Στην Ελλάδα το νέο Jeep Avenger (+τιμές)

Tο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο (BEV) στην ιστορία της Jeep, βρίσκεται πλέον στην χώρα μας. Διαβάστε τα πάντα για αυτό και δείτε πόσο κοστίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σε μία ενδιαφέρουσα προϊοντική παρουσίαση, η νέα εισαγωγική εταιρεία της Jeep στην Ελλάδα, παρουσίασε στους εκπροσώπους του Τύπου το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Jeep Avenger, που στην Ευρώπη σηματοδοτεί την επόμενη φάση εξηλεκτρισμού της μάρκας, η οποία έως το 2025 θα διαθέτει τέσσερα BEV στην γκάμα της. Μέχρι το 2030, το σύνολο των πωλήσεων της Jeep στην Ευρώπη θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, με τη μάρκα να συμβάλει καθοριστικά στους στόχους για την ουδετερότητα άνθρακα της Stellantis.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι πριν καν τα πρώτα αυτοκίνητα παραδοθούν στους πελάτες τους, το Avenger κατέκτησε τον τίτλο Car Of The Year 2023, καθώς και τον τίτλο Best Family SUV 2023 (Women’s World Car of the Year). Στοιχεία όπως η ασφάλεια, η ποιότητα, η ευκολία οδήγησης, το στιλ, αλλά και η τιμή είναι μερικά από τα στοιχεία που κέρδισαν τους κριτές των θεσμών. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες του μοντέλου έχουν ήδη ξεπεράσει τις 20.000 μονάδες, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την πρώτη ημέρα ως ένα αυθεντικό Jeep, το Avenger διαθέτει το DNA της μάρκας μέσα σε ένα συμπαγές σύνολο που συνδυάζει τις εντός και εκτός δρόμου δυνατότητες, το στιλ, την πρακτικότητα και την τεχνολογία. Το Avenger κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ευρώπη.


Οι 6 πυλώνες που μας το συστήνουν

  1. Πρακτικό design: To Avenger διαθέτει προστασία 360ο του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων και των φωτιστικών σωμάτων, ενώ οι προστατευτικές ποδιές είναι από υλικό με ενσωματωμένη τη χρωστική ουσία, έτσι ώστε να μην χαράσσονται.

  2. Συμπαγείς διαστάσεις: Με μήκος 4,08 μέτρα, το πλέον συμπαγές Jeep διαθέτει χώρους για πέντε άτομα και τις αποσκευές τους.

  3. Ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό: Το εσωτερικό του Jeep Avenger ακολουθεί τη φιλοσοφία «design to function» προσφέροντας πολλαπλές θέσεις με συνολική χωρητικότητα 34 λίτρων για αντικείμενα στην καμπίνα. Κάθε σημείο σχεδιάστηκε ώστε να είναι απόλυτα λειτουργικό, ενώ ο χώρος αποσκευών που έχει πλάτος 1 μέτρο είναι ευρύχωρος, αλλά και εξαιρετικά πρακτικός με συνολικό χώρο 350 λίτρα.

  4. Φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα κίνησης: Το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger διαθέτει αυτονομία 400χλμ. σε μικτές συνθήκες WLTP και έως 550χλμ. σε αστικές συνθήκες. Το σύστημα φόρτισης που διαθέτει επιτρέπει την φόρτιση από το 20% στο 80% σε μόλις 24 λεπτά, ενώ σε μόλις 3 λεπτά μπορεί να ανακτήσει αυτονομία 30χλμ.

  5. Τεχνολογία αιχμής: Η δυνατότητα κίνησης σε κάθε είδους διαδρομή αποτελεί το χαρακτηριστικό του Avenger. Εφοδιασμένο με μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) διαθέτει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, αλλά και για πρώτη φορά σε ένα προσθιοκίνητο Jeep τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control.

  6. Κορυφαία συνδεσιμότητα: Εφοδιασμένο με το σύστημα infotainment Uconnect με την οθόνη αφής των 10,25’’ και ψηφιακό πίνακα οργάνων (7’’ ή 10,25’’ ανάλογα με την έκδοση), το Avenger εξασφαλίζει πλήρη συνδεσιμότητα μέσω και των εφαρμογών mirroring, Android Auto και Apple CarPlay. Την ίδια στιγμή οι υπηρεσίες UconnectTM Services επιτρέπουν τον έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου (φόρτιση, σύστημα κλιματισμού, κλείδωμα, κτλ.) από απόσταση, μέσω του smartphone του χρήστη.

Jeep όνομα και πράγμα
Αποτελώντας αυθεντική έκφραση της φιλοσοφίας «concentrated Freedom» («συμπυκνωμένη Ελευθερία»), το Avenger προσφέρει τις δυνατότητες που περιμένει κανείς από ένα Jeep, παράλληλα με τις πραγματικά συμπαγείς διαστάσεις του. Τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control συνοδεύουν τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20εκ.) και τις κορυφαίες για την κατηγορία γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο).

Για να επιτύχει αυτές τις τιμές, το Avenger βασίζεται σε μια ειδικά τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας e-CMP2, με το 60% των στοιχείων της να είναι αποκλειστικά για το μοντέλο της Jeep. Χάρη σε αυτή την επιλογή ελαχιστοποιήθηκε το μήκος των προβόλων, ενώ η απόσταση από το έδαφος στο σημείο των αναρτήσεων φτάνει τα 20,9εκ. και στην προστατευτική ποδιά της μπαταρίας τα 22,3εκ. Την ίδια στιγμή, το Avenger είχε πολύ μικρή διάμετρο στροφής (μόλις 10,5μ.) για μέγιστη ευελιξία.

Στον δρόμο
Το Avenger χρησιμοποιεί τον νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα M3 της Stellantis που λειτουργεί στα 400 Volt και αποδίδει 115kW 156 ίππους και 260Nm ροπής. Το σύνολο τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 54kWh, η οποία επίσης κατασκευάζεται από τη Stellantis στο εργοστάσιο του Tychy.

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Avenger προσφέρει κορυφαία ενεργειακή αποδοτικότητα, με κατανάλωση 15,4kWh/100km στον κύκλο WLTP.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το συνολικό βάρος περιορίζεται στα 1.500 κιλά, ενώ ο νέος ηλεκτροκινητήρας βελτιώνει την αυτονομία κατά 5%, η νέα μπαταρία κατά 12% και μια σειρά βελτιστοποιήσεων (αεροδυναμική, κιβώτιο ταχυτήτων, ελαστικά, κ.α.) κατά επιπλέον 5%. Επίσης η αντλία θερμότητας που βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό αυξάνει την αυτονομία έως και 10% σε συνθήκες με ακραίες θερμοκρασίες (ζέστη ή κρύο).

Η εξαιρετικά συμπαγής μπαταρία είναι ενώ είναι τοποθετημένη κάτω από τα εμπρός και πίσω καθίσματα ώστε να μην χάνεται ωφέλιμος χώρος για τους επιβάτες. Εκτός από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η μπαταρία προστατεύεται και από ειδικές προστατευτικές ποδιές.

Ακόμα ένα βασικό στοιχείο του συστήματος ηλεκτροκίνησης του Avenger είναι το σύστημα φόρτισης, το οποίο εφοδιάζεται με φορτιστή 100kW που σε κατάλληλο δίκτυο μπορεί να φορτίσει την μπαταρία από το 20% στο 80% σε μόλις 24 λεπτά. Σε φορτιστή AC 11kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά.

Τέλος παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το Avenger έχει πολύ καλή αεροδυναμική απόδοση, με μετωπική επιφάνεια 2,25τ.μ. και συντελεστή οπισθέλκουσας 0,33.

Εκδόσεις
Το Avenger είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit οι οποίες όμως έχουν κοινό χαρακτηριστικό τα στοιχεία που εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας, σημαντική άνεση και απόλυτη συνδεσιμότητα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα infotainment με οθόνη 10,25’’, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’ ή 10,25’’, προστασία αμαξώματος 360ο, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED, πλήρη γκάμα ADAS (συμπεριλαμβανομένων Selec-Terrain και Hill Descent Control), κ.α.

Στο άμεσο μέλλον
Το Avenger διατίθεται ήδη σε μερικές μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και με κινητήρα εσωτερικής καύσης (τον γνωστό μας 1.2 του Stellantis Group), ενώ όπως ενημερωθήκαμε θα διατίθεται στις αρχές του 2024 και με κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ στα τέλη του επόμενου χρόνου θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με θερμικό κινητήρα ως plug-in hybrid Avenger 4Χe.

Τιμή
Το Avenger είναι διαθέσιμο με τιμές από 30.700 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους που προκύπτει από το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά Β’») και 4ετή εργοστασιακή εγγύηση / υπηρεσία οδικής με ισχύ έως 160.000χλμ. Η δε εγγύηση για την μπαταρία είναι 8ετής με ισχύ έως 160.000χλμ. H συγκεκριμένη έκδοση που είναι και η εισαγωγική ονομάζεται Longitude και περιλαμβάνει προβολείς LED, αυτόματο φρενάρισμα, ψηφιακή οθόνη πληροφοριών 7”, οθόνη πολυμέσων 10,25” και ζάντες 16”.

Η επόμενη εξοπλιστική έκδοση ονομάζεται Altitude (32.700 ευρώ με την επιδότηση) και διαθέτει επιπροσθέτως ψηφιακό πίνακα πληροφοριών 10,25”, keyless εκκίνηση, adaptive cruise control και τροχούς 17”. Η κορυφαία έκδοση είναι η Summit (35.700 με την επιδότηση) και διαθέτει εσωτερικό φωτισμό πολλών χρωμάτων, full LED προβολείς, ασύρματη φόρτιση κινητού, έλεγχο τυφλού σημείου και τροχούς 18”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]