Όταν η Mazda συνεργάστηκε με τη Haribo

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Mazda ένα μια συνεργασία με την Haribo που θα έφερνε στη ζωή κάτι μοναδικό - την περιορισμένη έκδοση Mazda 121 "Goldy".
Mazda 121 Goldy -Haribo

Έχοντας πολλά και σημαντικά ορόσημα στην ιστορία της η Mazda είναι γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Λίγοι, όμως, γνωρίζουν, τη συνεργασία μεταξύ των Ιαπώνων και της γερμανικής εταιρείας ζαχαρωτών Haribo, που παράγει τα γνωστά gummy bears, συνεργασία οδήγησε στη δημιουργία του Mazda 121 “Goldy”.

Διαβάστε επίσης: Ακόμη πιο εύκολη η απόκτηση ενός Mazda SUV. Δείτε πώς

Η περιορισμένη έκδοση “Goldy” του Mazda 121, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Haribo και η παραγωγή της περιορίστηκε σε μόλις 1.000 μονάδες. Σχεδιασμένα αποκλειστικά για τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας, τα 121 Goldy είχαν θέμα τα διάσημα ζελεδάκια Haribo Gold Bears και έτσι πήραν το φωτεινό “χρυσαφί” χρώμα της συσκευασίας τους.

Σχεδιασμένο από τη Hofele Design – μια εταιρεία γνωστή για τη βελτίωση πολυτελών γερμανικών αυτοκινήτων – το “Goldy” είχε ειδικό εξοπλισμό. Αυτός περιλάμβανε ένα δερμάτινο τιμόνι Momo με κίτρινες ραφές και ένα χρυσό αρκουδάκι Haribo στο κέντρο, σκίαστρο πίσω παρμπρίζ με πολύχρωμο σχέδιο gummy bear και ένα σετ τροχοκαλύμματα με αρκουδάκια Haribo.

Διαβάστε επίσης – Mazda 787B: Η πρώτη νίκη των Ιαπώνων στο Le Mans έγινε με Wankel!

Η αγορά καθενός από τα 1.000 121 Goldy συνοδευόταν από 100 σακούλες ζελεδάκια Haribo Gold Bears και ένα μεγάλο λούτρινο αρκουδάκι κίτρινου χρώματος.

Για την καλύτερη επικοινωνία του αυτοκινήτου, το Mazda 121 “Goldy” προωθήθηκε ως έπαθλο σε λαχειοφόρο που διοργανώθηκε από τη Haribo στα πλαίσια του διαγωνισμού, “Win gold with Haribo: Mazda 121. The Haribo Gold Bear goes for the Mazda 121”.

Το 121 “Goldy” έφερε τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 72 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 155 χλμ/ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγάχοντα σε 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ το βάρος μόλις που ξεπερνούσε τα 800 κιλά.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία διατηρεί ένα από τα αυτοκίνητα “Goldy” στο Μουσείο Κλασικών Αυτοκινήτων Mazda Frey στο Augsburg της Γερμανίας, το μοναδικό μουσείο της Mazda που βρίσκεται εκτός Ιαπωνίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα από το δέκα δημοφιλέστερα supermini στην Ελλάδα! Δείτε ποιο είναι το best seller της Mazda στο 10μηνο του 2025......
Ο Μάνος Στεφανής βρέθηκε στην πανελλήνια παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Mazda 6e! Δείτε τις εκδόσεις και τις τιμές του στη χώρα μας......
Υπάρχει μία ιαπωνική μάρκα με παγκοσμίου φήμης αυτοκίνητα στην γκάμα της, η οποία στην ονομασία της είχε το ελληνικό "ε" και περισπωμένη!...
Το νέο μεσαίο σεντάν της ιαπωνικής εταιρείας αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του....
Ο Felix Heinrich Wankel συνέδεσε το όνομά του με τον ομώνυμο περιστροφικό κινητήρα, που πλέον συναντάμε σε μοντέλα της Mazda....
Η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του CX-5, που έρχεται με περισσότερους χώρους και πιο εκλεπτυσμένο και προηγμένο από ποτέ....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής