Η.Π.Α.: Ποιο χρώμα μειώνει περισσότερο την αξία ενός μεταχειρισμένου;

Το χρώμα ενός αυτοκινήτου παίζει σημαντικότατο ρόλο κατά τη μεταπώληση του. Δείτε ποια χρώματα μειώνουν έως και δύο φορές την αξία ενός μοντέλου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Χρώμα αυτοκινήτου μεταχειρισμένο και απαξίωση

Κατά την επιλογή του επόμενου αυτοκινήτου μας καλό είναι να το επιλέγουμε πάντα στο χρώμα που μας αρέσει πιο πολύ. Ωστόσο, όπως γνωρίζουμε, αυτή η επιλογή παίζει ιδιαίτερα μεγάλο ρόλο όταν έρθει η ώρα να το πουλήσουμε ως μεταχειρισμένο καθώς μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε διπλάσια απαξίωση σε σχέση με το αν το είχαμε επιλέξει ένα πιο δημοφιλές χρώμα.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Ο σκύλος μας κάνει πιο προσεκτικούς οδηγούς!

Η αμερικάνικη ηλεκτρονική πλατφόρμα iseecars.com προχώρησε σε μια δική της έρευνα στις Η.Π.Α. για να αποδείξει το παραπάνω με τα ευρήματα να έχουν πολύ ενδιαφέρον και να επαληθεύουν τον κανόνα που λέει ότι τα δημοφιλή χρώματα “βοηθούν” ένα μεταχειρισμένο να επιστρέψει κατά την πώληση του περισσότερα χρήματα στον ιδιοκτήτη του. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι υπάρχουν και κάποια χρώματα που τα καταφέρνουν ανέλπιστα καλά.


Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση οι άνθρωποι της iseecars.com προχώρησαν σε σύγκριση τιμών έξι εκατομμυρίων καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χρονολογίας 2017-2020 και έτσι καθόρισαν ποια χρώματα ωφελούν, ποια βλάπτουν και ποια δεν έχουν αντίκτυπο στην απαξίωση ενός μεταχειρισμένου μοντέλου σε βάθος τριών ετών.

Το χρώμα λοιπόν που βοηθά ένα μοντέλο να κρατήσει καλύτερα την αξία του είναι το κίτρινο με την απαξίωση στα τρία χρόνια να φτάνει στο 20,4%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το μπεζ με 22.8%, ενώ στην τρίτη φιγουράρει το πορτοκαλί με 27,1%. Αν και περίεργο για αυτά τα τρία χρώματα να βρίσκονται στην κορυφή της λίστα, υπάρχει λογική αφού λογικά αφορούν ιδιαίτερα πολυτελή ή σπορ μοντέλα που απευθύνονται σε πιο περιορισμένο κοινό.

Διαβάστε επίσης: Έρευνα Μ. Βρετανία: “Όχι τη συλλογή δεδομένων λένε οι περισσότεροι οδηγοί

“Το κίτρινο μπορεί να μην είναι ένα ευρέως αποδεκτό χρώμα, αλλά υπάρχει αρκετός κόσμος που το θέλει σε σχέση με τον αριθμό των καινούριων κίτρινων αυτοκινήτων που παραγγέλνονται…”, δηλώνει σχετικά ο αναλυτής της αμερικάνικης εταιρίας, Karl Brauer και προσθέτει: “Στην πραγματικότητα το κίτρινο χρώμα είναι ανάμεσα σε εκείνα με το μικρότερο ποσοστό επί του συνόλου και είναι πιο κοινό σε σπορ αυτοκίνητα και άλλα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που κρατούν σχετικά καλά την αξία τους”.

Στην έρευνα τονίζεται πως η σπανιότητα ενός χρώματος δεν εξασφαλίζει πάντα την διατήρηση της αξίας, κάτι που φαίνεται και από τα τρία χρώματα με την μεγαλύτερη απαξίωση: το μωβ, το καφέ και το χρυσό. Το εν λόγω χρώματα καταλαμβάνουν με αυτή τη σειρά τις τρεις τελευταίες θέσεις στον σχετικό πίνακα με την απαξίωση να φτάνει στο 41,2, 42,1 και 45,6% αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι η μέση απαξίωση ενός μεταχειρισμένου μοντέλου στις Η.Π.Α. σύμφωνα με την έρευνα φτάνει στο 37,6% στην τριετία 2017-2020.

Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας με όλα τα χρώματα τα οποία περιλαμβάνονται στην έρευνα σε συνδυασμό με την μέση τιμή ενός καινούριου μοντέλου αλλά και την μέση αξία του ως μεταχειρισμένο.

Πηγή: iseecars.com

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]