Porsche Taycan και νέο “εσωτερικό” ρεκόρ ταχύτητας Guinness

Ένα ακόμη ρεκόρ Guinness κατέρριψε η Porsche Taycan, αυτή τη φορά για τη μεγαλύτερη ταχύτητα που έχει επιτευχθεί εντός κτιρίου.

Βρείτε μας στο
Porsche Taycan Turbo S ρεκόρ Guinness

“Μένουμε μέσα και κάνουμε ρεκόρ” θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν της Porsche, η οποία επιχείρησε και κατέρριψε με επιτυχία το ρεκόρ Guinness για την υψηλότερη ταχύτητα που έχει καταγραφεί σε κλειστό χώρο.

Το εγχείρημα της γερμανικής εταιρίας που την έβαλε για μια ακόμη φορά στο βιβλίο με τα ρεκόρ Guinnes πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα σε ένα τεράστιο εκθεσιακό κέντρο στη Νέα Ορλεάνη.

Δείτε επίσης: Video Prosche 550 Spyder. Οι πέντε λόγοι που την καθιστούν θρύλο 

Η Porsche έχοντας ως “όπλα” την Taycan Turbo S και τον αγωνιζόμενο Leh Kee στο τιμόνι της έπρεπε να πετύχει το ρεκόρ ακολουθώντας τους αυστηρούς κανόνες των ανθρώπων της Guiness: η προσπάθεια του πανίσχυρου ηλεκτρικού sport sedan θα θεωρούνταν ολοκληρωμένη με την Taycan να ξεκινά από στάση να πετυχαίνει τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα και έπειτα να σταματά πλήρως, όλα εντός του κτιρίου.

Όπως θα δείτε, ο Keen τα κατάφερε εκμεταλλευόμενος τα μόλις 2,8 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η Taycan Turbo S για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση αλλά και τα πανίσχυρα κεραμικά της φρένα για να σταματήσει. Με το προηγούμενο ρεκόρ να “στέκεται” στα 138,4 χλμ./ώρα και να κρατά για επτά συναπτά έτη ο Αμερικανός αγωνιζόμενος έθεσε εκ νέου πολύ ψηλά τον πήχη με τα ηλεκτρονικά συστήματα να καταγράφουν τη μέγιστη ταχύτητα της Taycan στα 165,1 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Porsche Taycan και νέα πισωκίνητη έκδοση με έως 476 ίππους (+video)

“Δεν εκτίμησα πραγματικά τη δυσκολία του εγχειρήματος μέχρι που έκανα την πρώτη μου εξερευνητική προσπάθεια. Η επιφάνεια είναι εντελώς απρόβλεπτη, τόσο λεία, που πρέπει να έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Ήταν πραγματικά σαν πάγος και εσύ επιταχύνεις στο μέγιστο, έχοντας να αντιμετωπίσεις έναν πολύ σκληρό τοίχο στο τέλος. Ξαφνικά, ακόμη και ένα τεράστιο κτίριο όπως αυτό που είχαμε στη διάθεση μας μοιάζει πολύ μικρό.”, δήλωσε ο Keen μετά το τέλος της επιτυχημένης του προσπάθειας και πρόσθεσε: “Μπορούσα να νιώσω τα συστήματα της Taycan να προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, δουλεύοντας σκληρά για να με κρατήσουν να πηγαίνω ευθεία – ήταν πολύ εντυπωσιακό. Το να επιταχύνω τόσο δυνατά σε τέτοια αλλοπρόσαλλη επιφάνεια ήταν απίστευτο και δεν αμφέβαλλα ούτε για μία στιγμή.”

Δείτε περισσότερα στο ακόλουθο video.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr