Porsche Boxster: Έκλεισε 25 χρόνια, εορτασμοί με επετειακή έκδοση

Πέρασαν κιόλας 25 χρόνια από την παρουσίαση της Porsche Boxster και η γερμανική εταιρία σφραγίζει αυτή την επέτειο παρουσιάζοντας την έκδοση "25 years".

Βρείτε μας στο
Porsche Boxster 25 years επετειακή έκδοση 25 χρόνια

H Porsche Boxster βρίσκεται αισίως στην τέταρτη γενιά της. Το κεντρομήχανο roadster θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα των Γερμανών καθώς όταν παρουσιάστηκε η Porsche αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και μια διαρκή πτώση στις πωλήσεις της. H Boxster έκανε την εμφάνιση της ως πρωτότυπο στο Σαλόνι του Detroit το 1993 και κέρδισε άμεσα το κοινό. Με ολόφρεσκη για μοντέλο τη Porsche σχεδιαστική και αρχιτεκτονική προσέγγιση, (υγρόψυξη, κινητήρας στο κέντρο), η Boxster έστρωσε “ψυχολογικά” και το έδαφος για την υγρόψυκτη γενιά της 911 που ακολούθησε έπειτα, ενώ ο ολοκληρωμένος σπορ χαρακτήρας της και η συνολική της απόδοση “έβαλαν δύσκολα” ακόμη και στο κορυφαίο μοντέλο των Γερμανών. Η απόφαση της Porsche αποδείχθηκε ωστόσο κάτι παραπάνω από σωστή με την πιο προσιτή Boxster να βρίσκεται πλέον στην 4η γενιά της έχοντας πουλήσεις μέχρι σήμερα περισσότερες από 357.000 μονάδες.

Διαβάστε επίσης: Porsche Cayenne. Ορόσημο παραγωγής για το εμβληματικό SUV

Εικοσιπέντε χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας χωρίς επετειακή έκδοση δεν γίνεται πόσο μάλλον αν πρόκειται για την Boxster με την Porsche να μας παρουσιάζει την “25 years”.

Η νέα ειδική έκδοση βασίζεται στην 718 Boxster GTS 4.0 και θα παραχθεί σε μόλις 1.250 μονάδες, οι οποίες θα διατεθούν σε όλο τον κόσμο. Πίσω από τα δύο καθίσματα έχουμε λοιπόν τον 6κύλινδρο boxer των τεσσάρων λίτρων με απόδοση που φτάνει τους 400 ίππους. Το ατμοσφαιρικό σύνολο συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η τελική ανέρχεται στα 293 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε τέσσερα δευτερόλεπτα. Στον στάνταρ εξοπλισμό της “25 years’ βλέπουμε και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management sports suspension (PASM), που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. έναντι της στάνταρ ανάρτησης αλλά και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο συνδυάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV).

Δείτε επίσης – Video: Οι Top 5 Porsche με τον κινητήρα εμπρός

Ακόμη πιο σημαντικά ίσως για μια επετειακή έκδοση είναι οι σαφείς στιλιστικές και σχεδιαστικές αναφορές της “25 years” στο αρχικό concept αναφορικά με τα χρώματα που έχουν επιλεχθεί για το αμάξωμα, τους τροχούς αλλά και τις μπορντό δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Ρίξτε μια ματιά τις εικόνες της gallery όπου θα βρείτε και το concept του 1993 και συγκρίνετε τόσο το γκρι-ασημί μεταλλικό χρώμα, όσο και τη διχρωμία των ζαντών.

Παράλληλα το όνομα της έκδοσης κάνει την εμφάνιση του τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό με τις μπορντό δερμάτινες επενδύσεις, ενώ στην πλευρά του συνοδηγού βλέπουμε και πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό της περιορισμένης έκδοσης.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr