Στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona. Δείτε τις τιμές του

Το ολοκαίνουργιο KONA, με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, έφθασε στην Ελλάδα. Ας δούμε τις τιμές του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το ολοκαίνουργιο KONA έφθασε και στην χώρα μας. Στην δεύτερη πλέον γενιά του, το KONA προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύνολο στην κατηγορία B-SUV, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης γκάμας συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Και αυτό γιατί οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τις εκδόσεις EV (βασική ή μεγάλης αυτονομίας), τις πλήρως υβριδικές (HEV), αυτές με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) καθώς και τις σπορ εκδόσεις N Line.

Σε μια αντισυμβατική κίνηση, η Hyundai Motor εξέλιξε το νέο KONA αρχικά ως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας τον Μάρτιο του 2022 για επιταχυνόμενη στρατηγική εξηλεκτρισμού που προβλέπει 11 νέα Hyundai EV στην αγορά έως το 2030.

Το νέο KONA Electric προσφέρει κορυφαία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία (AER) στην κατηγορία των B-SUV (εκτιμώμενη κατά WLTP στα 490 χλμ.). Επίσης, διαθέτει ειδικά σχεδιαστικά EV χαρακτηριστικά, όπως το μπροστινό πορτμπαγκάζ (frunk), ενεργά πτερύγια αέρα, εσωτερικές και εξωτερικές παροχές ρεύματος (Vehicle-to-Load ή V2L), Head-up Display (HUD), λειτουργία οδήγησης i-PEDAL, έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρονικό ενεργό σχεδιασμό ήχου (e-ASD) και Eco Package.


Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά KONA, το νέο μοντέλο έχει μοναδικές αναλογίες με αυξημένες διαστάσεις. Με βάση την έκδοση EV, το μήκος του αμαξώματος πλέον φτάνει τα 4.355 χιλιοστά, 175 χλστ. μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά του 2017, με μεταξόνιο στα 2.660 χλστ., το οποίο είναι αυξημένο κατά 60 χλστ. Το πλάτος του είναι στα 1.825 χλστ., το οποίο είναι 25 χλστ. μεγαλύτερο και το ύψος κατά 20 χλστ. ψηλότερο φτάνοντας συνολικά τα 1.575 χλστ..

Τα αποδοτικά συστήματα μετάδοσης 2WD διασφαλίζουν υψηλές αυτονομίες που φτάνουν έως τα 514 χιλιόμετρα στην έκδοση Long Range με την μπαταρία 65,4 kWh με ηλεκτροκινητήρα 160 kW. Η βασική έκδοση Standard Range έχει μπαταρία 48,4 kWh με ηλεκτρικό μοτέρ 114,6 kW.

Το ολοκαίνουριο KONA διαθέτει το προηγμένο πακέτο υποβοήθησης του οδηγού SmartSense (ADAS) και τα συστήματα ασφαλείας SmartSense της Hyundai, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, της υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), της οθόνης προβολής τυφλού σημείου (BVM), της απομακρυσμένης έξυπνης υποβοήθησης στάθμευσης (RSPA) και της παρακολούθησης κατάστασης οδηγού (DSM).

Για το ολοκαίνουριο KONA, η Hyundai Motor απομακρύνθηκε από τη συμβατική διαδικασία εξέλιξης που έχει ως προτεραιότητα τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και ξεκίνησε από το ηλεκτροκίνητο (EV) KONA. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα ένα φουτουριστικό αμάξωμα που τονίζει το καθαρό σχήμα ενός SUV με πιο στιβαρή και δυναμική εμφάνιση. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,27, το νέο KONA υπερέχει στην αεροδυναμική απόδοση και προσδίδει περισσότερο στιλ με το παραμετρικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων και την πίσω λωρίδα Pixelated Seamless Horizon Lamp. Oι εκδόσεις N Line διαθέτουν μαύρους καθρέπτες, πίσω αεροτομή και προαιρετικά μαύρη οροφή, πιο επιθετικούς σχεδιαστικά προφυλακτήρες, διπλές εξατμίσεις και τονισμένα σπόιλερ

Χάρη στις αναβαθμισμένες διαστάσεις του μοντέλου και την καινοτόμο αρχιτεκτονική που προέρχεται από το ΚΟΝΑ EV, η Hyundai Motor κατάφερε να σχεδιάσει μία μεγαλύτερη καμπίνα. Το οδηγοκεντρικό ταμπλό τονίζεται από ένα οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του νέου KONA.

Ως μέρος της νέας διάταξης του νέου ηλεκτροκίνητου KONA, ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που επιτρέπει περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κονσόλα. Ο φωτισμός καμπίνας υποστηρίζεται επίσης από ενημερώσεις OTA για συντήρηση και νέες δυνατότητες. Τα μπροστινά καθίσματα παρέχουν βελτιωμένη άνεση στην κατανομή της πίεσης του σώματος βοηθώντας στην ανακούφιση της κόπωσης μετά την οδήγηση. Το Curveless Bench Seat στη πίσω σειρά καθισμάτων μεγιστοποιεί την πρακτικότητα και διαθέτει μοχλό δύο σταδίων για εύκολη ανάκληση.

Ο χώρος αποσκευών προσφέρει έως και 466 λίτρα (με βάση το πρότυπο VDA) με βελτιωμένη ευκολία φόρτωσης. Η φόρτωση, από αποσκευές έως σακούλες με ψώνια, γίνεται ευκολότερη από ποτέ χάρη στη βολική, προσαρμόσιμη, έξυπνη ηλεκτροκίνητη πόρτα του χώρου αποσκευών.

Βασικά χαρακτηριστικά του νέου KONA και τιμές: 
• Με μπαταρία 65,4 kWh προσφέρει 490 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, βάσει των ευρωπαϊκών προδιαγραφών WLTP
• Οι ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA) επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να εξοικονομούν κόστος και να συντηρούν τα αυτοκίνητά τους με τον πιο άνετο τρόπο
• Το KONA Electric διαθέτει frunk (μπροστινό πορτ μπαγκάζ), ενεργά πτερύγια αέρα, παροχή ρεύματος εξωτερικού φορτίου (V2L), head-up display, λειτουργία οδήγησης i-PEDAL, έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρονικό-ενεργό σχεδιασμό ήχου (e-ASD) και πρόσθετα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]