Λίγα αυτοκίνητα μπορούν να σταθούν με “αξιοπρέπεια” απέναντι σε superbikes 1.000 κ.εκ. Αυτή τη φορά, η McLaren P1 και η Porsche 918 έρχονται αντιμέτωπες με την Ducati 1199 Superleggera. Πάμε να δούμε τι θα συμβεί!
Εξωτικές superbikes: Μοτοσικλέτες παραγωγής που κατασκευάστηκαν για τους αγώνες
Ξεκινώντας από το δίτροχο της “παρέας”, το ιταλικό superbike εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 1198 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει περισσότερους από 200 ίππους στις 11.500 σ.α.λ. Το μεγάλο πλεονέκτημα, όμως, είναι το βάρος που περιορίζεται στα μόλις 152 κιλά. Με έναν απλό υπολογισμό, λοιπόν, είναι εύκολα αντιληπτό ότι η αναλογία ισχύος προς μάζα είναι 1.315 ίπποι στον τόνο.
Σειρά έχει η McLaren P1, το βρετανικό hypercar με twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.799 κ.εκ. Αποδίδει 903 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και το βάρος αγγίζει τα 1.450 κιλά. Η αναλογία, λοιπόν, φτάνει τους 623 ίππους στον τόνο, η μισή από αυτήν της μοτοσυκλέτας.
Ακολουθεί η Porsche 918 Spyder, το γερμανικό hypercar με υβριδικό σύστημα. “Πρωταγωνιστικό” ρόλο έχει το θερμικό μοτέρ, το οποίο έχει V8 διάταξη και χωρητικότητα 4.600 κ.εκ. Σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες, η συνολική ισχύς αγγίζει τους 875 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και το βάρος του αμαξώματος είναι αυξημένο στα 1.634 κιλά. Το αποτέλεσμα είναι η Porsche να έχει την χειρότερη αναλογία με 535 ίππους στον τόνο. Ακολουθεί το σχετικό video, όπου θα δούμε ποιος είναι ο μεγάλος νικητής.