Porsche 911 S Targa του 1967 “αναστήθηκε” μετά από 40 χρόνια απραγίας

Μισό αιώνα μετά, η πρώτη Porsche 911 S Targa που παραδόθηκε στη Γερμανία δέχεται την περιποίηση της Porsche Classic και επιστρέφει σε κατάσταση βιτρίνας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Αναπαλαίωση Porsche 911 S Targa 1967

Κάθε κλασικό μοντέλο έχει τη δική του μοναδική ιστορία που το συνοδεύει, πόσο μάλλον αν πρόκειται για Porsche 911 και μάλιστα την πρώτη S Targa που παραδόθηκε επί γερμανικού εδάφους!

Σε μέτρια προς κακή κατάσταση, η 911 S Targa που βλέπετε στις φωτογραφίες βρέθηκε στα στοργικά χέρια των έμπειρων μηχανικών και τεχνιτών του τμήματος Porsche Classic έπειτα από ένα μακρύ ταξίδι που περιλάμβανε και τη μεταφορά της στη Γερμανία από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.

Διαβάστε επίσης – Porsche Top Secret: Ιδού τα κρυφά supercars των Γερμανών!


Είχε παραδοθεί ολοκαίνουρια από το εργοστάσιο σε επίσημο έμπορο της Porsche στο Dortmund της Γερμανίας το 1967 και βρέθηκε… μισό αιώνα μετά από τον σημερινό ιδιοκτήτη της σε γκαράζ στις Η.Π.Α.! Από το γκαράζ, όπου αναπαυόταν η Targa για τέσσερις 10ετίες, έλειπε μάλιστα η πόρτα με το αυτοκίνητο να δίνει τη δική του μάχη με τον καιρό και τα στοιχεία της φύσης έχοντας ως μοναδική προστασία ένα πλαστικό κάλυμμα.

“Αυτή η αναπαλαίωση ήταν ένα μοναδικό project για εμάς – πρόκειται άλλωστε για μια από τις πρώτες 911 Targa που βρήκε το δρόμο της πίσω στο Zuffenhausen.”, ο Uwe Makrutzki, ο επικεφαλής του Porsche Classic.

Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche Panamera S E-Hybrid, η ισχυρότερη όλων

Πρόκειται για μια σχετικά σπάνια έκδοση της 911 Targa. Μόλις 925 κατασκευάστηκαν συνολικά μεταξύ 1966-68 έχοντας μαλακό πίσω” παράθυρο” και την έκδοση “S” του δίλιτρου 6κύλινδρου boxer των 160 ίππων και 179 Nm ροπής. Μικρή σχετικά απόδοση για τα σημερινά δεδομένα, αλλά αρκετή για να προσφέρει στη συγκεκριμένη 911 των μόλις 1.030 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 225 χλμ./ώρα.

Η συγκεκριμένη 911 S Targa πωλήθηκε από τον Γερμανό έμπορο σε πελάτη στις Η.Π.Α. το 1967 αφού χρησιμοποιήθηκε για δύο χρόνια ως εκθεσιακό κομμάτι, καταλήγοντας σε γκαράζ από το 1977 έως και το 2016, όταν και ανακαλύφθηκε ξανά. Για την πλήρη αναπαλαίωση της χρειάστηκαν περισσότερα από τρία χρόνια, ενώ η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή-παράθυρο κατασκευάστηκε εκ νέου. Η δουλειά που έγινε στο αμάξωμα της έφτασε τις 1.000 εργατοώρες και έπειτα βάφτηκε στο χέρι με το ίδιο ακριβώς κόκκινο χρώμα που είχε πριν από πέντε δεκαετίες. Μάλιστα ο ιδιοκτήτης της σκοπεύει να την οδηγεί και για  αυτό το λόγο απαίτησε να πελαστεί το αμάξωμα και με ένα διάφανο προστατευτικό φιλμ “μπογιά”, το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς να αφήνει κατάλοιπα ακόμη και έπειτα από πολλά χρόνια.

Περισσότερα για την ιστορία της Porsche 911 Targa μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Το τμήμα Porsche Classic της γερμανικής εταιρίας αναλαμβάνει τη ριζική αναπαλαίωση έως και 8 αυτοκινήτων το χρόνο που έχουν βγει από τις πύλες του εργοστασίου της Porsche και χρησιμοποιεί μόνο αυθεντικά εξαρτήματα και ανταλλακτικά που κατασκευάστηκαν την ίδια εποχή με το εκάστοτε μοντέλο. Για οτιδήποτε δεν υπάρχει πια σε στοκ ακολουθούνται πιστά τα αρχικά σχέδια για την κατασκευή των νέων, κάτι που γίνεται αποκλειστικά in house.

Το Porsche Classic πραγματοποιεί επίσης μερική αναπαλαίωση και μηχανική συντήρηση σε άλλα 70 μοντέλα των Γερμανών ετησίως που έχουν status κλασικού με περίπου 30 εξιδεικευμενους τεχνίτες και μηχανικούς να παίρνουν μέρος στη διαδικασία. Ανάμεσα στα πράγματα που κάνουν το Porsche Classic να ξεχωρίζει είναι και ο σύγχρονος τρόπος που “θωρακίζεται” εκ νέου το αμάξωμα πριν βαφτεί ακριβώς ίδιος με όλα τα νέα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας και αυτό είναι κάτι που δεν κάνει κανείς άλλος κατασκευαστής στον κόσμο με ανάλογο τμήμα αναπαλαίωσης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]