Rapom V8: Αποδίδει περισσότερα από 1.000 PS και καίει αλκοόλ

Βρείτε μας στο

Μάλλον με νταλίκα που μεταμφιέστηκε σε μοτοσυκλέτα μοιάζει η Rapom V8, με απόδοση άνω των 1.000 ίππων. Καίει αλκοόλ –όπως πιθανότατα και ο κατασκευαστής της

Κάπου ανάμεσα στα 1.000 και τα 1.200 άλογα εκτιμάται η απόδοση αυτής της… τερατοσυκλέτας που κατασκεύασε στο γκαράζ του σπιτιού του ο Βρετανός μηχανικός Nick Argyle. Η ιπποδύναμη αυτού του εξωφρενικού θηρίου, του Φρανκενστάιν των δύο τροχών, εξαρτάται από την πίεση του υπερσυμπιεστή και, βέβαια, το καύσιμο. Η Rapom V8 συνήθως καίει οινόπνευμα, κάτι που οπωσδήποτε χρειάζεται και στον αναβάτη της, εφόσον κανείς εχέφρων και νηφάλιος δεν θα αποτολμούσε να οδηγήσει στον δρόμο το… Τέρας.

Ωστόσο, ο τραγέλαφος είναι ότι, παρόλο που έχει κανονικά την άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο, άρα οποιαδήποτε υπόνοια οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ είναι αυστηρά απαγορευμένη, στην πράξη η Rapom V8 είναι προϊόν άγριου μεθυσιού και απευθύνεται σε τύπους επιρρεπείς στο ποτό.

Πώς αλλιώς, αν όχι λόγω παραισθήσεων, θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει την απόφαση του Nick Argyle να χρησιμοποιήσει το μοτέρ ενός monster truck για να φτιάξει μοτοσυκλέτα; Και, μάλιστα, να υπερηφανεύεται ότι σε αυτή την ιδέα τον ώθησε η σύζυγός του, η οποία του συνέστησε να μην αναζητήσει άλλο κινητήρα, αλλά να αξιοποιήσει τον V8 των 8.193 κ.εκ. που είχε ξεμείνει στην αποθήκη τους, στο Κότσγουολντς της Βρετανίας.

Εξυπακούεται ότι «Rapom» είναι το «Mopar» ανάποδα και προφανώς δεν σπαταλήθηκε δημιουργική ενέργεια για τη βάπτιση του θηρίου. Η έμπνευση διοχετεύθηκε ακέραιη στην κατασκευή της Rapom V8, η οποία έχει τη δυνατότητα εκρηκτικών επιταχύνσεων, χάρη στην κολοσσιαία δύναμη του κινητήρα της Mopar, το μακρύ πλαίσιο και το κιβώτιο των δύο ταχυτήτων συν την όπισθεν. Ο ήχος της εκτόξευσης είναι, φυσικά, απόκοσμος και συνιστάται μόνο σε ανθρώπους με χαμηλή συναίσθηση του κινδύνου.

mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: vtsakiroglou@traction.gr