Δοκιμή Seat MO eScooter 125

Scooter από την Seat; Ηλεκτρικό; Πάει χάλασε ο κόσμος.... Ή μήπως ήρθε η ώρα να φτιάξει; Η Seat έχει την απάντηση και τη λένε MO!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ζούμε σε μία εποχή που τα πάντα γύρω μας αλλάζουν με αστραπιαία ταχύτητα και αυτό αφορά φυσικά και τις μεταφορικές μας συνήθειες. Όποιος δεν προσαρμοστεί στις αλλαγές που έρχονται μάλλον θα ξεπεραστεί γρήγορα. Αυτό φαίνεται πως το ξέρει καλά η Seat, η οποία όχι μόνο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτρική εποχή της κινητικότητας, αλλά και μεταλλάσσεται τολμώντας για πρώτη φορά στην ιστορία της να διαθέσει προς πώληση ένα ηλεκτρικό scooter. To Seat MO eScooter είναι λοιπόν η απάντηση των Ισπανών (συνεργασία της Seat με την επίσης ισπανική Silence που κατασκευάζει το S01) στην μικροκινητικότητα ή αστική κινητικότητα αν θέλετε και η κατασκευή του γίνεται στην Βαρκελώνη, όπως και η κατασκευή των μπαταριών του. Πάμε λοιπόν να το γνωρίσουμε αναλυτικά.

Μοιάζει μεγαλύτερο από ότι είναι 
Εμφανισιακά μου άρεσε πάρα πολύ το MO. Τα LED φώτα του είναι χαρακτηριστικά και έχουν να επιδείξουν κομψή και ταυτόχρονα δυναμική σχεδίαση, ενώ τα πλαστικά πάνελ με το ματ χρώμα δείχνουν αρκούντως ποιοτικά. Σίγουρα στο μάτι κάποιου που δεν γνωρίζει, αυτό το MO μπορεί να είναι φανεί ως ένα scooter μεγαλύτερης κατηγορίας. Η ποδιά είναι αρκετά μεγάλη εμπρός για να προστατεύει τα πόδια του οδηγού, ενώ στο κέντρο της υπάρχει και “κρεμάστρα”/γάντζος με ασφάλιση για τσάντα και στα αριστερά της ψηλά υποδοχή για δύο USB. Έτσι, σε συνδυασμό με το επίπεδο κάτω μέρος της μπορείς άνετα και κυρίως με ασφάλεια να μεταφέρεις μια τσάντα αλλά και να φορτίσεις τις smart συσκευές σου. Η σέλα έχει ποιοτικό κάλυμμα, αν και η κλίση της προς τα εμπρός με έκανε να γλιστράω και να διορθώνων την θέση μου κατά διαστήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω αναβάτη, που πάντως έχει αρκετό χώρο στην διάθεσή του αλλά και στα πόδια του με φυσική γωνία που δεν τα κουράζει. Καλοδεχούμενες είναι φυσικά και οι πίσω χειρολαβές. Το τιμόνι είναι στο σωστό ύψος και δεν κουράζει τον οδηγό, ενώ ο πίνακας υγρών κρυστάλλων είναι ευανάγνωστος και πλήρης ενδείξεων. Όσον αφορά τον χώρο κάτω από την σέλα, αυτός σου αποκαλύπτεται κρατώντας μαζί τα δύο φρένα για ένα δευτερόλεπτο, για να ανοίξει η σέλα. Σε αυτόν χωράνε δύο full face κράνη, ενώ μένει και λίγος ακόμη χώρος για μικροαντικείμενα.

Το μικρό μυστικό του Seat MO
Εμπρός από τον πίσω τροχό και κάτω από την σέλα βρίσκεται η μπαταρία του Seat MO. Το σημαντικό όμως είναι πως η συγκεκριμένη μπαταρία είναι αποσπώμενη και έτσι μπορείς να την αφαιρέσεις από το scooter και να την μεταφέρεις μαζί σου σαν τσάντα ταξιδιού με ροδάκια, μέχρι το σημείο φόρτισης. Ωραία ιδέα αλλά η μπαταρία ιόντων λιθίου των 5,6 kWh ζυγίζει κάτι παραπάνω από 40 κιλά, επομένως αν υπάρχουν σκαλιά από το scooter μέχρι το σπίτι σας η το γραφείο ξεχάστε την μεταφορά της. Αν όμως μπείτε μέσα σε ένα ασανσέρ πχ. τότε εύκολα την ανεβάζετε στο διαμέρισμά σας και την φορτίζετε (έχει ένα σκέτο καλώδιο και όχι τροφοδοτικό). Να σημειώσω εδώ πως μία φόρτιση διαρκεί κάτι παραπάνω από 5 ώρες σε πρίζα σούκο (που είναι και η μοναδική επιλογή). Φυσικά φόρτιση μπορεί να γίνει και με την μπαταρία επάνω στο scooter, χωρίς να αλλάζει κάτι στον χρόνο φόρτισης βέβαια. Για το κόστος φόρτισης υπολογίστε περί τα 0,6 έως και 0,9 ευρώ/100 χλμ. (αναλόγως τιμής κιλοβατώρας και τρόπου οδήγησης φυσικά).

 

View this post on Instagram

 

Shared post on

Super επιτάχυνση, ικανοποιητική αυτονομία, αθόρυβη λειτουργία
Καθώς στεκόμουν στο φανάρι δίπλα στα άλλα δίτροχα ένιωθα πως όλα ήταν… αρχαία. Θόρυβος, καυσαέρια, κραδασμοί… Πραγματικά όλα αυτά με το Seat MO μοιάζουν μακρινό παρελθόν. Πόσο μάλλον όταν στις εκκινήσεις μου, όλοι έμεναν πίσω και στο επόμενο φανάρι ήθελαν να μάθουν για αυτό. Πραγματικά τόση κουβέντα σε φανάρι δεν είχα ξανακάνει. Λογικό βέβαια, καθώς το Seat MO δεν είναι κάτι που βλέπεις συχνά, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον τρόπο που επιταχύνει. Για το δεύτερο ευθύνεται ο τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, ηλεκτρικός κινητήρας των 9kW (12 ίππων) αλλά κυρίως των 240 Nm ροπής (για να έχετε μια εικόνα πριν καμιά 20ετία τα 2λιτρα ατμοσφαιρικά μοτέρ αυτοκινήτων είχαν τέτοια ροπή).

Στην πράξη τώρα, το scooter έχει τρία προγράμματα για να επιλέξεις. Αυτά είναι τα Eco, City και Sport. Στο Eco μεταβάλλεται η απόκριση του γκαζιού (το οποίο δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση καθώς είναι αρκετά ελαφρύ στον χειρισμό του), καθώς γίνεται πιο… νωχελική, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 68 χλμ./ώρα (στο ταχύμετρο πάντα). Ταυτόχρονα η ανάκτησης ενέργειας είναι πιο έντονη και όταν αφήνεις το γκάζι νιώθεις το scooter να φρενάρει ελαφρώς. Σε αυτό το πρόγραμμα και με ήπια οδήγηση έβγαλα 132 χλμ. Πολύ κοντά στην επίσημη ανακοινώσιμη αυτονομία των 137 χλμ. Στο πρόγραμμα City η τελική ταχύτητα φτάνει στα 85 χλμ./ώρα και η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, ενώ η ανάκτηση… χαλαρώνει. Στο πρόγραμμα Sport από την άλλη, είδα ταχύτητα 100+ χλμ./ώρα. Βέβαια εδώ να τονίσει πως στο πρόγραμμα City η αυτονομία πέφτε ακαριαία από τα 132 χλμ. στα 95 χλμ. περίπου, ενώ στο Sport μειώνεται δραματικά στα 77 χλμ. (σε πραγματικές συνθήκες πάντα). Οι επίσημες επιδόσεις είναι 0-50 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και τελική ταχύτητα 95 χλμ./ώρα (στο ταχύμετρο είδα και 101 χλμ./ώρα). Να σημειώσω πως τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι τα ίδια ανεξαρτήτως στάθμης μπαταρίας. Επίσης, η μπαταρία λειτουργεί σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μεταξύ -10 και 60 βαθμών Κελσίου, αν και σε αυτές τις συνθήκες μάλλον δεν θα λειτουργούσα εγώ… ενώ υπάρχει και όπισθεν με μικρή, σταθερή ταχύτητα που ενεργοποιείται μέσω ενός ειδικού, πράσινου κουμπιού στο αριστερό χέρι.

Περνώντας στα φρένα, αυτά ικανοποιούν σε αίσθηση αλλά και αποτελεσματικότητα, παρά το βάρος των 155 κιλών. Σε αυτό συνεισφέρουν και τα πολύ καλά ελαστικά σε εμπρός και πίσω τροχό (15 και 14 ιντσών αντίστοιχα). Κρίμα πάντως που απουσιάζει το ABS. Κατά τα άλλα η λειτουργία της ανάρτησης είναι καλή με ένα άτομο, ειδικά πίσω, που αρκετά συμβατικά scooters χωλαίνουν και συμπεριφέρονται απότομα. Εδώ είδα μια καλή συμπεριφορά με ικανοποιητική απόσβεση και γρήγορο rebound. Με δύο άτομα όμως, η ανάρτηση γίνεται αρκετά σφικτή. Για το κόστος χρήσης τώρα, αυτό είναι ελάχιστο, καθώς υπάρχει ένας περιοδικός έλεγχος, με αναλώσιμα τα ελαστικά τους δίσκους φρένων και τα τακάκια. Βέβαια αν χρησιμοποιείτε “έξυπνα” και μεθοδικά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μάλλον θα αργήσετε πολύ να αλλάξετε δίσκους και τακάκια.

Το Seat MO δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα συμβατικά scooters και δεν κάνει εκπτώσεις σε κανέναν τομέα. Ούτε και στην τιμή του… που είναι στα 6.790 ευρώ, ενώ αυτή της έκδοσης δοκιμής είναι στα 6.890 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιχορήγηση 800 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά»).

Τέλος, να πω πως συνοδεύεται και από εφαρμογή για iOS και Android. Με αυτή μπορείτε να κλειδώνετε/ξεκλειδώνετε το scooter χωρίς την χρήση κλειδιού, να ελέγχεται τα στατιστικά του, την στάθμη μπαταρίας, την τοποθεσία του, το CO2 που έχετε εξοικονομήσει, την θερμοκρασία της μπαταρίας και φυσικά να έχετε ειδοποιήσεις σε περίπτωση ελέγχου συντήρησης ή απόπειρας κλοπής.

Seat MO App

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.