Groupe PSA και Fiat Chrysler Automobiles θα αποτελέσουν τον 4ο μεγαλύτερο κατασκευαστή οχημάτων παγκοσμίως μετά τη συγχώνευση τους που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ, οι αρχές της Ε.Ε. περίμεναν από τους δύο όμιλους κάποιες διαβεβαιώσεις αναφορικά με το μερίδιο της αγοράς που θα κατέχουν στην Ευρώπη στην αγορά των vans μετά από το γάμο, μέχρι και την Τετάρτη 10 Ιουνίου. Η ένωση τους θα τους φέρει σε κυρίαρχη θέση στο συγκεκριμένο κομμάτι με το νέο όμιλο να κατέχει το ένα τρίτο της συγκεκριμένης αγοράς, κάτι που μπορεί και να είναι αντίθετο με τους αντιμονοπωλιακούς νόμους της Ε.Ε.
Σύμφωνα με τελευταία αναφορά που μας έρχεται από το Reuters, οι PSA και FCA δεν προχώρησαν τελικά σε διαβεβαιώσεις-διευκρινήσεις επιλέγοντας το δρόμο της ενδελεχούς έρευνας τετράμηνης διάρκειας που θα ακολουθήσει μετά από τη ολοκλήρωση της προκαταρκτικής εξέτασης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία ολοκληρώνεται στις 17 Ιουνίου.
Αυτή είναι μια στάνταρ διαδικασία που ακολουθείται σε τέτοιες περιπτώσεις από τις ευρωπαϊκές αρχές με τους ιθύνοντες των δύο ομίλων να μην ανησυχούν για την εξέλιξη της συγχώνευσης, ούτε βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει οριστεί για την ολοκλήρωση της.
Τόσο οι δύο όμιλοι όσο και οι αρχές της Ε.Ε. αρνήθηκαν να σχολιάσουν το γεγονός, ωστόσο πηγή του Reuters που δεν κατονομάζεται ανέφερε τα εξής: “Είναι μια τεράστια και πολύπλοκη συμφωνία, ξέρουμε πώς δουλεύουν τα πράγματα και γι αυτό ξέραμε ότι η ενδελεχής έρευνα ήταν μια επιλογή. Η οποία, παρεμπιπτόντως, δεν πρόκειται να προκαλέσει κάποια καθυστέρηση στη συγχώνευση”.
Σύμφωνα με άλλη πηγή του Reuters, οι ρυθμιστικές αρχές της Ε.Ε., εφόσον έχουν ανησυχίες για τη δημιουργία κάποιου είδους μονοπωλίου, θα έπρεπε να παρουσιάσουν και σχετική λίστα με αυτές και να γίνουν πιο συγκεκριμένες, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής.