Οδήγηση και κούραση: Ποια είναι τα “σημάδια” και τι πρέπει να κάνω

Ελάχιστοι οδηγοί παραδέχονται ότι έχουν κουραστεί βρισκόμενοι πίσω από το τιμόνι για πολλές ώρες, ωστόσο υπάρχουν τρόποι να το καταλάβουμε και να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Οδήγηση και κούραση - Τα σημάδια που θα σου σώσουν τη ζωή

Η οδήγηση και η κούραση, σωματική ή πνευματική, είναι ένας επικίνδυνος συνδυασμός, ένα συχνό φαινόμενο που δυστυχώς παρατηρείται στους δρόμους όλου του κόσμου και μπορεί να έχει μοιραία κατάληξη.

Σύμφωνα με έρευνες σχεδόν οι μισοί οδηγοί παραδέχονται ότι έχουν οδηγήσει κουρασμένοι, κάτι που σημαίνει ότι το πραγματικό νούμερο είναι μεγαλύτερο. Στις στις Η.Π.Α. περίπου 6.000 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα ετησίως συνδέονται με αυτή την επικίνδυνη συνήθεια. Πολλά μάλιστα από τα ατυχήματα, λόγω κούρασης ή υπνηλίας έχουν γίνει μόλις μερικά χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό αυτών των οδηγών…

Διαβάστε επίσης – Διήθηση μοτοσυκλέτας: Οριοθέτηση αντί απαγόρευσης. Τι ισχύει


Και ενώ για τους επαγγελματίες υπάρχουν οι συσκευές που μετρούν τις ώρες που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι και τους “υποχρεώνουν” να κάνουν τα απαραίτητα διαλείμματα, οι “κοινοί” οδηγοί αυτοκινήτου έχουν την ελευθερία να αποφασίζουν οι ίδιοι για το πότε έχει έρθει η ώρα για να σταματήσουν.

Οδήγηση και κούραση - Τα σημάδια που θα σου σώσουν τη ζωή

Για να μην φτάσουμε λοιπόν να προκαλέσουμε κάποιο ατύχημα λόγω κούρασης ή υπνηλίας, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αφήσουμε στην άκρη είναι ο… εγωισμός μας, ώστε να μπορέσουμε στη συνέχεια να αναγνωρίσουμε τα σημάδια που δείχνουν ότι έχει έρθει η ώρα για να κάνουμε τουλάχιστον μια μικρή στάση για “ξεμούδιασμα” ή μια μεγαλύτερη που μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και έναν σύντομο ύπνο.

Διαβάστε επίσης: Πέντε αξεσουάρ που πρέπει πάντα να υπάρχουν σε αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα και ποδήλατο

Το χασμουρητό είναι ένα από τα πρώτα σημάδια που μας δείχνουν ότι έχει επέλθει κούραση και θα πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Επίσης μπορούμε να το καταλάβουμε από την αύξηση στη συχνότητα που ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας, σε σχέση με το κανονικό.

Άλλες ενδείξεις που δείχνουν ότι τα επίπεδα συγκέντρωσής μας έχουν μειωθεί σημαντικά και χρήσουν προσοχής είναι όταν πιάνουμε τον εαυτό μας να μην μπορεί να θυμηθεί τα τελευταία χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει σε συνδυασμό με άσχετες σκέψεις που έχουν “εισβάλλει” στο μυαλό μας και μας εμποδίζουν να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στην οδήγηση. Το να χάσουμε μια έξοδο κινούμενοι σε αυτοκινητόδρομο είναι ένα χαρακτηριστικό “αποτέλεσμα” που δείχνει συσσωρευμένη κούραση.

Το να μην μπορούμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο μας σε απόλυτα ευθεία πορεία όταν οδηγούμε, με αποτέλεσμα να πατάμε με μεγάλη συχνότητα τις διαχωριστικές γραμμές της λωρίδας μας, είναι ένα ακόμη σημάδι της κούρασης που μας έχει κυριεύσει.

Αν αναγνωρίσουμε κάποιο από τα παραπάνω σημάδια, τότε επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνουμε είναι να σταματήσουμε το αυτοκίνητο μας σε ένα ασφαλές σημείο του δρόμου και να βγούμε έξω από αυτό, κάνοντας παράλληλα μια εκτίμηση του επιπέδου της κούρασης που νιώθουμε.

Λίγο περπάτημα γύρω από το αυτοκίνητο σε συνδυασμό με τέντωμα των άκρων μας ή ακόμη και ένα τηλεφώνημα σε φιλικό πρόσωπο, βοηθούν τον οργανισμό να “ξυπνήσει” και τα απαραίτητα επίπεδα συγκέντρωσης και εγρήγορσης να επιστρέψουν. Στην περίπτωση που αυτά δεν λειτουργήσουν (μια σύντομη στάση 5-10 λεπτών είναι αρκετή), τότε πρέπει σίγουρα να κοιμηθούμε έστω και για λίγο.

Μέτρα για να μην φτάσουμε να οδηγούμε κουρασμένοι μπορούμε να πάρουμε φυσικά και προληπτικά, τα οποία έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα. Πριν βρεθούμε στο τιμόνι φροντίζουμε να έχουμε κοιμηθεί τουλάχιστον τις ελάχιστες ώρες που απαιτούνται για έναν ενήλικα (επτά ώρες), ενώ δεν πρέπει να οδηγούμε ποτέ τις ώρες που θα έπρεπε κανονικά να κοιμόμαστε.

Παράλληλα φροντίζουμε να μην παίρνουμε φάρμακα που μπορεί να προκαλέσουν υπνηλία κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ στην περίπτωση που νιώθουμε συχνά κούραση όταν οδηγούμε είναι πρέπον να επικοινωνήσουμε με γιατρό για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα.

Τέλος πρέπει να θυμόμαστε πάντα ότι εμείς είμαστε οι κυρίαρχοι του εαυτού μας και ότι οι αποφάσεις που παίρνουμε δεν πρέπει να βασίζονται στην όποια “ντροπή” μπορεί να νιώθουμε αλλά στην ασφάλεια, την δική μας και των υπολοίπων. Η υπνηλία δεν είναι σε καμία περίπτωση ντροπή. Η οδήγηση σε συνδυασμό με κούραση όμως μπορεί να είναι ακόμη και θανατηφόρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.