Θέλοντας να εκφράσει το όραμα της για το αμιγώς ηλεκτρικό και πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο του μέλλοντος η διάσημη ιταλική εταιρία σχεδιασμού μας παρουσιάζει στην ψηφιακή του μορφή το concept Teorema το πρώτο μοντέλο που σχεδιάζει η Pininfarina αξιοποιώντας μόνο VR τεχνολογίες.
Διαβάστε επίσης: Στο σφυρί μια από τις δημοφιλέστερες Ferrari F40 του κόσμου
“H Pininfarina πάντα κοίταζε στο μέλλον χρησιμοποιώντας concept μοντέλα ως καινοτόμα εργαλεία για να χαρτογραφήσει και να εισάγει νέα οράματα αναφορικά με την χρηστικότητα και την τεχνολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε σχετικά με το νέο concept της εταιρίας ο Kevin Rice, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος και πρόσθεσε: “Το Teorema συγκεκριμένα θέλει να δώσει πίσω στον άνθρωπο την ευχαρίστηση του να ζει μέσα στο αυτοκίνητο, να οδηγεί, να ταξιδεύει, χωρίς το άγχος του μποτιλιαρίσματος ή άλλων συμβιβασμών, ενώ ενσωματώνει AI, 5G και τις τελευταίες τεχνολογίες για να οδηγεί τους επιβαίνοντες του προς νέες απίστευτες εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.”
Το Teorema σχεδιάστηκε “αντίστροφα” με τα studio σχεδιασμού της Pininfarina σε Ιταλία και Κίνα να ξεκινούν πρώτα από τη σχεδίαση της καμπίνας και αφού τελείωσαν με αυτή προχώρησαν στο σχεδιασμό του αμαξώματος.
Το εικονικά σχεδιασμένο αυτόνομο Teorema είναι μια μεγάλου μεγέθους “σφήνα” με το μήκος του να φτάνει στα 5.400 χλστ. και το ύψος του να περιορίζεται στα 1.400 χλστ. Οι επιβαίνοντες του μπαίνουν… όρθιοι στο εσωτερικό του αφού όλο το πίσω μέρος ανοίγει και η οροφή μετατοπίζεται μπροστά και πάνω για να τους καλωσορίσει. Οι καμπίνα ενσωματώνει αρκετά MPV στοιχεία με τα καθίσματα να μπορούν να αλλάξουν μορφή και θέση.
Διαβάστε επίσης – Ferrari: Χιλιάδες τα… άλογα των Ιταλών στο Goodwood FOS
Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η αεροδυναμική απόδοση του Teorema, το οποίο μέσω καναλιών εκμεταλλεύεται τη ροή του αέρα για να βελτιώσει τις επιδόσεις του στον συγκεκριμένο τομέα.
Παράλληλα, η χρήση “έξυπνου” γυαλιού στο πίσω μέρος της καμπίνας που μπορεί να “χάσει” τη διαφάνεια του και να προστατέψει έτσι τους επιβάτες από αδιάκριτα βλέμματα δίνει σε αυτούς την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα των καθισμάτων να μετατραπούν σε κρεβάτια και να ξεκουραστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Όλο το concept βασίζεται στη νέα κλιμακωτή πλατφόρμα για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα Electric Drive System 2.0 της γερμανικής Benteler, η οποία είναι έτοιμη να μπει στην παραγωγή, εφόσον βρεθεί κατασκευαστής που να τη χρειάζεται, ενώ τα καθίσματα σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την ιταλική Poltrona Frau.