Subaru: Νέα έκδοση WRX S4 STI Sport #, για Ιαπωνία

Η Subaru παρουσίασε την ειδική έκδοση Sport # για το WRX S4 STI με τα καλά μαντάτα να προορίζονται μόνο για το ιαπωνικό κοινό.

Βρείτε μας στο
Subar WRX S4 STI Sport # 2020

Η νέα έκδοση του Subaru WRX S4 STI Sport # ξεχωρίζει για το λευκό του χρώμα (διαθέσιμο επίσης σε μαύρο, μπλε και ασημί), το μεγάλο εμπρός σπόιλερ, τη διαφορετική γρίλια και τους αλουμινένιους τροχούς των 18 ιντσών, ενώ διαφορετικό διαχύτη βλέπουμε στο πίσω μέρος.



Στο εσωτερικό η Subaru το έχει εξοπλίσει με τα bucket καθίσματα της Recaro που φέρουν επενδύσεις από suede και δέρμα, ενώ οι ραφές τους είναι ασημί χρώματος. Το suede έχει χρησιμοποιηθεί και στην επένδυση του τιμονιού, αλλά και σε άλλα σημεία της καμπίνας μεταξύ των οποίων και για την επένδυση στις πόρτες και του “τεμπέλη”.

Για την απαραίτητη παραγωγή αδρεναλίνης φροντίζει ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος boxer, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής στις 5.600 και 2.000-4.800 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η δύναμη φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), ένα κιβώτιο που ίσως και να μην ταιριάζει τόσο πολύ με τον χαρακτήρα του WRX STI. Το εν λόγω κιβώτιο φέρει επιπλέον ένα μικρό ψυγείο, ενώ πιο αποδοτικός είναι και το ψυγείο του μοτέρ.

Στον εξοπλισμό της νέας έκδοσης περιλαμβάνονται επίσης αρκετά “καλούδια” από τον κατάλογο της Subaru Tecnica International, όπως είναι η μπάρα των θόλων εμπρός, η εξάτμιση με τα δύο τελικά και τις διπλές απολήξεις αλλά και το φίλτρο αέρα. Αλλαγές στην ανάρτηση και το σύστημα πέδησης δεν ανακοινώνονται, εκτός από τις διαφορετικές αντιστρεπτικές.

Η νέα έκδοση WRX S4 STI Sport # θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο κοινό της Ιαπωνίας από τις 20 Αυγούστου με την παραγωγή της να περιορίζεται στις 500 μονάδες. Όλες τους έχουν βρει ήδη τους ιδιοκτήτες τους…

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr