Ράλι Μόντε Κάρλο: Πως τα πήγε η ελληνική συμμετοχή;

Άλλο ένα Ράλι Μόντε Κάρλο, άλλος ένας τερματισμός για το Νίκο Παυλίδη με συνοδηγό τον Allan Harryman με Peugeot 208 R2.

O εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενος, Έλληνας οδηγός ξεπέρασε και φέτος τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι WRC και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της κατηγορίας του. Έχοντας συμμετάσχει τέσσερις φορές στο Πριγκηπάτο, ο Παυλίδης μετράει ισάριθμους τερματισμούς, με το φετινό του αποτέλεσμα να αποτελεί την καλύτερή του επίδοση στον αγώνα. Παράλληλα, έγινε ο Έλληνας με τους περισσότερους τερματισμούς στο Ράλι Μόντε Κάρλο.

Διαβάστε εδώ την ανάλυση του Κώστα Στεφανή για το τρομακτικό ατύχημα των Tänak-Järveoja

Ο Νίκος δήλωσε μετά το τέλος του απαιτητικού αγώνα: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε και τερματίσαμε για άλλη μια χρονιά. Έχουμε κάνει το 4 στα 4, εγχείρημα το οποίο αν και αρχικά έμοιαζε δύσκολο, εν τέλει επετεύχθη».

Οι Νίκος Παυλίδης – Allan Harryman τερμάτισαν στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης, μεταξύ των 88 πληρωμάτων που αγωνίστηκαν. Η Κυριακή περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και τη θρυλική Col de Turini: «Στο τελευταίο σκέλος οδηγήσαμε με γνώμονα να καταφέρουμε να τερματίσουμε αλώβητοι στο Μονακό. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, τις ειδικές τις γνωρίζαμε από τις προηγούμενες επισκέψεις μας, οπότε κινηθήκαμε χωρίς προβλήματα.», δήλωσε ο Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος.

Αναφορικά με τη συνταγή της επιτυχίας, ο Έλληνας οδηγός τόνισε: «Σίγουρα η εμπειρία μας από τις προηγούμενες συμμετοχές στον αγώνα, συντέλεσε σε αυτή την πολύ καλή για εμάς επίδοση. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο αυτό. Αρχικά πρέπει να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου, τον έμπειρο Allan Harryman που ήταν άψογος για άλλη μια φορά, καθώς και το gravel crew των Δημήτρη Αμαξόπουλου και Δημήτρη Κουμποτή που μας έδινε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των ειδικών διαδρομών. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές της Γαλλικής CHL Sport Auto, ομάδας που είχε την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου όλες τις ημέρες του αγώνα, καθώς και το χορηγό μου, τη Step Logo Mats. Το φωτογραφικό πρακτορείο Rallypixels έκανε για άλλη μια χρονιά εκπληκτική δουλειά, ενώ δίπλα μου βρέθηκαν και αρκετά μέσα του ειδικού τύπου της χώρας μας, στηρίζοντας την προσπάθειά μου. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου που ταξίδεψαν στο Μόντε Κάρλο. Ευχή μου να κάνουμε το πέντε στα πέντε την επόμενη χρονιά.»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα. Δείτε τη νέα του έδρα από το 2026......
Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει και θυμόμαστε ένα προφητικό οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα, εκεί που ο αγώνας έγινε θεσμός στις συνειδήσεις όλων....
Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους στο WRC της επόμενης χρονιάς! Δείτε πότε θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026......
Η Toyota Gazoo Racing ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept! Ένα αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου......
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ

μη χρήση κράνους

Η παράβαση που έφερε πάνω από 300.000 ευρώ σε μία εβδομάδα – Τιμωρήθηκαν και συνεπιβάτες