Πριν από μερικούς μήνες παρουσιάστηκε το Ford Puma Gen-E, ένα μοντέλο που ήρθε να διευρύνει την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της εταιρείας. Η Ford μας έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη “γεύση” από το νέο της μοντέλο σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στην Αράχωβα.
Δείτε επίσης: Το Ford Puma σε νέα έκδοση Sound Edition – Άμεσα διαθέσιμη
Η ημέρα ξεκίνησε με την παραλαβή του Ford Explorer από τις εγκαταστάσεις της Ford στην Αττική και την αναχώρηση με προορισμό την Αράχωβα. Ακολούθησε η πρώτη “επαφή” με το νέο Ford Puma Gen-E, το οποίο ήταν και ο “πρωταγωνιστής” της ημέρας. Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, παρέλαβα το ηλεκτρικό Puma και κατευθύνθηκα προς το Γαλαξίδι.
Σε αυτά τα “αναγνωριστικά” χιλιόμετρα διαπίστωσα ότι το ηλεκτρικό μοντέλο κατάφερε να διατηρήσει τα στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίσει και ως “θερμικό”. Το τιμόνι προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το γεγονός ότι διατήρησε χαμηλά το βάρος του (1.563 κιλά), στοιχείο που “αποτυπώνεται” στο δρόμο! Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά, ενώ ακόμα και στις πιο “κλειστές” διαδρομές δεν εμφανίστηκαν έντονες κλίσεις. Η διατήρηση του βάρους σε επίπεδα… θερμικού, έχει αντίκτυπο και στα φρένα, τα οποία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ανθεκτικά στα κατηφορικά τμήματα. Όσον αφορά στον κινητήρα, το Puma Gen-E των 168 ίππων είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 8,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τους 160 ίππους. Στην πράξη, η “ανταπόκρισή” του στο πάτημα του γκαζιού είναι ακαριαία και στον επαρχιακό δρόμο από την Αράχωβα προς το Γαλαξίδι διαπίστωσα πόσο εύκολα μπορεί να ολοκληρώσει μία προσπέραση, με τις ρεπρίζ να είναι το “δυνατό” σημείο.
Κορυφαία κατανάλωση 13,1 kWh στην κατηγορία του
Το Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με έναν κινητήρα που αποδίδει 168 ίππους και είναι ικανός να επιταχύνει το αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. Τροφοδοτείται με μπαταρία χωρητικότητας 43 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 376 χλμ. στα ταξίδια και έως 523 χλμ. στην πόλη. Όσον αφορά στην ταχύτητα φόρτισης, με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10 έως το 80% σε μόλις 23 λεπτά. Εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση, η οποία διαμορφώνεται στις 13,1 kWh/100 χλμ., κορυφαία τιμή στην κατηγορία.
Από το Mega box… στο Giga Box!
Περνάμε στο εσωτερικό του Ford Puma Gen-E, εκεί όπου ο ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ… έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα για την μεταφορά αποσκευών έως και 574 λίτρα σε 5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την οροφή). H συγκεκριμένη τιμή είναι μεγαλύτερη ακόμα και από SUV ανώτερης κατηγορίας. Η πρακτικότητα, ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί, αφού στο εμπρός μέρος υπάρχει και το λεγόμενο “frunk”. Πρόκειται για έναν δεύτερο χώρο αποθήκευσης με χωρητικότητα 43 λίτρων, ο οποίος αξιοποιεί ιδανικά τον όγκο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας.
Στο ταμείο
H τιμή του νέου Ford Puma Gen-E ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 29.906 ευρώ. Στο εν λόγω ποσό δεν αναφέρεται η αξιοποίηση της κρατικής επιδότησης. Επιπλέον, είναι διαθέσιμο με πρόγραμμα χρηματοδότησης που εξασφαλίζει επιτόκιο 3,99%. Μέσω του προγράμματος Ford Lease, το αυτοκίνητο μπορεί να αποκτηθεί με μηνιαίο μίσθωμα 250 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) έπειτα από προκαταβολή 9.000 ευρώ (48 μήνες και έως 20.000 χλμ./έτος).
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)