Το νέο Peugeot E-208 GTi είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό GTi από τη γαλλική εταιρεία και σύμφωνα με αυτή προσφέρει ττις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.
Το E-208 GTi ξεχωρίζει από τη δυναμική του στάση στο δρόμο χάρη στο αμάξωμα που έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ. και τα φαρδύτερα μετατρόχια, κατά 56 χλστ. εμπρός και 27 χλστ. πίσω. Παράλληλα οι ζάντες των 18 ιντσών, με την υπογραφή «PEUGEOT GTi» στο κέντρο και σχεδίαση που θυμίζει εκείνες του 205 GTi δεν αφήνουν κανένα περιθώριο παρερμηνείας.
Διαφορετικοί είναι και οι θόλοι των τροχών που έχουν διευρυνθεί για να φιλοξενήσουν τις μεγαλύτερες ζάντες λόγω και των μεγαλύτερων μετατροχίων, ενώ αναδεικνύονται από μια κομψή και σπορ κόκκινη γραμμή – άλλη μια αναφορά στο 205 GTi.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το best seller στα ηλεκτρικά για τον Μάιο – Κάτω από 25.000 ευρώ
Ο σχεδιασμός των κάτω μερών του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα ενισχύει περαιτέρω τη σπορ ταυτότητα του PEUGEOT E-208 GTi. Στο εμπρός μέρος έχει προστεθεί ένα σποϊλερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ πίσω υπάρχει αεροδυναμικός διαχύτης σε στιλπνό μαύρο χρώμα που ενσωματώνει LED φως ομίχλης.
Το κόκκινο χρώμα που έχει συνδεθεί με τα GTi της Peugeot κάνει την εμφάνισή του και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το έντονο κόκκινο στις μοκέτες, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας του E-208 GTi, όπως και στο 205 GTi, συμβάλλει στη δημιουργία σπορ ατμόσφαιρας στην καμπίνα.
Ο σπορ και κομψός σχεδιασμός των ειδικών καθισμάτων εμπρός, με ενσωματωμένα προσκέφαλα, αποτίνει φόρο τιμής στον σχεδιασμό των καθισμάτων του 205 GTi 1.9, με μια κεντρική κόκκινη λωρίδα να εκτείνεται στην έδρα και την πλάτη του καθίσματος. Χαρακτηριστικό είναι και το κόκκινο πλέγμα στη δεξιά πλευρά των καθισμάτων, που παραπέμπει σε εκείνο του 205 GTi 1.6.
Το μικρό τιμόνι, φέρεi διάτρητο κόκκινο δέρμα ως επένδυση σε συνδυασμό με Alcantara και ένα κεντρικό έμβλημα και αυτό σε κόκκινο χρώμα.
Το E-208 GTi είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από την Peugeot Sport. Η εμπειρία που απέκτησε η ομάδα από τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), με τα υβριδικά 9X8 στην κατηγορία Hypercar, αποδείχθηκε πολύτιμη για τον σχεδιασμό του E-208 GTi – ιδιαίτερα στην τελειοποίηση της θερμικής διαχείρισης και της ανάκτησης ενέργειας. Οι μηχανικοί της PeugeotSport εργάστηκαν επίσης επάνω στο πλαίσιο και το σύστημα πέδησης του E-208 GTi.
Το E-208 GTi φέρει τον ηλεκτροκινητήρα M4+, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους και 345 Nm ροπής, ενώ τροφοδοτείται από μπαταρία της CATL με ενεργειακή χωρητικότητα 54 kWh. H επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Επίσης φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενσωματωμένο στον μειωτήρα, το οποίο βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά στις στροφές, προσφέροντας ευελιξία, απόδοση και σταθερότητα.
Στα φρένα βλέπουμε δίσκους διαμέτρου 355 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες, ειδικά σχεδιασμένες για την βελτιστοποίηση της ψύξης και τη διασφάλιση σταθερής και άριστης απόδοσης πέδησης σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, η ευαισθησία του τιμονιού του E-208 GTi έχει βαθμονομηθεί ειδικά για να προσφέρει μια ιδιαίτερα άμεση απόκριση, κατάλληλη για δυναμική οδήγηση.
Το E-208 GTi μπορεί να φορτιστεί σε 4 ώρες και 40 λεπτά από WallBox (7,4 kW). Η λειτουργία «περιορισμός φόρτισης στο 80%», διαθέσιμη στο εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), επιτρέπει επίσης την προσαρμογή του επιπέδου φόρτισης στην καθημερινή χρήση. Για πιο εντατική χρήση, όπως σε πίστα, το E-208 GTi μπορεί να φορτιστεί από 20% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης 100 kW.