Ράλι Μόντε Κάρλο: Πως τα πήγε η ελληνική συμμετοχή;

Άλλο ένα Ράλι Μόντε Κάρλο, άλλος ένας τερματισμός για το Νίκο Παυλίδη με συνοδηγό τον Allan Harryman με Peugeot 208 R2.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

O εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενος, Έλληνας οδηγός ξεπέρασε και φέτος τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι WRC και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της κατηγορίας του. Έχοντας συμμετάσχει τέσσερις φορές στο Πριγκηπάτο, ο Παυλίδης μετράει ισάριθμους τερματισμούς, με το φετινό του αποτέλεσμα να αποτελεί την καλύτερή του επίδοση στον αγώνα. Παράλληλα, έγινε ο Έλληνας με τους περισσότερους τερματισμούς στο Ράλι Μόντε Κάρλο.

Διαβάστε εδώ την ανάλυση του Κώστα Στεφανή για το τρομακτικό ατύχημα των Tänak-Järveoja

Ο Νίκος δήλωσε μετά το τέλος του απαιτητικού αγώνα: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε και τερματίσαμε για άλλη μια χρονιά. Έχουμε κάνει το 4 στα 4, εγχείρημα το οποίο αν και αρχικά έμοιαζε δύσκολο, εν τέλει επετεύχθη».


Οι Νίκος Παυλίδης – Allan Harryman τερμάτισαν στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης, μεταξύ των 88 πληρωμάτων που αγωνίστηκαν. Η Κυριακή περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και τη θρυλική Col de Turini: «Στο τελευταίο σκέλος οδηγήσαμε με γνώμονα να καταφέρουμε να τερματίσουμε αλώβητοι στο Μονακό. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, τις ειδικές τις γνωρίζαμε από τις προηγούμενες επισκέψεις μας, οπότε κινηθήκαμε χωρίς προβλήματα.», δήλωσε ο Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος.

Αναφορικά με τη συνταγή της επιτυχίας, ο Έλληνας οδηγός τόνισε: «Σίγουρα η εμπειρία μας από τις προηγούμενες συμμετοχές στον αγώνα, συντέλεσε σε αυτή την πολύ καλή για εμάς επίδοση. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο αυτό. Αρχικά πρέπει να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου, τον έμπειρο Allan Harryman που ήταν άψογος για άλλη μια φορά, καθώς και το gravel crew των Δημήτρη Αμαξόπουλου και Δημήτρη Κουμποτή που μας έδινε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των ειδικών διαδρομών. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές της Γαλλικής CHL Sport Auto, ομάδας που είχε την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου όλες τις ημέρες του αγώνα, καθώς και το χορηγό μου, τη Step Logo Mats. Το φωτογραφικό πρακτορείο Rallypixels έκανε για άλλη μια χρονιά εκπληκτική δουλειά, ενώ δίπλα μου βρέθηκαν και αρκετά μέσα του ειδικού τύπου της χώρας μας, στηρίζοντας την προσπάθειά μου. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου που ταξίδεψαν στο Μόντε Κάρλο. Ευχή μου να κάνουμε το πέντε στα πέντε την επόμενη χρονιά.»

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]