Η τελευταία, τρίτη γενιά Porsche Cayenne, είδε την γκάμα της να διευρύνεται με την προσθήκη της έκδοσης Coupe, η οποία πλέον εκτός από τις εκδόσεις Cayenne Coupe και Cayenne Turbo Coupe έχει στην οικογένειά της και την Cayenne S Coupe.
Αυτή έχει κάτω από το καπό της βενζινοκινητήρα Twin Turbo 2.9 λίτρων V6, ο οποίος αποδίδει 440 ίππους από τις 5.700 έως και τις 6.600 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 5.500 σ.α.λ. Τιμές που χαρίζουν στην Porsche Cayenne S Coupe 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. και τελική ταχύτητα 263 χλμ./ώρα, την ώρα που η μέση ανακοινώσιμη κατανάλωση είναι στα 9,2-9,4 λίτρα/100 χλμ.
Σύμφωνα με τον Michale Steiner μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, η Cayenne Coupe έχει όλο το τεχνικό υπόβαθρο της τρίτης γενιάς Cayenne, έχοντας παράλληλα το δικό της δυναμικό χαρακτήρα. Η σχεδίασης και η οδική συμπεριφορά της αναδεικνύονται περαιτέρω”.
Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν αλλαγές στη συγκεκριμένη έκδοση. Σχεδιαστικά η έντονη κλίση της οροφής, που είναι και το χαρακτηριστικό που δικαιολογεί την ονομασία Coupe, είναι το πιο δυναμικό σημείο, ενώ όπως και στις υπόλοιπες Cayenne Coupe, τα φώτα είναι ελαφρώς πιο λεπτά, η αεροτομή οροφής έχει έντονη παρουσία, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, που πλέον φιλοξενεί και την πινακίδα.
Στάνταρ και στην περίπτωση της Porsche Cayenne Coupe είναι η γυάλινη, πανοραμική οροφή, αλλά και η πτυσσόμενη πίσω αεροτομή (βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα φώτα) που εκτείνεται κατά 130 χλστ. πάνω από τα 90 χλμ./ώρα.
Ελαφρώς πιο έντονη κλίση έχει και το εμπρός παρμπρίζ, σε σχέση πάντοτε με την κανονική Cayenne. Προφανώς και οι πίσω πόρτες είναι ανασχεδιασμένες (καθώς μιλάμε για τετράθυρο αμάξωμα), ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πίσω “φτερά”. Το μήκος του αμαξώματος της Porsche Cayenne S Coupe είναι στα 4.931 χλστ. το πλάτος στα 2.194 χλστ. και το ύψος στα 1.676 χλστ. και το μεταξόνιό της είναι 2.895 χλστ.
Στο εσωτερικό της Porsche Cayenne S Coupe δεν υπάρχουν σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με τις άλλες δύο εκδόσεις της. Αυτό ακολουθεί την εμφάνιση της καμπίνας της Cayenne και φυσικά τα ποιοτικά στάνταρ της. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και με την εκμετάλλευση χώρων, καθώς η χαμηλότερη γραμμή οροφής (κατά 20 χλστ.) έκανε αναγκαία και την αλλαγή της θέσης του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά κατά 30 χλστ. έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ο αναγκαίος “αέρας” για το κεφάλι των επιβατών. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 625 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.540 λίτρα.