Στην Ελλάδα το νέο Citroen C3. Από 13.500 ευρώ

Το ανανεωμένο Citroen C3 βρίσκεται πλέον επί ελληνικού εδάφους με την αντιπροσωπεία των Γάλλων να ανακοινώνει τιμές και εκδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέο Citroen C3 2020

Το C3 είναι ένα από τα best sellers της Citroen και το ανανεωμένο μοντέλο θέλει να συνεχίσει με την ίδια εμπορική επιτυχία ή ακόμη καλύτερα. Οι Γάλλοι ισχυρίζονται πως το νέο μοντέλο τους είναι το πιο άνετο στην κατηγορία, ενώ προσφέρει παράλληλα και τις περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης. Πάμε να το γνωρίζουμε καλύτερα.

Με πιο δυναμικό look
Το ανανεωμένο Citroen C3 έχει αποκτήσει ένα πιο δυναμικό στθλ μπροστά υλοποιώντας τη νέα σχεδιαστική “υπογραφή” από το πρωτότυπο CXPERIENCE που είδαμε για πρώτη φορά το 2016 στο Σαλόνι του Παρισιού. Έχει νέα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, καθώς και νέα σχεδίαση για τα Airbumps. Οι πίσω κολώνες φέρουν νέα σχέδια που παραπέμπουν στα Airbumps, ενώ τα φωτιστικά σώματα με την τρισδιάστατη αισθητική τους δίνουν ένα ξεχωριστό ύφος στο πίσω μέρος του μικρού γαλλικού μοντέλου.

Περισσότεροι συνδυασμοί από ποτέ
Το ανανεωμένο C3 αυξάνει περαιτέρω τις επιλογές του εξατομίκευσης, υπερδιπλασιάζοντας τους χρωματικούς συνδυασμούς από τους 36 στους 97! Τα νέα χρώματα για το αμάξωμα, συμπληρώνονται από νέες εκδόσεις δύο τόνων (με την οροφή, τα φώτα ομίχλης και τα Airbump, καθώς και τα νέα γραφικά διακοσμητικά) που προσφέρουν τη δυνατότητα για μια ολοένα πιο ξεχωριστή παρουσία. Τα χρώματα για το αμάξωμα φτάνουν τώρα στα επτά, τα χρωματικά πακέτα είναι τέσσερα, ενώ τέσσερα είναι και τα χρώματα για την οροφή. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν και τρία διαφορετικά διακοσμητικά οροφής με νέα γραφικά.


Το ανανεωμένο C3 διατίθεται με δύο νέα προαιρετικά χρώματα εσωτερικού χώρου, ένα ζεστό και κομψό και ένα που αποπνέει περισσότερο δυναμισμό, σύμφωνα με τους Γάλλους, τα Emerald και Techwood. Σχεδιασμένα από την αρχή είναι και τα καθίσματα Advanced Comfort για ακόμη πιο υψηλά επίπεδα άνεσης με του οδηγού να φέρει και ρυθμιζόμενη οσφυική υποστήριξη. Ο οδηγός επωφελείται και από την ύπαρξη υποβραχιόνιου. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν τόσο μπροστά όσο και πίσω. Το ανανεωμένο C3 προσφέρει κεντρικό χώρο αποθήκευσης, ο οποίος επιτρέπει την απελευθέρωση ενός μέγιστου χώρου στο μπροστινό μέρος του οχήματος, καθώς και ένα μεγάλο ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού χωρητικότητας 6,25 λίτρων. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών έρχεται για να προσθέσει άλλα 300 λίτρα, μια τιμή πολύ καλή για την κατηγορία. Να σημειωθεί ότι το μήκος του C3 είναι 3,99 μέτρα, το πλάτος του φτάνει στα 1,75 μέτρα, ενώ το ύψος του στα 1,47 μέτρα με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2,54 μέτρα.

Συστήματα ασφάλειας
Στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, η ηλεκτρονική “ομπρέλα” της Citroen για το C3 μεταφράζεται σε 12 διαφορετικά συστήματα. Νέο είναι το εμπρός σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος που ειδοποιεί ηχητικά για την απόσταση του αντικειμένου που βρίσκεται μπροστά σας. Μεταξύ άλλων βλέπουμε σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, σύστημα παρακολούθησης οδηγού και ειδοποίησης για διάλειμμα, σύστημα που αλλάζει αυτόματα ανάμεσα σε μεγάλη και μικρή σκάλα φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, συστήματα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και “τυφλής” γωνίας και cruise control με περιοριστή ταχύτητας.

Για επιπλέον ασφάλεια το ανανεωμένο C3 φέρει και το σύστημα Assistance & SOS, το οποίο με το πάτημα ενός κουμπιού καλεί αυτόματα και φέρνει τον οδηγό σε επικοινωνία με ένα εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο. Σε περίπτωση που έχουν ενεργοποιηθεί οι αερόσακοι το σύστημα καλεί εντελώς αυτόματα δίνοντας παράλληλα στο κέντρο και το στίγμα του αυτοκινήτου.

Το σύστημα πολυμέσων του μικρού μοντέλου της Citroen ονομάζεται Connect Nav με την οθόνη αφής των επτά ιντσών να φέρει πλέον γυαλιστερό φινίρισμα. Δέχεται και φωνητικές εντολές ενώ είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto αλλά και με τη λειτουργία Mirror Screen.

Και κάμερα καταγραφής
Το νέο C3 διαθέτει την τεχνολογία της Citroën που ενισχύει το διαμοιρασμό της πληροφορίας για την ηρεμία του οδηγού: η ConnectedCAM Citroën, η κάμερα που είναι ενσωματωμένη στο πίσω μέρος του εσωτερικού καθρέπτη, δίνει τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών και videο (έως και 20 δευτερολέπτων) από τις εκάστοτε διαδρομές. Στη συνέχεια, τα αρχεία μπορούν να κοινοποιηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της δωρεάν εφαρμογής ConnectedCAM Citroën ή να αποθηκευτούν σε σκληρό δίσκο για προσωπική χρήση. Με ευρυγώνιο φακό, full HD λήψη στα δύο megapixels, GPS και 16GB εσωτερικής μνήμης, μπορεί να φανεί χρήσιμη για τον οδηγό, καταγράφοντας κάποιο περιστατικό, προσφέροντας αποδείξεις σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος. Σε περίπτωση σύγκρουσης, η καταγραφή της εικόνας γίνεται αυτόματα και μπορεί να κρατήσει 30 πριν και ένα λεπτό μετά τη σύγκρουση. Η Citroen δεν αναφέρει το πώς μπορεί να ενεργοποιηθεί και να καταγράψει η κάμερα τα 30 δευτερόλεπτα που προηγούνται του ατυχήματος. Λογικά το σύστημα λειτουργεί διαρκώς “γράφοντας” και σβήνοντας έπειτα εικόνα.

Τρία μηχανικά σύνολα
Στους κινητήρες βλέπουμε τρεις επιλογές για τους ενδιαφερόμενους των PureTech των 1,2 λίτρων και 83 ίππων, τον υπετροφοδοτούμενο PureTech των 110 ίππων και τέλος τον BlueHDi κινητήρα πετρελείου των 100 ίππων. Για το μοτέρ βενζίνης των 110 ίππων υπάρχει διαθέσιμο και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι τιμές του νέου Citroen C3 στην ελληνική αγορά ξεκινούν από τα 13.500 ευρώ για τη βασική έκδοση Flair με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων και 82 ίππων.

Δείτε εδώ αναλυτικά, με ένα κλικ, τις τιμές και τις εκδόσεις του ανανεωμένου Citroen C3.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]