Ραντεβού στα λευκά…

Στον πάγο τα πράγματα είναι περίεργα. Καλό θα ήταν να μην «συναντηθείτε» μαζί του. Αν όμως αυτό γίνει, οπλιστείτε με γνώση επί του παρόντος και ψυχραιμία

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
xioni

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα ο χειμώνας αποδεικνύεται αρκετά «σκληρό καρύδι», μια και έχει δώσει μεγάλα, ισχυρά και σε διάρκεια φαινόμενα. Πολλές βροχές και χιονοπτώσεις ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα, δημιούργησαν δυσκολίες στις μετακινήσεις μας.

Οπότε το να βρεθούμε αντιμέτωποι με το χιόνι, αλλά και το παράγωγό του, τον πάγο, είναι πολύ πιθανό.

Τι κάνουμε λοιπόν;
Η καλύτερη λύση είναι τα ελαστικά με καρφιά, αν και δύσκολα στην Ελλάδα θα τα βρείτε, μια και είναι ασαφές το πλαίσιο νόμιμης χρήσης τους στη χώρα μας. Οι αλυσίδες βοηθάνε κάπως, αλλά δεν λύνουν το πρόβλημα. Φυσικά και απαγορεύονται βεβιασμένες κινήσεις… Προσοχή επίσης και στον «μαύρο πάγο» (black ice) που συναντάμε συνήθως σε απόσκια, κυρίως τις πρωινές ώρες της ημέρας. Δεν φαίνεται, αφού πρόκειται για παγωμένο λεπτό στρώμα νερού, και μπορούμε απότομα να χάσουμε «τα αυγά και τα πασχάλια», με κατάληξη την παρακείμενη του δρόμου περιοχή…


Σημειώστε ότι με τους πρώτους νοτιάδες το χιόνι αρχίζει να λιώνει από κάτω και στον δρόμο σχηματίζεται ένα λεπτό διαφανές φιλμ πάγου (black ice), το οποίο και δεν βλέπουμε με πρόχειρη ματιά. Αποτέλεσμα να βρισκόμαστε συχνά προ δυσάρεστων εκπλήξεων, μια και το αυτοκίνητο μπορεί να «φύγει» ανεξέλεγκτο…

Οι αλυσίδες
Δεν είναι πανάκεια, και αυτό θα πρέπει να το κατανοήσουμε. Ωστόσο εάν κινείστε διαρκώς σε περιοχές με κακοκαιρία ή χιόνια, τις αλυσίδες πρέπει να τις έχετε μαζί σας μόνιμα! Οι αλυσίδες τοποθετούνται αποκλειστικά στον άξονα (ή και τους δύο άξονες) των τροχών όπως ακριβώς ορίζει – συνιστά ο κατασκευαστής κάθε αυτοκινήτου και μόνο, και αναφέρεται λεπτομερώς στο βιβλίο οδηγιών – συντήρησης. Είναι σημαντικό επίσης στη διάρκεια της διαδρομής με αλυσίδες να ελέγχετε τη σωστή κατάστασή τους και το δέσιμό τους κάθε λίγα χιλιόμετρα οδήγησης. Προσοχή: Αρκετά μεγάλης κατηγορίας και κυβισμού SUV δεν δέχονται αλυσίδες, οπότε θα πρέπει από πριν να ενημερωθείτε από το βιβλίο του κατασκευαστή που βρίσκεται στο αυτοκίνητό σας.

Αυξημένη επαγρύπνηση
> Απαραιτήτως πάντα, αλλά ιδιαίτερα τον χειμώνα, επιβάλλεται να… επιβληθούμε στον εγωισμό μας. Όπως άλλωστε πρέπει να κάνουμε πάντα δηλαδή!

> Επιβάλλεται να μάθουμε να μην οδηγούμε επιθετικά, τη στιγμή μάλιστα που λόγω ολισθηρού συνήθως οδοστρώματος είναι πολύ δύσκολο να προβλέψουμε τι θα συναντήσουμε.

> Πρέπει να είμαστε προνοητικοί, συγκεντρωμένοι και να αναμένουμε το αναπάντεχο στον δρόμο προκειμένου να το αντιμετωπίσουμε με επιτυχία.

> Ακινητοποιημένα οχήματα έπειτα από στροφές, αγροτικά οχήματα που κινούνται υπερβολικά αργά και μας προκαλούν εκνευρισμό, συχνά όμως και ζώα που μπορεί να κινούνται στον δρόμο και να βρεθούν ξαφνικά μπροστά μας, είναι συνθήκες που εύκολα μπορούμε να συναντήσουμε όλοι. Και ένα ολισθηρό οδόστρωμα μπορεί να μας οδηγήσει σε ατύχημα.

> Με συχνή δε την ολισθηρότητα του δρόμου λόγω βροχής ή χιονόπτωσης, πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό και συγκεντρωμένη προσοχή στον δρόμο για να την αντιμετωπίσουμε με επιτυχία.

> Η ηρεμία μέσα στο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη, όπως και η παντελής αποφυγή εκνευρισμού, ενώ η μουσική πρέπει να είναι σε κανονικά επίπεδα ακοής. Κι αυτά, σε συνδυασμό με την πλήρη αποφυγή επιθετικής οδήγησης, η οποία συχνά είναι προϊόν εκνευρισμού ή αλαζονείας.

> Όσον αφορά στην οδήγηση κάτω από, τυχόν, δύσκολες καιρικές συνθήκες (δυνατή βροχή, χιόνι, πάγος), οι κινήσεις μας πρέπει να είναι απολύτως ελεγχόμενες, απαλές και όχι απότομες, οι αποστάσεις ασφαλείας μεγαλύτερες και ο ρυθμός κίνησης τέτοιος ώστε να μην διακινδυνεύουμε την ασφάλειά μας σε καμία περίπτωση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]