Skoda Kodiaq: Ολική ανανέωση

Η Skoda παρουσίασε πριν από λίγο και επισήμως το ανανεωμένο Kodiaq. Πάμε να διαβάσουμε τα πάντα για αυτό και να δούμε τις διαφορές του.

Βρείτε μας στο

Η Skoda παρουσίασε και επισήμως το ανανεωμένο Kodiaq, περίπου τέσσερα μετά το λανσάρισμά του. Θυμίζουμε πως αυτό ήταν και το πρώτο SUV της (στην σύγχρονη εποχή της), το οποίο πλέον επιστρέφει με πιο σύγχρονο design, ακόμα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, ενώ διατηρεί τη δυνατότητα παραγγελίας ως επταθέσιο.

Στο εξής διατίθεται και με καινοτόμους προβολείς Full LED Matrix, όπως τα άλλα μοντέλα της μάρκας. Αντίστοιχη είναι η ανανέωση και για την κορυφαία έκδοση της γκάμας, το Kodiaq RS, που εξοπλίζεται με ένα νέο, ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα TSI.

Εξωτερικά το ανανεωμένο SUV έχει να επιδείξει νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό με όψη αλουμινίου στην μπροστινή και πίσω ποδιά, επανασχεδιασμένοους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέο γυαλιστερό μαύρο πίσω σπόιλερ, υπερυψωμένο καπό, πιο όρθια, επανασχεδιασμένη μάσκα, προβολείς LED στο βασικό εξοπλισμό και, για πρώτη φορά, δυνατότητα εξοπλισμού προβολέων full LED Matrix, με τον οδηγό να έχει ενεργή τη μεγάλη σκάλα ανά πάσα στιγμή χωρίς να ενοχλεί άλλους χρήστες του δρόμου.

Εσωτερικά, είναι πλέον διαθέσιμο το Virtual Cockpit με οθόνη 10,25 ιντσών και τέσσερις διαφορετικές διατάξεις, κατ’ επιλογή του οδηγού. Πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles ή και δυνατότητα “hands-on detect” σε κάποιες εκδόσεις, νέες διακοσμητικές λεπτομέρειες, πρόσθετες ραφές με γαζιά αντίθεσης και βελτιωμένες λειτουργίες ατμοσφαιρικού φωτισμού LED. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρικές πολλαπλές ρυθμίσεις, αερισμό και λειτουργία μασάζ ενώ γίνεται και χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Επίσης υπάρχει σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης με οθόνες αφής έως 9,2 ίντσες, με συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο, χειρισμό από τον ψηφιακό βοηθό φωνής Laura και ενημερώσεις χαρτών και λογισμικού “over the air”.

Όσον αφορά την γκάμα κινητήρων, η κορυφαία έκδοση του μοντέλου RS εξοπλίζεται και με νέο βενζινοκινητήρα. Ο 2.0 TSI προέρχεται από τη γενιά EVO του Volkswagen Group και έχει ισχύ 245 PS (180 kW), πιο ισχυρός κατά 5 PS από τον ντίζελ biturbo του προηγούμενου μοντέλου, ενώ συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, 7-σχέσεων.

Το μοντέλο διατίθεται με δύο ακόμη βενζινοκινητήρες. Τον 1.5 TSI που παράγει 150 PS (110 kW) και τον 2.0 TSI με ισχύ 190 PS (140 kW), καθώς και δύο πετρελαιοκινητήρες, 2.0 TDI με απόδοση 150 PS (110 kW) και 200 PS (147 kW). Εκτός του «μικρού» TSI 1.5, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων, όλες οι άλλες εκδόσεις διαθέτουν αυτόματο DSG 7-σχέσεων, ενώ όσες εκδόσεις έχουν ισχύ άνω των 190 PS έχουν στάνταρ τετρακίνηση.

Η παραγωγή του Skoda Kodiaq γίνεται στην Τσεχία, στην Κίνα, στην Ινδία και στην Ρωσία. Μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2021, περισσότερα από 600.000 KODIAQ είχαν βγει από τις γραμμές παραγωγής παγκοσμίως, με το μοντέλο να διατίθεται σε περίπου 60 αγορές σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, το νέο Skoda Kodiaq αναμένεται το φθινόπωρο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται πιο κοντά στο λανσάρισμα του μοντέλου.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr