Χιόνι, πάγος, βρεγμένοι δρόμοι, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμος, σκόνη, έρημος, μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, ζέστη. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των τοπίων και των συνθηκών που μπορεί να κυκλοφορήσει ένα δίκυκλο, κάτι που ισχύει και για το αμιγώς ηλεκτρικό Seat Mo 125 eScooter.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Seat MO eScooter 125
Για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της ισπανικής εταιρείας δοκίμασε το ηλεκτρικό της scooter σε δύο διαμετρικά αντίθετα τοπία και συνθήκες: τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55ºC μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.
«Οι δοκιμές ποιότητας της Seat MÓ έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο Γενικός Διευθυντής της Seat MÓ, Lucas Casanovas.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η λειτουργία της ανάρτησης δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν θα έχαναν την πρόσφυσή τους.
Διαβάστε επίσης – Αστυπάλαια: Παραδόθηκε στις Αρχές το πρώτο ηλεκτρικό scooter
Στο “μικροσκόπιο” των Ισπανών μπήκε η πλήρως ηλεκτρική απόδοση scooter που πρέπει να παραμένει σταθερή ακόμη και σε εντελώς διαφορετικές κλιματικές συνθήκες, όπως το κρύο των -10βαθμών Κελσίου στα Πυρηναία (Baqueira) ή στους 45 βαθμούς πάνω από το μηδέν της άνυδρης ερήμου της Αλμερίας. “Πρέπει να εγγυηθούμε ότι το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει δραματικά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ταυτόχρονα ότι η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πιθανό καύσωνα” πρόσθεσε ο Casanovas.
Ο παραπάνω είναι και ο λόγος που η μπαταρία του ηλεκτρικού scooter διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας, το οποίο μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ. Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα.
Η μπαταρία πρέπει να είναι επίσης πλήρως σφραγισμένη και στεγανή για να προστατεύει τα ηλεκτρικά της εξαρτήματα από επιβλαβή εξωτερικά στοιχεία όπως η σκόνη και το νερό. Για το λόγο αυτό, το MÓ 125 πληροί τα διεθνή πρότυπα IP67 που σημαίνει ότι η μπαταρία του μπορεί να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να πάθει ζημιά.