Στην Ελλάδα η plug-in υβριδική Mercedes A250e. Δείτε τιμές

Στη χώρα μας βρίσκεται πλέον η plug-in υβριδική Mercedes A250e τόσο σε hatchback όσο και στη sedan έκδοση της. Δείτε τιμές και εξοπλισμό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes A250e A-Class

Οι νέες Mercedes Α250e hatchback και A250e Sedan έφτασαν στη χώρα μας και προσφέρουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης στις καθημερινές μετακινήσεις.

Λειτουργώντας μαζί, ο 4κύλινδρος 1,33 λίτρων κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτρικός κινητήρας των 100 ίππων προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm.

Η τεράστια ροπή “οδηγεί” την A 250e στην ολοκλήρωση της διαδικασίας των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με τη αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα το γερμανικό μοντέλο μπορεί να φτάσει έως και τα 140 χλμ./ώρα.


Διαβάστε επίσης: Η νέα Mercedes S-Class επαναπροσδιορίζει τον όρο “πολυτέλεια”

Φόρτιση
Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 χλμ. (WLTP). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά.

Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC.

Κατά τη κίνηση μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα παράγεται ήχος προειδοποίησης πεζών σε κίνηση έως 30 χλμ./ώρα με δύο γεννήτριες ήχου (εμπρός/πίσω) για την προστασία και των ποδηλατών. Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να οριστεί διαφορετικά, ανάλογα με το αν το όχημα επιταχύνει ή επιβραδύνει. Σε ταχύτητες πάνω από 30 χλμ./ώρα το σύστημα απενεργοποιείται εξαιτίας των αεροδυναμικών θορύβων από τον αέρα και τα ελαστικά που ουσιαστικά το “ακυρώνουν”.

Για ένα ευχάριστο κλίμα κατά την επιβίβαση στο αυτοκίνητο, ο οδηγός μπορεί να καθορίσει την ώρα και τη θερμοκρασία εκ των προτέρων, είτε μέσω της εφαρμογής Mercedes me είτε μέσω του συστήματος κλιματισμού. Εάν η καμπίνα επιβατών ψυχθεί ή θερμανθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης του αυτοκινήτου, η απόδοση της μπαταρίας δεν επιβαρύνεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η λειτουργία προ-κλιματισμού της καμπίνας επιβατών μπορεί να γίνει είτε από το κλειδί του οχήματος, είτε με εκ των προτέρων προγραμματισμό της ώρας αναχώρησης από την οθόνη πολυμέσων είτε από την εφαρμογή Mercedes me.

Η A 250e φέρει έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης για να επιλέξει ο οδηγός  της ανάλογα με τις επιθυμίες του: Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO

Individual: ξεχωριστές επιλογές για το στιλ οδήγησης με επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις, το ESP®

Sport: σπορτιφ στιλ οδήγησης με τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενισχυμένη αίσθηση boost.

Comfort: ρύθμιση για άνετη και οικονομική οδήγηση. Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος οδήγησης (υβριδικού/συμβατικού) γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

Electric: η οδήγηση σε αυτό το στιλ είναι δυνατή μόνο σε ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα. Προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που έχει θέσει ο οδηγός για τα συστήματα TEMPOMAT, Limiter & Active Distance Assist DISTRONIC στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα οδήγησης σε ηλεκτρικό στιλ, ενώ η ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα γίνεται με το πάτημα του απτικού πεντάλ γκαζιού (haptic gas pedal) πέρα από το σημείο πίεσης.

Battery Level: δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. για αστικές διαδρομές / ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η επιλογή του ανάλογου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

ECO: προσαρμογή των χαρακτηριστικών κύλισης του οχήματος ανάλογα με την κυκλοφορία, με την πλήρη εκμετάλλευση όλων των έξυπνων υβριδικών λειτουργιών. Η επιλογή του κατάλληλου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

Ανάκτηση ενέργειας
Με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια από το φρενάρισμα του οχήματος χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα.

Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται από ένα σύστημα ραντάρ που αναγνωρίζει ένα πιο αργά κινούμενο, προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, το σύστημα ECO Assist παρακολουθεί εάν υπάρχει συγκεκριμένο όριο ταχύτητας ή κλίση στο οδόστρωμα και προτείνει στον οδηγό να βγάλει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού. Ανάλογα με την κατάσταση, το όχημα ανακτά ενέργεια ή ρολάρει.

Σύστημα καθορισμού στρατηγικής του τρόπου οδήγησης ανάλογα με τη διαδρομή: με τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης και εκτεταμένα δεδομένα όσον αφορά στην αναμενόμενη διαδρομή. Προσδιορίζεται μια ποικιλία από πληροφορίες που αποτελούν τη βάση για μια δυναμική στρατηγική λειτουργίας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν την εξωτερική θερμοκρασία, τα δεδομένα σχετικά με επικείμενες ανηφόρες ή κατηφόρες, τη θέση του πεντάλ γκαζιού ή την οδηγική κατάσταση. Οι πληροφορίες αυτές λαμβάνονται κυρίως από τους αισθητήρες ραντάρ, τις κάμερες, το σύστημα πλοήγησης και ακόμη και τα μηνύματα με τις πληροφορίες κυκλοφορίας.

Στην οθόνη πολυμέσων εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες όπως η οθόνη ροής ενέργειας ή η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Για τη χρήση της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας θα πρέπει να έχουν επιλεχθεί τα στιλ οδήγησης Eco, Comfort ή Battery Level. Με το στιλ Electric, μπορεί να επιλεχθεί ξεχωριστά η ένταση της ανάκτησης ενέργειας, μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Ο βασικός εξοπλισμός των A250e & A250e Sedan στην Ελλάδα έχει ως εξής:

-Active Brake Assist
-Autotronic κιβώτιο 8G-DCT 400 Η
-Cruise Control – Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας
-Dynamic Select
-MBUX σύστημα πολυμέσων
-Speed Limit Assist
-Thermatic σύστημα κλιματισμού / συμπ. Pre-entry climate control
Touchpad
-Αερόσακος γονάτων οδηγού
-Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
-Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
-Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
-Γεννήτρια για ήχο προειδοποίησης πεζών
-Καθίσματα άνεσης από συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα “Bertrix” μαύρο
-Καλώδιο φόρτισης 5 μέτρων, για walbox και δημόσιους σταθμούς φόρτισης type 2
-Καλώδιο φόρτισης 5 μέτρων, για οικιακή πρίζα type E/F
-Κάμερα οπισθοπορείας
-Σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών σε δέρμα
-Πακέτο άνεσης καθισμάτων
-Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
-Προβολείς LED
-Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
-Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

Η τιμή της Mercedes A250e στην Ελλάδα ανέρχεται στα 43.600 ευρώ και της A250e Sedan στα 44.195 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]