως μουσικά φεστιβάλ και βιομηχανικές εκθέσεις. Η επέκταση δε του WRC σε 14 αγώνες από φέτος και η εισαγωγή της Χιλής στο πρωτάθλημα του 2019 προσφέρει περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης χάρη στο μεγάλο πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό που βλέπουμε από τους θεατές της Λατινικής Αμερικής.

Αυτός ο αυξανόμενος αριθμός επισκεπτών φέρνει μεγάλα οφέλη για τις πόλεις και τις χώρες υποδοχής των αγώνων WRC. Το άμεσο εισόδημα που παρέχεται στην τοπική οικονομία από εθνικούς και διεθνείς επισκέπτες είναι ιδιαίτερα σημαντικό».

Η τηλεθέαση
Τα στοιχεία που αναφέρθηκαν πιο πάνω, ακολουθούν τα δεδομένα που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος αναλυτής Nielsen Sports, ο οποίος παρουσίασε τον παγκόσμιο χρόνο εκπομπής των αγώνων του WRC και τα σχετικά οφέλη, όπως οι τιμές των μέσων ενημέρωσης για τους προορισμούς WRC, κατασκευαστές αυτοκινήτων και χορηγούς, που αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι. Τεράστια σημασία είχε το γεγονός ότι η μονομαχία για τον τίτλο βοήθησε δραστικά στην άνοδο του χρόνου εκπομπής σε μια πρωτοφανή τιμή 14.208 ωρών τηλεθέασης και ένα μέσο τηλεοπτικό κοινό μεγαλύτερο των 63 εκατομμυρίων ανά αγώνα WRC! Παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Φεβρουαρίου και του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, το 2018 ήταν το δεύτερο συνεχόμενο έτος κατά το οποίο το παγκόσμιο τηλεοπτικό κοινό του WRC ξεπέρασε τα 800 εκατομμύρια.

Ο καθοριστικός παράγοντας των ελικοπτέρων
Βέβαια, σημαντικό ρόλο στην αύξηση της τηλεθέασης έχουν παίξει δύο παράγοντες: η εξέλιξη της τεχνολογίας, που επιτρέπει πλέον την πλήρη και απόλυτη κάλυψη ζωντανά όλων των Ειδικών Διαδρομών (κάμερες, μεταβιβαστές, Διαδίκτυο, δορυφορικά σήματα κ.λπ.), και ο καθοριστικότατος παράγοντας των εναέριων καλύψεων. Και αν τα drones είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, τα γνωστά μας ελικόπτερα έχουν βοηθήσει δραστικά στην αύξηση της τηλεθέασης, μια και όταν έχεις μια κάτοψη με «το αντικείμενο του πόθου» σου να κινείται στο τοπογραφικό ανάγλυφο αφήνοντας ουρές με σκόνη, είναι προφανές ότι τον εκστασιασμό ακολουθεί η λατρεία. Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα, με τους χειριστές των ελικοπτέρων να κάνουν απίστευτα πράγματα στον ουρανό!
Αν έχετε δει κάποιον αγώνα τηλεοπτικά, θα έχετε αναρωτηθεί για τις επιδεξιότητες των πιλότων, των οποίων τα ελικόπτερα ακουμπούν σχεδόν στις πλαγιές και τα δέντρα, ενώ πετούν μόλις μερικά μέτρα πάνω από τα αυτοκίνητα. Σκοπός του πιλότου είναι να φέρει την πλευρά της κάμερας δίπλα στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, προσέχοντας ταυτόχρονα και το οπτικό του πεδίο, μια και από κάτω βρίσκονται χιλιάδες θεατές ή χωριά κ.ά. Νιώθεις ότι φρενάρει στις φουρκέτες και μετά επιταχύνει και πάλι όπως και τα αυτοκίνητα. Στο έδαφος αυτά, στον αέρα τα ελικόπτερα!…
Φυσικά θα έχετε αναρωτηθεί και εσείς πώς και δεν ζαλίζεται ο εικονολήπτης που είναι προσηλωμένος στην κάμερα. Είναι ένα ερώτημα αυτό… Πάντως σε αμφότερα τα πληρώματα των ελικοπτέρων που καλύπτουν σήμερα από αέρος το WRC μόνο εύσημα πρέπει να αποδώσουμε.

Η ελληνική πρωτιά
Ρίχνοντας μια ματιά στο παρελθόν, τη δεκαετία του ’70 τα πράγματα στο WRC σοβαρεύουν ακόμα περισσότερο. Το 1973 θεσπίζεται ο θεσμός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το αργότερα γνωστό μέχρι τις μέρες μας WRC. Το Ράλλυ Ακρόπολις γίνεται πεδίο μαχών. Μέσα από την πραγματική άμιλλα αλλά και τις δηλώσεις των πληρωμάτων αρχίζει να αποκτά αίγλη και να εμφανίζει την προσωπικότητά του ολοένα και πιο έντονα. Οι περιγραφές των πληρωμάτων όταν επέστρεφαν στις χώρες τους από την Ελλάδα δημιούργησαν ένα μεγάλο θρύλο γύρω από το όνομά του. Μάλιστα είχε φτάσει σε σημείο να γραφτεί ότι ένας τερματισμός σε υψηλή θέση στο Ράλλυ Ακρόπολις ισοδυναμούσε για την εποχή του με ένα Ολυμπιακό μετάλλιο!…
Στην αίγλη του συνέβαλε τα μέγιστα και μια ελληνική πρωτοπορία, αφού το Ακρόπολις αποκτά την πρώτη του παγκόσμια αποκλειστικότητα, όταν ο οπερατέρ της ΕΙΡΤ Νίκος Γραμματικόπουλος ανέβαινε κάθε χρόνο στο ελικόπτερο Bell UH-1 Iroquois (γνωστό με το ψευδώνυμο «Huey») της Πολεμικής Αεροπορίας, ή σε ένα της Ολυμπιακής με πιλότο τον Νίκο Σαρρή και κάλυπτε τις προσπάθειες των αγωνιζομένων από ψηλά. Ήταν τότε που Έλληνες έγραψαν ιστορία, όντας οι πρώτοι που κάλυψαν αγώνα του WRC από αέρος!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]