Το Ford Kuga Plug-in Hybrid κατάφερε μέσα στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς να γίνει το δημοφιλέστερο υβριδικό που μπαίνει στην πρίζα (PHEV) της Ευρώπης και τα δεδομένα της Ford έρχονται να αποδείξουν ότι οι κάτοχοι όντως αξιοποίησαν την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης. Ας δούμε τα αποτελέσματα!
Ευρώπη: Ηλεκτρικά και PHEV διπλασίασαν το μερίδιο τους. Συρρίκνωση για τα diesel
Σύμφωνα με τα ανώνυμα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, οι κάτοχοι των Ford Kuga Plug-in Hybrid αξιοποίησαν εξωτερικές πηγές φόρτισης διανύοντας το 49% των συνολικών αποστάσεων χωρίς να καταναλώσουν ούτε μία σταγόνα βενζίνης. Πάνω από τα 2/3 των διαδρομών που πραγματοποιήθηκαν ήταν μικρότερες από την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 56 χλμ. (WLTP), ενώ ο μέσος όρος των καθημερινών αποστάσεων κυμάνθηκε στα 52 χλμ.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι από τις 633.000 και πλέον ημέρες οδήγησης των Ford Kuga Plug-in Hybrid, ο στόλος των οχημάτων κατάφερε φέτος να ολοκληρώσει πάνω από 420.000 ημέρες οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Επιπλέον, για κάθε 100 ημέρες οδήγησης με ένα Plug-In υβριδικό Kuga, οι φορτίσεις έφτασαν τις 89.
Οι πελάτες χρησιμοποίησαν σε ποσοστό 45% την φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας, αξιοποιώντας τα οικονομικότερα νυχτερινά τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος. Στην πράξη, το αποτέλεσμα ήταν αντί για 10,40 ευρώ ανά 100 χλμ., το κόστος να μειωθεί στα 5,05 ευρώ ανά 100 χλμ. με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης από εξωτερική πηγή. Για μία ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 15.000 χλμ., αυτό μεταφράζεται σε συνολική εξοικονόμηση άνω των 800 ευρώ το χρόνο.
Το Ford Kuga Plug-in Hybrid είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση ST-Line X με μηδενικό εταιρικό φόρο και τιμή 45.715 ευρώ προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP, κατανάλωση καυσίμου 1,4 λτ./100 και εκπομπές CO2 από 32 γρ./χλμ.