Έχοντας μια πλήρη γκάμα μοντέλων που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη, η Peugeot διατήρησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις.
Με μερίδιο αγοράς που ανέρχεται στο 10,5%, η γαλλική εταιρεία σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Ειδικότερα η αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική άνοδο της αγοράς των επιβατικών, η οποία κυμάνθηκε στο 24,7%.
Διαβάστε επίσης – Peugeot 9X8: Το αγωνιστικό με σχεδίαση… Top Model
Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot φαίνεται να επιβεβαιώνει την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα:
-Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%
-Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)
Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)
-Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)
-Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
Διαβάστε επίσης – Δοκιμή Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 PS
Οι σημαντικές επιτυχίες της Peugeot προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για τη νέα χρονιά που σε μεγάλο μέρος οφείλεται και στη σημασία που δίνει στην πελατοκεντρική προσέγγιση η ελληνική αντιπροσωπεία σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η “Δύναμης της επιλογής” της Peugeot έχει αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι ανταμείβουν τη μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστοσύνη τους και αυτό αναμένεται να γίνει πράξη και το 2022.