Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα: Suzuki Swace Hybrid E CVT

Το Suzuki Swace Hybrid E CVT βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και... στα χέρια μας για την πρώτη του δοκιμή επί ελληνικού εδάφους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

H Suzuki μόλις πριν λίγους μήνες μας παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Swace! Ένα station wagon μοντέλο που την επαναφέρει δυναμικά στην κατηγoρία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων στην χώρα μας. Αυτή όμως είναι η μία όψη του νομίσματος, καθώς από την… άλλη, βλέπουμε πως το νέο Suzuki Swace έρχεται να προσθέσει, στην ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας, την τεχνολογία Strong Hybrid (εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα), συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμά της. Πάμε λοιπόν να δούμε πως είναι το νέο Suzuki Swace στην πρώτη του δοκιμή επί ελληνικού εδάφους από το traction.gr.

Διαβάστε επίσης: Οι πρώτες εντυπώσεις του Κώστα Στεφανή από το Suzuki Swace

Δυναμικό, σπορ και station wagon
Αν και station wagon ή sport hatchback όπως αρέσκεται να το αποκαλεί η Suzuki, το Swace είναι αρκετά δυναμικό σε εμφάνιση, με επιθετικό εμπρός μέρος, αιχμηρές άκρες και έντονο ανάγλυφο στο αμάξωμά του. Η επιβλητική κυψελωτή μάσκα εμπρός, πλαισιώνεται από δυναμικούς προβολείς LED με λειτουργία Bi-LED. Το μεγάλο άνοιγμά της και o σχεδιασμός των προβολέων ομίχλης αποτελούν βασικά στοιχεία του σχεδιασμού της Suzuki. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω πως το Swace είναι εξοπλισμένο με LED φώτα (μικρή και μεγάλη σκάλα). Στην έκδοση GLX η μικρή και η μεγάλη σκάλα βρίσκονται σε μια λάμπα (Bi-LED) για τη βέλτιστη ενεργειακή απόδοση/ορατότητα. Πλευρικά, η σχεδίαση με έντονα “νεύρα” στα φτερά και στις πόρτες καθώς και το σχήμα των γυάλινων επιφανειών καθιστούν το σύνολο αρκετά δυναμικό. Όσον αφορά στις διαστάσεις του τώρα, το μήκος του Swace είναι στα 4.655 χλστ. το πλάτος στα 1.790 χλστ. και το ύψος στα 1.460 χλστ. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.700 χλστ. ενώ ο κύκλος στροφής του είναι στα 10,4 μ. και η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 135 χλστ.


Ποιοτική, ευρύχωρη και hi-tech καμπίνα
Περνώντας στο εσωτερικό, η πρώτη εικόνα είναι πως όλα είναι προσεγμένα σε κάθε λεπτομέρεια. Πολύ καλής ποιότητας υλικά σε αίσθηση και όψη σε καλωσορίζουν, ενώ ο σχεδιασμός είναι κομψός, χωρίς φλυαρίες, δίνοντας έτσι χώρο στην εργονομία και… στους επιβάτες φυσικά. Ο πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου (ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης “Normal, Eco, Sport” προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης) που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνοδηγό. Στο κέντρο του ταμπλό φυσικά υπάρχει οθόνη αφής (η οποία διαθέτει και φυσικά κουμπιά) με διαγώνιο 8 ιντσών. Λίγο πιο κάτω συναντάμε το ψηφιακό πάνελ για τον κλιματισμό (διαθέτει λειτουργία κλιματισμού S-FLOW με αυτόματη διζωνική λειτουργία για πιο άνετο περιβάλλον), ενώ έχουμε επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο και δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού. Σε αυτό το σημείο να τονίσω πως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών περιλαμβάνει Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink. Στον τομέα των χώρων τώρα, εμπρός τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και με καλή πλευρική στήριξη, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Το ντουλαπάκι συνοδηγού είναι μεγάλο, το υποβραχιώνιο έχει και αυτό αρκετό χώρο, ενώ οι τσέπες στις πόρτες είναι ευρύχωρες. Πίσω μπορούν άνετα να βολευτούν δύο ενήλικες (τρίτος στην μέση θα χωρέσει με μικρές παραχωρήσεις από όλους). Το τούνελ στο δάπεδο είναι μικρό και δεν ενοχλεί ιδιαίτερα τα πόδια, ενώ το πλάτος του καθίσματος είναι μεγάλο. Το πορτμπαγκάζ είναι στα 596 λίτρα ενώ μπορεί να επεκταθεί με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη μεταφορά υγρών ή λερωμένων αντικειμένων. Έχει μαλακή, αποσπώμενη εταζέρα, που μαζεύεται σε ρολό, ενώ υπάρχει και αποσπώμενο διαχωριστικό δίχτυ. Στις διαστάσεις του χώρου αποσκευών, αξίζει να τονίσω πως το πλάτος του είναι στα 1.430 χλστ. το μήκος του στα 1.860 χλστ. (μέχρι την πλάτη του εμπρός καθίσματος και με αναδιπλωμένο το πίσω κάθισμα), ενώ το ύψος του είναι στα 850 χλστ. Και εδώ είναι η μοναδική μου ένσταση σχετικά με τον χώρο αποσκευών, τον οποίο θα ήθελα πιο ψηλό.

Υβριδική υπεροχή
Το προηγμένο υβριδικό σύστημα που κινεί το Suzuki Swace με τον ηλεκτροκινητήρα, τον βενζινοκινητήρα ή και με τα δύο ταυτόχρονα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες απαρτίζεται από τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.8 λτ. ο οποίος αποδίδει 98 ίππους με μέγιστη ροπή 142 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 72 ίππους με ροπή 163 Nm. Συνδυαστικά τα δύο μοτέρ αποδίδουν 122 ίππους και 142 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το Swace και το κινεί σε χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το Swace κινείται και από τα δύο μοτέρ, ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται και η υβριδική μπαταρία, εάν χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το Swace ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας. Αξίζει να τονίσω πως αν οι μπαταρίες είναι γεμάτες, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για πάνω από ένα χιλιόμετρο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με μέση πραγματική κατανάλωση στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. (4,4 – 5,1 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει επισήμως η Suzuki) και με εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ.

Δείτε επίσης: Η πρώτη παρουσίαση του Suzuki Swace

Αφήνοντας τα της υβριδικής τεχνολογίας και περνώντας στην μετάδοση, εδώ έχουμε αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη και ομαλή. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας, ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT. Την θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 53KW τα οποία συνδέονται με έναν πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Το ένα μοτέρ λειτουργεί ως μίζα και ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ. Το δεύτερο μοτέρ είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα. Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση. Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.

Στην πράξη
Οδηγώντας το Suzuki Swace στους ελληνικούς δρόμους, θαρρείς πως το μοντέλο φτιάχτηκε για εμάς. Είναι άνετο με την ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω) αποσβένει εξαιρετικά ακόμη και τις πιο κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική. Η καμπίνας έχει πολύ καλή ηχομόνωση και πραγματικά απολαμβάνεις να ταξιδεύεις με το αυτοκίνητο. Μάλιστα, ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT, ενώ υπάρχει και το EV Mode για… ηλεκτροκίνηση, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, το τιμόνι είναι γρήγορο και με καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και ακόμη και με φορτίο στο αυτοκίνητο δεν δυσκολεύονται. Σίγουρα το Suzuki Swace είναι μία κατασκευή που δίνει προτεραιότητα στην άνεση και αφήνει σε δεύτερη μοίρα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του, τα οποία εξάλλου δεν είναι και το ζητούμενο στην κατηγορία.

Το Suzuki Swace διατίθεται στην χώρα μας σε δύο εκδόσεις, τις GL+ και GLX. Και οι δύο έχουν πλούσιο εξοπλισμό άνεσης καθώς και ασφάλειας, με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού να είναι παρόντα. Οι διαφορές είναι πως το GLX έχει επιπλέον κρυφό φωτισμό στην καμπίνα, κεντρική κονσόλα με δερμάτινη επένδυση και επαγωγική φόρτιση, υποβραχιόνιο με δερμάτινη επένδυση, σύστημα έξυπνου κλειδώματος, προβολείς Bi-LED, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και σύστημα έξυπνου παρκαρίσματος. Η τιμή του Suzuki Swace GL+ είναι στα 25.180 ευρώ και του GLX στα 27.180 ευρώ. Τέλος, να πούμε πως το Suzuki Swace συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση (3 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια επέκταση εγγύησης) ή 100.000 χλμ. που ισχύει και για τα μηχανικά και για τα ηλεκτρικά μέρη, αλλά και από πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]