Στο σφυρί Lancia Delta HF Integrale 16V “με τις… ζελατίνες”!

Αν ψάχνετε για μια Lancia Delta Integrale με πρακτικά... μηδέν χιλιόμετρα τότε αυτή εδώ που θα βγει σύντομα στο σφυρί φαντάζει ιδανική.

Βρείτε μας στο
Lancia Delta HF Integrale 16V δημοπρασία 2021 RM Sotheby's

Άλλη μια υπέροχη συλλογή από κλασικά αυτοκίνητα ετοιμάζεται να βγει στο διαδικτυακό “σφυρί” από τον γνωστό οίκο δημοπρασιών Sotheby’s στις 21-29 Απριλίου. Ανάμεσα στις πολλές και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες προτάσεις ξεχωρίζει η εικονιζόμενη και κατακόκκινη Lancia Delta HF Integrale 16v του 1990, με το θρυλικό μοντέλο της ιταλικής εταιρίας να απολαμβάνει πλέον status δυσεύρετου συλλεκτικού. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από την εκτιμώμενη αξία της που ξεπερνά με θράσος εκείνη σπορ μοντέλων με βαριά σήματα που είχαν πολλαπλάσια τιμή όταν ήταν καινούρια και θα διατεθούν παράλληλα στη δημοπρασία, όπως για παράδειγμα μια εξαιρετική Ferrari F355 Spider του 1996

Διαβάστε επίσης: H Lancia βγαίνει από την εντατική! Επίσημο

H εικονιζόμενη Lancia Delta HF Integrale 16V έχει αρκετές “ιδιαιτερότητες” που συμβάλλουν στη σπανιότητα της. Πιο σημαντική από αυτές τα μόλις… 192 χιλιόμετρα που γράφει στο οδόμετρο της, τα οποία συνοδεύονται στην κυριολεξία από τις ζελατίνες, σε πόρτες και πάτωμα, τις οποίες αυτή η Integrale φοράει από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο!

Αυτή η Delta HF Integrale 16V αγοράστηκε καινούρια στην Ιταλία από έναν έμπορο των Ιταλών που την έκανε δώρο στον εαυτό του στα 50α του γενέθλια. Ο εν λόγω κύριος φρόντισε παράλληλα να την εξοπλίσει με αυθεντικό έξτρα εξοπλισμό που δεν βλέπουμε πολύ συχνά σε Integrale, όπως είναι τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα της Recaro, οι δερμάτινες επενδύσεις για τις πόρτες και το πίσω κάθισμα και η ηλιοροφή.

Η HF παρέμεινε στην κατοχή του πρώτου ιδιοκτήτη της για 26 ολόκληρα χρόνια και χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα γράφοντας λιγότερα από 200 χλμ. Όπως επισημαίνει ωστόσο ο οίκος το εν λόγω νούμερο δεν μπορεί να διασταυρωθεί σε αυτό το σημείο καθώς το αυθεντικό βιβλίο συντήρησης που έρχεται μαζί με το αυτοκίνητο δεν είναι συμπληρωμένο.

Το 2016 η Integrale πέρασε στα χέρια του τωρινού ιδιοκτήτη της που έκανε όλη την απαραίτητη συντήρηση, η οποία ήταν σχετικά μικρής έκτασης και μάλλον μας δείχνει ότι τα χιλιόμετρα αυτής της Integrale μάλλον δεν είναι πραγματικά αλλά δεν είναι και τόσα πολλά. Αυτό φαίνεται και από την κατάσταση του αμαξώματος που μοιάζει να είναι “εκθεσιακή”.

Η αξία της εκτιμάται στα 75.000-90.000 ευρώ και μένει να δούμε που θα φτάσει τελικά το αντίτιμο για να αλλάξει χέρια.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr